Het huis waar de pups opgroeien is ook geweldig. Meer honden aanwezig, kids, inloop ed. dus pups worden met alles al geconfronteerd. Een beetje een once in a lifetime nestje voor mij.
Ik heb zelfs al oppas als ik moet werken
Moderator: moderatorteam

Inge O schreef:ahaha, alsof er nog iets te beslissen zou zijnRoompie schreef: Ik heb nog een week om definitief te beslissen..

ik heb geen permissie om dat topic te lezen xDInge O schreef:ahaha, alsof er nog iets te beslissen zou zijnRoompie schreef: Ik heb nog een week om definitief te beslissen..
ja hoor, kijk hier maar : http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... &start=150Romy_ schreef:Dus als iemand een klein (schnauzer achtig qua karakter/vachtverzorging) weet
P-tt schreef:Tuurlijklaeken schreef:Telt december 2013 ook mee?![]()
HeeInge O schreef:nee, we moeten streng zijnlaeken schreef:Telt december 2013 ook mee?.
Geduld is een schone zaak Frederique.Frederique schreef: Ik ben overigens wel ontzettend nieuwsgierig waar je oog op is gevallen Suzanne maar ik zal mijn geduld moeten bewaren zie ik
Ohw... Dinthe wel meetellen dusMarjoleine schreef:P-tt schreef:Tuurlijklaeken schreef:Telt december 2013 ook mee?
HeeInge O schreef:nee, we moeten streng zijnlaeken schreef:Telt december 2013 ook mee?.
Ik heb Dinthe ook niet mee laten tellen, hoor.
Wat leuk, uit welke combi? Ik ben niet nieuwsgierig hoorLongFields schreef:Thanks!samantha! schreef:Leuk vooruitzicht voor je! En tegelijk een spannende tijd.LongFields schreef:Bij mij (en Macho en Jack dus).samantha! schreef:
Nog een hond Sam? Bij jou of bij je ouders?
Spannende tijden, als de teef al loops is. Succes met afwachten tot je meer weet!
Het is inderdaad enorm spannend! maar even geduld nog dus.
Wel weer een Lab zeker?
En ja, weer een lab!
Ik wil echt enorm graag een hondje uit deze combi.
Mocht de dekking niet lukken of er zit geen pupje voor mij bij dan komt er waarschijnlijk voorlopig ook geen pup want er zijn niet zoveel combinaties waar ik echt een pup uit zou willen.
Voor jou ook spannende tijden dus!

Ik heb nog steeds erg last van engeltje duiveltje.. zo,n pup uit dat nest krijg ik dus niet weer dus het is een nu of nooit maar ja.. pups zijn wel meer werk en die van mij zijn wel érrug makkelijk. Ben ik niet te lui voor een pup? Pff.Marjoleine schreef:*noteert: Roompie krijgt een Shih.

Kun jij mooi eind volgend jaar het topic voor 2015 maken.sbientje schreef:Dus wie weet in 2015

Ik had het ergens anders al gelezen, gaaf hoor!lijn schreef:Ja!!! Half januari komt er hier een puppenmeisje bij
Ja, inderdaad leuk én spannend! Het is heel raar om dit keer aan de andere kant van het fokken te staan, dat is al weer een hele poos geleden.jacq1970 schreef:Haha Suzanne ik heb helemaal gemist dat jullie als alles volgens planning gaat een pupje gaan krijgen volgend jaar... wat leuk en spannend, ben benieuwd voor welk ras je gevallen bent!
Alles kan Inge.Inge O schreef: kan er ook een ijskast gewonnen worden met een goede gok? (en nee, ik ga die hier niet neerzetten, dat doe ik dan wel vlak voor je het aankondigt)
Valt wel mee denk ik. Hij is in ieder geval nu nog helemaal leeg.lijn schreef:Haha jou inbox raakt vol!
ik laat me gewoon verrassen hahaLongFields schreef:Valt wel mee denk ik. Hij is in ieder geval nu nog helemaal leeg.lijn schreef:Haha jou inbox raakt vol!
Geloof dat ik het momenteel niemand meer gun dan jullie!thom schreef:Hier zeker wel, we hebben al iets in gedachten, als dat allemaal goed gaat, komt deze hond nog dit jaar hier bij ons wonen.