Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Buurkat: niet welkom
Moderator: moderatorteam
-
korthaar
- Zeer actief
Re: Buurkat: niet welkom
Ach ja, de ganzen.
Zo als het zich laat aanzien kunnen de jagers w.s. beter een koe leren bidden, dan de ganzenpopulaties binnen de perken houden.
Zo als het zich laat aanzien kunnen de jagers w.s. beter een koe leren bidden, dan de ganzenpopulaties binnen de perken houden.
-
tineke
Ik jou ook niet op wat ik zegiones schreef:Ik zie niet in waarom ik me zou moeten schamen. Echt niet. Ik zie jou in ieder geval niet gefundeerd in gaan op wat ik zeg.
Ik zie je uberhaupt nooit ergens gefundeerd op ingaan.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Dat komt omdat je niets zinnigs zegt en bovendien niet goed leest.iones schreef:Ik zal even het denkwerk voor jou doen: jij ergert je niet aan katten. Maar je ergert je volop aan honden. Dat zeg je zelf in dit topic.kooi schreef:
Blijft toch een bijzonder forum dit.
Omdat ik een kattenliefhebber ben, ben ik geen hondenliefhebber?
Je moet je aandacht niet afleiden van het onderwerp van dit topic: de overlast die katten veroorzaken. Die van honden is bekend, en wordt al volop gesproken.kooi schreef: En mijn katten, die veroorzaken allerlei soorten overlast bij de forumleden en hun dieren.
Terwijl ze toch in de praktijk, zoals aangegeven, dat helemaal niet doen waar ze daadwerkelijk wonen.
Toch kan men pagina's lang over de kat blijven oreren, terwijl men zelf de hondenpoep van de eigen hond niet opruimt.
Alle overlast van andere dieren en mensen vallen totaal in het niet bij de onverdraaglijke overlast die katten veroorzaken.
Nu wordt er eens een keer gesproken over katten, dat de ook overlast bezorgen. Ik zie niet in waarom dat namelijk wél zou mogen.Ik zie niet in waarom ik me zou moeten schamen. Echt niet. Ik zie jou in ieder geval niet gefundeerd in gaan op wat ik zeg.kooi schreef: En het meest verwonderlijke is toch wel dat iones gewoon het woord tot mij blijft richten, totaal gespeend van enige schaamte als ze is.
Ik zeg nergens 'zelf' dat IK mij 'volop' erger aan honden.
Laat het denkwerk maar over aan mensen die kúnnen denken.
Waarom zou ik in Godsnaam in gaan op wat iemand die mij onbeschrijflijk leed gunt, zegt?
Je hebt het recht op een respectvolle reactie van mij volledig verspeeld.
Niet alleen in dit topic maar overal en altijd, dus bespaar je de moeite verder.
-
nyckle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Moet je ook even voor de volledigheid de restricties er bij zetten die wij als jagers hebben. Je roept nu maar wat.korthaar schreef:Ach ja, de ganzen.
edit: Dit is zwaar off topic. Katten vliegen niet.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
ja hoor bij mij vliegen ze regelmatig als ze midden in de nacht voor me voeten gaan liggen als ik naar de wc moetnyckle schreef:Moet je ook even voor de volledigheid de restricties er bij zetten die wij als jagers hebben. Je roept nu maar wat.korthaar schreef:Ach ja, de ganzen.
edit: Dit is zwaar off topic. Katten vliegen niet.
ellen
-
korthaar
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief
Jawel, jíj bent hier degene die begonnen is over hondenpoep en mensen die de ontlasting niet op zouden ruimen. Om de aandacht af te leiden van het probleem in dit topic: overlast van katten.kooi schreef: Dat komt omdat je niets zinnigs zegt en bovendien niet goed leest.
Waarom zou ik in Godsnaam in gaan op wat iemand die mij onbeschrijflijk leed gunt, zegt?![]()
Niet alleen in dit topic maar overal en altijd, dus bespaar je de moeite verder.
En niet meer inhoudelijk in gaan omdat ik jou niet respect vol benader, voordat ik jou zo benaderde reageerde je ook al niet inhoudelijk. Dus feitelijk maakt het geen verschil.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
En dan te bedenken dat het hier, 20 pagina's geleden allemaal mee begon,....
De buren hebben een nieuwe kat, die onze tuin onderschijt en erger: jaagt op mijn loslopende konijnen
Ze waren zó geschrokken dat ze niet eens wat wilden eten.
Dus: boef naar buiten. Dan is het meteen duidelijk wie hier, naast die hupsende pluizebollen, nog meer woont. Leroy blij, die zocht eerst de tuin af naar kattenstront wat hij nog vond ook, ondanks dat ik dacht dat ik alles weggehaald had. Hij was een kwartiertje buiten en gaf toen plotseling twee keer een harde blaf. Hij is helemáál geen blaffer, dus er was wat aan de hand. Ik naar buiten om te kijken wat er aan de hand is. Zit die kat in een boom en Leroy eronder
Ik laat hem mooi een poosje zitten, hopelijk is het punt gemaakt
Alleen hopen dat hij er niet uit valt

De buren hebben een nieuwe kat, die onze tuin onderschijt en erger: jaagt op mijn loslopende konijnen
Dus: boef naar buiten. Dan is het meteen duidelijk wie hier, naast die hupsende pluizebollen, nog meer woont. Leroy blij, die zocht eerst de tuin af naar kattenstront wat hij nog vond ook, ondanks dat ik dacht dat ik alles weggehaald had. Hij was een kwartiertje buiten en gaf toen plotseling twee keer een harde blaf. Hij is helemáál geen blaffer, dus er was wat aan de hand. Ik naar buiten om te kijken wat er aan de hand is. Zit die kat in een boom en Leroy eronder
Ik laat hem mooi een poosje zitten, hopelijk is het punt gemaakt
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

-
Muk
Kun je niet gelijk even met de buren praten dat eventuele schade aan de konijnen voor hun is? En dat zij hun kat voortaan uit jouw tuin willen houden? Of zijn de buren zoals Kooi, asociale mensen die niks aan de overlast van hun kat willen doen?
-
tineke
Dat gesprek zou ik zeker even aangaan maar eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken om jou naast me te hebben wonen.Muk schreef:Kun je niet gelijk even met de buren praten dat eventuele schade aan de konijnen voor hun is? En dat zij hun kat voortaan uit jouw tuin willen houden? Of zijn de buren zoals Kooi, asociale mensen die niks aan de overlast van hun kat willen doen?
Want de lijst met overlast waar jij last van hebt of had is eindeloos lang.
Zo bezorgen marokaanse jongen overlast , stoor je je aan paardenpoep ,natuurlijk de buurkinderen en krijsende koters in de supermarkt en last but not least de andere hondenbezitters in jouw buurt.
Die plaste tegen jouw heg aan en dat kon uiteraard niet.
Die je omschreef als totale nitwits ,al op voorhand ging je daar tenminste vanuit dat ze dat waren.
Komt wellicht dat je zelf als een ware Cesara Milana door het leven gaat al was die kwaliteit mij hier in de gedragstopics in ieder geval nog niet opgevallen
Kortom de lijst met klachten van jou is eindeloos het is een tranendal met asoburen met dito kinders ,katten en honden.
Om over de paardenpoep dan nog maar te zwijgen.
Ik zou persoonlijk zelf liever Kooi als buuf hebben ,ik denk dat daar wel mee te praten valt als het echt moet , itt tot jij die er liever over praat.
-
kooi
- Zeer actief
Jij en mijn kat hebben iets met elkaar gemeen:nyckle schreef:Als het daar bij bleef beste kooi, dan was het nog niet zo'n grote zonde. Echter grondbroeders worden ook gegrepen. Nestjes met mereltjes, puttertjes, meesjes enz. Of heb jij je kat geleerd om enkel muisjes en ratjes te eten? Scheelt wel voerkosten natuurlijk.kooi schreef:Als die een 'license to kill' hebben is het goed.korthaar schreef:Je vergeet de mensen, die de vos z'n dagelijkse portie biologisch scharrelvlees eigenlijk niet gunnen.
Die mogen anderen kapittelen over een gebrek aan liefde voor vogeltjes.
En die misgunnen mijn kat zelfs een muis of rat.
Nee hoor ik misgun jou katten niks. Ik denk alleen, dat je je onder jou verantwoordelijkheid probeert uit te wurmen.
beide doden jullie voor je plezier.
Het verschil is alleen dat jij weet wat je aanricht en mijn kat weet dat niet.
daarom zie ik hem als een integer wezen en jou niet.
Zodra het element plezier om de hoek komt kijken wordt het voor mij te ranzig.
-
Muk
Verder alles ok met jou? Je klinkt wat rancuneus op de een of andere manier. Een beetje een haatoma zeg maar. Geen idee waarom, maar dat boeit mij ook eigenlijk helemaal niet. Jouw mening boeit mij überhaupt niet meer, aangezien het de laatste maanden alleen maar zure pennenvruchten zijn in mijn ogen. En naast een rancuneuze zuurpruim zoals jij wonen is gelukkig niet aan de orde.tineke schreef:Dat gesprek zou ik zeker even aangaan maar eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken om jou naast me te hebben wonen.Muk schreef:Kun je niet gelijk even met de buren praten dat eventuele schade aan de konijnen voor hun is? En dat zij hun kat voortaan uit jouw tuin willen houden? Of zijn de buren zoals Kooi, asociale mensen die niks aan de overlast van hun kat willen doen?
Zo bezorgen marokaanse jongen overlast , stoor je je aan paardenpoep ,natuurlijk de buurkinderen en krijsende koters in de supermarkt en last but not least de andere hondenbezitters in jouw buurt.
Die je omschreef als totale nitwits ,al op voorhand ging je daar tenminste vanuit dat ze dat waren.
Komt wellicht dat je zelf als een ware Cesara Milana door het leven gaat al was die kwaliteit mij hier in de gedragstopics in ieder geval nog niet opgevallen
Kortom de lijst met klachten van jou is eindeloos het is een tranendal met asoburen met dito kinders ,katten en honden.
Ik zou persoonlijk zelf liever Kooi als buuf hebben ,ik denk dat daar wel mee te praten valt als het echt moet , itt tot jij die er liever over praat.
-
kooi
- Zeer actief
Dat, plus dat het pertinent niet waar is dat ik niks aan de overlast van mijn katten wil doen.tineke schreef:Dat gesprek zou ik zeker even aangaan maar eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken om jou naast me te hebben wonen.Muk schreef:Kun je niet gelijk even met de buren praten dat eventuele schade aan de konijnen voor hun is? En dat zij hun kat voortaan uit jouw tuin willen houden? Of zijn de buren zoals Kooi, asociale mensen die niks aan de overlast van hun kat willen doen?
Ik weiger alleen een druppel op een gloeiende plaat te zijn omdat de prijs daarvoor me te hoog is...
-
kooi
- Zeer actief
Niet juist omdat ik nergens zeg dat ik mij daaraan erger.iones schreef:Jawel, jíj bent hier degene die begonnen is over hondenpoep en mensen die de ontlasting niet op zouden ruimen. Om de aandacht af te leiden van het probleem in dit topic: overlast van katten.kooi schreef: Dat komt omdat je niets zinnigs zegt en bovendien niet goed leest.
Waarom zou ik in Godsnaam in gaan op wat iemand die mij onbeschrijflijk leed gunt, zegt?![]()
En niet meer inhoudelijk in gaan omdat ik jou niet respect vol benader, voordat ik jou zo benaderde reageerde je ook al niet inhoudelijk. Dus feitelijk maakt het geen verschil.
Niet juist omdat ik het niet aanvoer om de aandacht af te leiden maar te wijzen op het pot verwijt de ketel aspect!
-
korthaar
- Zeer actief
Kijk, dat is nog eens een punt!kooi schreef:Jij en mijn kat hebben iets met elkaar gemeen:nyckle schreef:Als het daar bij bleef beste kooi, dan was het nog niet zo'n grote zonde. Echter grondbroeders worden ook gegrepen. Nestjes met mereltjes, puttertjes, meesjes enz. Of heb jij je kat geleerd om enkel muisjes en ratjes te eten? Scheelt wel voerkosten natuurlijk.kooi schreef:Als die een 'license to kill' hebben is het goed.korthaar schreef:Je vergeet de mensen, die de vos z'n dagelijkse portie biologisch scharrelvlees eigenlijk niet gunnen.
Nee hoor ik misgun jou katten niks. Ik denk alleen, dat je je onder jou verantwoordelijkheid probeert uit te wurmen.
-
nyckle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Beste Kooi, Als jagen alleen bestond uit het doden van een dier, en dat een jager daar plezier van heeft, dan kon ik jou gelijk geven. Het doden van een dier is slechts een klein onderdeel daar van.kooi schreef:Jij en mijn kat hebben iets met elkaar gemeen:nyckle schreef:Als het daar bij bleef beste kooi, dan was het nog niet zo'n grote zonde. Echter grondbroeders worden ook gegrepen. Nestjes met mereltjes, puttertjes, meesjes enz. Of heb jij je kat geleerd om enkel muisjes en ratjes te eten? Scheelt wel voerkosten natuurlijk.kooi schreef:Als die een 'license to kill' hebben is het goed.korthaar schreef:Je vergeet de mensen, die de vos z'n dagelijkse portie biologisch scharrelvlees eigenlijk niet gunnen.
Nu over integriteit. Ik trek die integriteit van jou ernstig in twijfel. Jij laat jou kat stropen. Wie is verantwoordelijk voor dat poezenbeest? JIJ toch?! Wie is erger de heler of de steler? Ik kan me nog voorstellen, dat je om je heen begint te slaan, maar dit slaat als een tang op een varken. Jij geeft iedereen de schuld behalve jezelf. Is dat integer?
Ik kan ook maar een ding bedenken. Jij ben ranzig bezig.
-
S@ndr@
- Zeer actief
wat zuur aan gaat, ik zie Tineke eigenlijk nooit ergens over klagen, die loopt niet van dit is aso en dat kan niet, enMuk schreef:Verder alles ok met jou? Je klinkt wat rancuneus op de een of andere manier. Een beetje een haatoma zeg maar. Geen idee waarom, maar dat boeit mij ook eigenlijk helemaal niet. Jouw mening boeit mij überhaupt niet meer, aangezien het de laatste maanden alleen maar zure pennenvruchten zijn in mijn ogen. En naast een rancuneuze zuurpruim zoals jij wonen is gelukkig niet aan de orde.tineke schreef:Dat gesprek zou ik zeker even aangaan maar eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken om jou naast me te hebben wonen.Muk schreef:Kun je niet gelijk even met de buren praten dat eventuele schade aan de konijnen voor hun is? En dat zij hun kat voortaan uit jouw tuin willen houden? Of zijn de buren zoals Kooi, asociale mensen die niks aan de overlast van hun kat willen doen?
daar zijn er echt wel anderen die zich overal aan lijken te irriteren en idd tot de categorie azijn zeikerds kunnen worden gerekend,
- iones
- Zeer actief
Je konijnen moeten wel binnen 12 uur weer eten, anders houden de darmen er mee op en dan is het over. Desnoods moet je ze dwangvoeren.JYBD schreef:En dan te bedenken dat het hier, 20 pagina's geleden allemaal mee begon,....
De buren hebben een nieuwe kat, die onze tuin onderschijt en erger: jaagt op mijn loslopende konijnenZe waren zó geschrokken dat ze niet eens wat wilden eten.
Dus: boef naar buiten. Dan is het meteen duidelijk wie hier, naast die hupsende pluizebollen, nog meer woont. Leroy blij, die zocht eerst de tuin af naar kattenstront wat hij nog vond ook, ondanks dat ik dacht dat ik alles weggehaald had. Hij was een kwartiertje buiten en gaf toen plotseling twee keer een harde blaf. Hij is helemáál geen blaffer, dus er was wat aan de hand. Ik naar buiten om te kijken wat er aan de hand is. Zit die kat in een boom en Leroy eronder![]()
Ik laat hem mooi een poosje zitten, hopelijk is het punt gemaakt![]()
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- iones
- Zeer actief
Oh wat ben jij hypocriet!kooi schreef:
Jij en mijn kat hebben iets met elkaar gemeen:
Tenzij je vegetarier bent, dan neem ik deze woorden terug!
-
S@ndr@
- Zeer actief
er is een verschil tussen een biefstuk bij de slager kopen en je biefstuk neer schieten, of je dat nu gelooft of nietiones schreef:Oh wat ben jij hypocriet!kooi schreef:
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
zou die koe dat ook vinden?S@ndr@ schreef:er is een verschil tussen een biefstuk bij de slager kopen en je biefstuk neer schieten, of je dat nu gelooft of nietiones schreef:Oh wat ben jij hypocriet!kooi schreef:

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Niet elke kat dood muizen of vogels hoor. Ik heb er een gehad die deed echt niks zolang er geen wikkel kittekat op de muis zat...vlo trouwens idem dito..konijnhol is intresant maar voor een muis komt hij niet van de bank.

- iones
- Zeer actief
Ik wel. Ze is zo ontzettend zuur, dat ze je woorden verdraait en daar mee nog jaren en jaren blijft stalken van het ene topic in het andere. Ze neemt helemaal de moeite om citaten van je aan te halen waar ze naar moet zoeken van jaren terug! Dat is echt heel ziekelijk. Dat zie je nog in dit topic. Ze zit daarom allang onder mijn negeerknop want ze is echt een oude zuurpruim. Vandaar dat je mij niet meer op haar ziet reageren.S@ndr@ schreef:
wat zuur aan gaat, ik zie Tineke eigenlijk nooit ergens over klagen, die loopt niet van dit is aso en dat kan niet, enen hoppa een tik uitdelen
daar zijn er echt wel anderen die zich overal aan lijken te irriteren en idd tot de categorie azijn zeikerds kunnen worden gerekend,maar daar is vast een prima motivatie voor blijkbaar - zucht
Ja, in het ene geval laat je het een ander voor je opknappen en het andere geval doe je het zelf. Plus het verschil dat je waarschijnlijk grote hoeveelheden vlees naar binnen schrokt uit de bioindustrie, en het wild dat afgeschoten wordt een aanmerkelijk beter leven heeft gehad en heel veel minder stress.S@ndr@ schreef: er is een verschil tussen een biefstuk bij de slager kopen en je biefstuk neer schieten, of je dat nu gelooft of niet
Laatst gewijzigd door iones op 29 nov 2013 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een hondje
emmer water over kat pleuren en heel hard laten schrikken, ikzelf heb een brutale kater en ik adviseer mijn buren een emmer water erover te gooien, heb nu inmiddels een stroomdraad langs onze schutting te spannen
life is good
-
tineke
Ja prima hoor,een leuke avond in het verschiet met wat gezellige forumleden. Ik stel alleen wat feiten vast,deze klachten komen gewoon uit wat teksten van jou en daar komt nou niet echt een tevreden verdraagzaam mens uit naar voren.Muk schreef:Verder alles ok met jou? Je klinkt wat rancuneus op de een of andere manier. Een beetje een haatoma zeg maar. Geen idee waarom, maar dat boeit mij ook eigenlijk helemaal niet. Jouw mening boeit mij überhaupt niet meer, aangezien het de laatste maanden alleen maar zure pennenvruchten zijn in mijn ogen. En naast een rancuneuze zuurpruim zoals jij wonen is gelukkig niet aan de orde.tineke schreef:Dat gesprek zou ik zeker even aangaan maar eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken om jou naast me te hebben wonen.Muk schreef:Kun je niet gelijk even met de buren praten dat eventuele schade aan de konijnen voor hun is? En dat zij hun kat voortaan uit jouw tuin willen houden? Of zijn de buren zoals Kooi, asociale mensen die niks aan de overlast van hun kat willen doen?
Typ voor de gein maar eens het woord overlast en Muk in dan komt er toch een hoop ellende naar boven waar jij allemaal mee geconfronteerd werd.
Misschien wat leuke quotes van jezelf erbij pakken
- iones
- Zeer actief
Dit is een mooie oplossing. Scheelt een hoop gezeik en je weet waar je kat uithangt en dat hij veilig is.mum schreef:emmer water over kat pleuren en heel hard laten schrikken, ikzelf heb een brutale kater en ik adviseer mijn buren een emmer water erover te gooien, heb nu inmiddels een stroomdraad langs onze schutting te spannen
- Pepie
- Zeer actief
-
Muk
Ik klaag over overlast en dat mag. Dat het voor een ander geen overlast is maakt nog niet uit dat ik erover kan klagen. En mensen die bewust overlast veroorzaken vind ik asociaal ja.S@ndr@ schreef:wat zuur aan gaat, ik zie Tineke eigenlijk nooit ergens over klagen, die loopt niet van dit is aso en dat kan niet, enMuk schreef: Verder alles ok met jou? Je klinkt wat rancuneus op de een of andere manier. Een beetje een haatoma zeg maar. Geen idee waarom, maar dat boeit mij ook eigenlijk helemaal niet. Jouw mening boeit mij überhaupt niet meer, aangezien het de laatste maanden alleen maar zure pennenvruchten zijn in mijn ogen. En naast een rancuneuze zuurpruim zoals jij wonen is gelukkig niet aan de orde.en hoppa een tik uitdelen
daar zijn er echt wel anderen die zich overal aan lijken te irriteren en idd tot de categorie azijn zeikerds kunnen worden gerekend,maar daar is vast een prima motivatie voor blijkbaar - zucht
Tineke is wat rancuneus en vindt het leuk om mij af te zeiken. Dat valt mij op dat ze dat met alle plezier de laatste maanden doet. Moet ze zelf weten, maar serieus nemen kan ik haar absoluut niet meer. Zeker niet als ze dan ook nog heel schijnheilig in mijn topic over mijn zieke hond meent te moeten reageren. Blijf daar dan ook weg, zeker als je er geen bal van meent.
-
tineke
Ha ha maar wel aanhaken als een ander wat zegt om dan eindelijk mee te doen.iones schreef:Ik wel. Ze is zo ontzettend zuur, dat ze je woorden verdraait en daar mee nog jaren en jaren blijft stalken van het ene topic in het andere. Ze neemt helemaal de moeite om citaten van je aan te halen waar ze naar moet zoeken van jaren terug! Dat is echt heel ziekelijk. Dat zie je nog in dit topic. Ze zit daarom allang onder mijn negeerknop want ze is echt een oude zuurpruim. Vandaar dat je mij niet meer op haar ziet reageren.S@ndr@ schreef:
wat zuur aan gaat, ik zie Tineke eigenlijk nooit ergens over klagen, die loopt niet van dit is aso en dat kan niet, enen hoppa een tik uitdelen
.
Jouw uitspraken over katten en je duidelijke haat naar katten in combinatie met het uitschot wat ze afmaakt in je kennissenkring zijn wmb onvergetelijk.
Ik heb zelden zo'n hypocriet iemand als jij meegemaakt met je zogenaamde dierenliefde
- Pepie
- Zeer actief
Niet elke kat dood muizen of vogels hoor. Ik heb er een gehad die deed echt niks zolang er geen wikkel kittekat op de muis zat...vlo trouwens idem dito..konijnhol is intresant maar voor een muis komt hij niet van de bank.