Nee, ook niet.Jeannettebo schreef:Mali?
Ik meld het wel als ik zeker weet dat het doorgaat, teef moet nog loops worden en dan moet daarna het hele traject wat volgt ook maar allemaal goed gaan. Dus ik houd het "wat" nog even voor me.
Moderator: moderatorteam
Nee, ook niet.Jeannettebo schreef:Mali?
Ja, dat zeker.Badu schreef:Wel iets met haar toch?LongFields schreef:Nee.Apple schreef:Een krullenbol?

Oh, wat spannend. InteressantLongFields schreef:Ja, dat zeker.Badu schreef:Wel iets met haar toch?LongFields schreef:Nee.Apple schreef:Een krullenbol?

Kruising?LongFields schreef:Ja, dat zeker.Badu schreef:Wel iets met haar toch?LongFields schreef:Nee.Apple schreef:Een krullenbol?

Thanks!LongFields schreef:Leuk vooruitzicht voor je! En tegelijk een spannende tijd.samantha! schreef:Bij mij (en Macho en Jack dus).LongFields schreef:Nog een hond Sam? Bij jou of bij je ouders?samantha! schreef:Hier als het goed is wel, de teef is op dit moment loops dus ik zit vol spanning af te wachten
Spannende tijden, als de teef al loops is. Succes met afwachten tot je meer weet!
Het is inderdaad enorm spannend! maar even geduld nog dus.
Wel weer een Lab zeker?
Oh wat gaaf! Leuk!P-tt schreef:Oh en ja, als alles goed gaat komt er in maart een teckel pup bij!
We waren gister bij de fokkers geweest en mams was ontzettend aanhankelijk en lief. Ze week geen moment van onze zijde. De fokster zei dat ze er heel erg van zou staan te kijken als mams niet drachtig was (er zijn nog geen echo's oid gemaakt)
Wat gaaf!P-tt schreef:Oh en ja, als alles goed gaat komt er in maart een teckel pup bij!
We waren gister bij de fokkers geweest en mams was ontzettend aanhankelijk en lief. Ze week geen moment van onze zijde. De fokster zei dat ze er heel erg van zou staan te kijken als mams niet drachtig was (er zijn nog geen echo's oid gemaakt)

Wat geweldig voor je Madelief! Ik ga voor je duimen dat het gaat lukken om komend jaar een mooi Yanthekind in je roedeltje te verwelkomen!Madelief schreef: Jaaaa, ik hoop dat ik éin-de-lijk een pupje in huis kan halen....houden. Yanthekind uiteraard, en als dat er niet van komt, dan denk ik dat er misschien toch wel een tweede hond komt. Ik mis mijn tweetal
![]()
Maar de hoop is op een Yanthekind. Mijn situatie is tegen die tijd, als het goed is, dermate veranderd dat er meer opties zijn (rijbewijs, salaris....
In principe een teefje, maar mocht ik net zo'n klik hebben als ik met mijn Dommelschje had voor een reu dan kan ik daar niks tegen inbrengen, dat weet ik nu al (gaat nooit meer over, mijn klik met mijn Dommelschje). Ik laat dat dus open.
Wat leuk! Vertel?Daisy@ schreef:Als het goed is wel.

Browny schreef:wat voor ras wordt het, ik ben wel heel nieuwsgierigop fb wel het een en ander gelezen, of wordt het totaal wat anders?
![]()
LongFields schreef: Ik meld het wel als ik zeker weet dat het doorgaat, teef moet nog loops worden en dan moet daarna het hele traject wat volgt ook maar allemaal goed gaan. Dus ik houd het "wat" nog even voor me.
Kan ik me helemaal voorstellen, eerst even rust in de roedel en alles rustig verwerken zelf. Dan komt de voorpret daarna wel toch?Browny schreef:Hier komt er bijna zeker weer een duitse herder en dat kan heel goed ergens in 2014 zijnmaar eerst even alle honden hier tot rust laten komen totdat we er allemaal weer aan toe zijn
we moeten allemaal natuurlijk nog aan de huidige situatie wennen..