Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Sas schreef:Mooi!! Maar eh... dit mag gewoon in de fotohoek hoor!
hahaha ik ben alles aan het ondervinden en ik zit op alle manieren op het forum en dit heb ik gepost vanaf mijn telefoon en hier krijg je een heel ander menu dus ik snap het niet helemaal.
Hoe oud is Max?
Voor Bo kwam hebben we bij hun op de wachtlijst gestaan, maar omdat de teef leegbloed keer op keer, zijn we verder gaan kijken en is Bo bij ons gekomen. Achteraf ben ik hier erg blij mee, in het nest waar wij een pup uit zouden nemen bleek epilepsie voor te komen
wij wilde een wolfsgrauwe kees, althans mijn ex wilde dat graag, een teefje, had ook Bo geheten, maar uiteindelijk is onze Bo een heel ander ras en een ander geslacht geworden, waar ik nog altijd erg gelukkig mee ben