Zijn er hier mensen met ervaring met een pension en welke is dat?
Wij wonen zelf in Nijkerk, maar willen ook wel een stuk rijden voor kwaliteit
Moderator: moderatorteam

Ja ze hebben een pension en die zag er prima uit op de open dag. Vanaf de A28, afrit 5, ben je er zo.moosje schreef:Asiel in Amersfoort? Volgens mij hebben die nog steeds een pensiongedeelte.

En Amersfoort?corina schreef:Gemaild naar Etten Leur, maar helaas al vol t/m 18 aug.
Ander pension in Ingen gemaild maar die nemen geen staffords aan in het hoogseizoen.

Camping Kennels zit in Soest, ik had het over het asiel hier in Amersfoort.Demi schreef:Ik hoor goede verhalen over Soest, maar ik ben daar zelf nooit geweest. In Amersfoort, Camping Kennels zou ik overslaan

Waarom?Demi schreef:Ik hoor goede verhalen over Soest, maar ik ben daar zelf nooit geweest. In Amersfoort, Camping Kennels zou ik overslaan

Sorry wat reacties gemist zie ik. Amersfoort heeft plek en op zich heb ik er zo via de mail wel een goed gevoel over. Heb nog wat dierenspullen staan dus denk dat ik binnenkort maar eens langs ga om te kijken hoe het er daar uit ziet!moosje schreef:En Amersfoort?corina schreef:Gemaild naar Etten Leur, maar helaas al vol t/m 18 aug.
Ander pension in Ingen gemaild maar die nemen geen staffords aan in het hoogseizoen.

Hoe kom je erbij dat de Sierkamp niet meer bestaat? Ze hebben pas nog de hele geluidswal buitenom vervangen voor iets anders in mijn ogen bestaat dat gewoon nog steeds?Goldylocks schreef:
Kijk eens bij de Veldhoef in Putten.
Ze heeft leuke weides en tegenwoordig ook een hondenzwempoel.
kennissen van mij brengen hun Bordeaux dog daar ook ,en das ook geen makkelijk mannetje.

Het liefst heb ik idd wel iets in de buurt ook voor als we een keer een dagje weg willen dat we hem makkelijk kunnen brengen.beatje schreef:Ik heb zelf in het Asiel van Amersfoort gewerkt en toen was het er heel goed,hoe goed kwam ik pas achter toen ik naar belgie ging.
Hier in Belgie ken ik een goed hondepension ongv,20 minuten van Breda.Maar dat is te ver rijden denk ik.

Ja, waarom geen Camping Kennels? Zorro is daar de afgelopen tijd een paar keer geweest en ik was wel tevreden.Bonnie F schreef:Waarom?Demi schreef:Ik hoor goede verhalen over Soest, maar ik ben daar zelf nooit geweest. In Amersfoort, Camping Kennels zou ik overslaan