[/quote]Tiny schreef:Waaraan zie jij dat dan?aussie2011 schreef: dat zie je toch dat het een kruising is
vooral de snuit
Oh oké, je weet dat er verschillende types zijn hé? Maakt ook niet uit verder, maar ik ga liever af op de mening van een fokker die zelf al jaren Husky's heeft.[/quote][/quote]
oh, ik gokte zelf na het zien van die (prachtige) hond, dat het ook een kruising zou zijn. of een alaskan husky. zo noemen ze dacht is een type husky die ook ander bloed erdoor heeft zitten? (hoe zat het ook alweer).
ikzelf vind de snuit (van de hond uit de openingspost, waar dit topic over gaat) een smaller hoofd hebben, en een snuit die naar de neus toe spitser toe loopt. en de lengte van de snuit lijkt wat lang. ook zie je een bruine gloed in de randen van de vacht zitten (heel licht) waarop er dus ander bloed doorheen zou kunnen zitten.
ik heb niet zo heel veel verstand van stamboom syberische husky`s, maar omdat ik zelf een kruising heb, vind ik het dus altijd wel erg leuk om vele kruisingen met husky te zien, en te proberen te herkennen.