Ook wat verdrietige beelden nog voor ons, maar erg mooi gemaakt met toepasselijke liedjes
Veel kijkplezier
Yuki van 0 tot 1
Moderator: moderatorteam

Qua uiterlijk herken ik ook helemaal niets meer nu.. alleen qua karakter en het loopje zie ik nog dezelfde hondApple schreef:Leuk filmpje!Wat was ze eigenlijk donker toen ze klein was, valt nu ineens op
Dankjekaterke schreef:leuk filmpje
wat een leuke hond

Ik zal het doorgevenDee schreef:Leuk gedaan !
Die foto waar ze met z'n drietjes in het water staan vind ik ook erg mooi.

1.59 en 2.03. Die bedoel ik.Browny schreef:Ik zal het doorgevenDee schreef:Leuk gedaan !
Die foto waar ze met z'n drietjes in het water staan vind ik ook erg mooi.![]()
Die foto in het water is met een akita vriendje (net zo oud als Yuki) erbij(als je die bedoeld)
Frank heeft een nieuwe hobby gevonden en ik vind het erg leuk
DankjeMaryanne schreef:Hartstikke leuk!! Wat een heerlijk ding is Yuki tochZe kijkt ook zo trots met dat tuig om!
die van 1.59 vind ik ook erg leuk en ik wilde er nog zo een maken, als yuki uitgegroeid is, maar helaas zo een mooie foto gaat het nooit meer wordenDee schreef:1.59 en 2.03. Die bedoel ik.Browny schreef:Ik zal het doorgevenDee schreef:Leuk gedaan !
Die foto waar ze met z'n drietjes in het water staan vind ik ook erg mooi.![]()
Die foto in het water is met een akita vriendje (net zo oud als Yuki) erbij(als je die bedoeld)
Frank heeft een nieuwe hobby gevonden en ik vind het erg leuk

Wordt het plaatje nooit meer compleet.. aangezien ze nier meer met zn drieën op de foto kunnen.Dee schreef:Dan moet ze voorop ..geen probleem toch.