Hilde schreef:Wat een nachtmerrie voor diegenegonnie schreef:Wat fijn dat hij weer thuis is.
Iemand hier had verleden week minder geluk. Haar hond was ook in paniek weggerend nadat er vuurwerk was afgestoken. Die is toen verdronken bij iemand in de vijver, dinsdags was de hond in paniek weg gerend en zaterdagochtend bij mensen die thuis kwamen van vakantie in de vijver gevonden.
Er lag een net over die vijver en daar zal ze in verstrikt zijn geraakt.
Ik dacht ga eerst kijken hoe het met Beau afloopt voordat ik dit plaats, gelukkig goed dus.
Wat zal je blij zijn.Ik was ook bang dat ik hem ergens in een sloot of langs de weg zou vinden..
Gelukkig ligt hij hier weer in zijn warme mandje, ik ben onwijs blij. Hij is echt heel moe en ik ook. Alleen ik weet nou niet zo goed of ik hem nog durf los te latenStel dat er weer geknald wordt.. Hij is behoorlijk betrouwbaar met loslopen, maar dit voorspel je gewoon niet..
Gelukkig heb jij geboft.
Als je er tegenop zie om hem weer los te laten lopen dan houd je hem toch de eerste tijd aan de lijn, tot je het weer vertrouwt.
Gelukkig zijn mijn meiden niet bang voor vuurwerk, als er hier een rotje achter hen ontploft kijken ze amper om. En hier worden tijdens oud en nieuw echt van dat vuurwerk afgeschoten wat wel bommen lijken, maar ze kijken amper op of om.
Gelukkig hebben ze bij ons op de honden training er op geoefend vroeger al was dat niet te vergelijken met de harde knallen die er tegenwoordig zijn.