Wou nog zeggen, anders mag hij ook hier komen hoor

Moderator: moderatorteam
Nou zekerKruimel53 schreef:Die Ernie is een bofkont
Dat denk ik zelf ook spelen knuffeltje halen spelen en even langs komen voor een knuffel etc. en als je echt wil slapen plof je neer op de voeten van je baasLongFields schreef:Mooi te lezen dat ook Ernie zich al zo thuisvoelt. Die buitenlandse pups hebben wel een enorme veerkracht hoor, dat worden vast tophondjes!
Mijn honden kunnen echt met alles, alleen Pluk is kieskeurig maar daar is ze een teckel voorrose schreef:Wat een leukert en super dat het zo goed gaat met de andere honden
Dat is hij ook echtrenee-uk schreef:hij is echt om op te vreten![]()
Precies wat mijn schoonzoon ook zeiConnie schreef:Dat is hij ook echtrenee-uk schreef:hij is echt om op te vreten![]()
Manlief zei dit is een hond die ik gekozen zou hebben
Dus heel snel zoeken Tineketineke schreef:Precies wat mijn schoonzoon ook zeiConnie schreef:Dat is hij ook echtrenee-uk schreef:hij is echt om op te vreten![]()
je moet hem wel eten geven heConnie schreef: Nee zonder dolle het is echt een heel leuk hondje wat een gouden mandje verdiend al knaagt hij nu aan mijn teennagels![]()
Connie schreef:Dus heel snel zoeken Tineketineke schreef:Precies wat mijn schoonzoon ook zeiConnie schreef:Dat is hij ook echtrenee-uk schreef:hij is echt om op te vreten![]()
![]()
Nee zonder dolle het is echt een heel leuk hondje wat een gouden mandje verdiend al knaagt hij nu aan mijn teennagels
![]()
Wellicht is hij dol op tenenkaasrenee-uk schreef:je moet hem wel eten geven heConnie schreef: Nee zonder dolle het is echt een heel leuk hondje wat een gouden mandje verdiend al knaagt hij nu aan mijn teennagels![]()
![]()
M@scha schreef:rustig aan tineke, dan heeft ernie straks ook zo'n hondenhuis als je kleinhond
ohhhhh mannnnConnie schreef:
wat een koppie