Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Modderpootjes.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

h a n s
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastin Espanol
Aantal honden: 1

Re: Modderpootjes.

Ongelezen bericht door h a n s »

Jeetje Tara, ik heb met je te doen.
Dan helpt dit ook niets: http://www.dumpert.nl/mediabase/6572506 ... bello.html
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

:oeps: Ik heb Sky leren voetjes vegen op een grote handdoek. en dan maakte ik hem verder schoon en droog. best mutserig maar met natte poten is het ook nog gevaarlijk op de plavuizen.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Antonetta »

Mowgli heeft op het ogenblik ook erge modderpoten. Ik zet voor haar een gieter met louw water bij de achterdeur en spoel het ergste vuil van haar poten voor ze naar binnen mag.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
vania
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door vania »

wij zijn verhuist van een huis met parket, naar ene huis met een redelijk witte stenen vloer
en ik schrik me elke morgend rot als ik zie wat zand en haar er ligt van 3 honden en dan zijn ze (buiten Kita) nog redelijk schoon
nu schaam ik me dat ik dat op die parket nooit gezien heb :schrik:
dus veeg/stofzuig en dweil ik alle dagen (alleen niet echt slim, als je vloer nog neit geheel droog is, de honden toch al terug binnen te laten, gegarandeerd nog veel meer hondenpootjes :engel: :ugh: )
Afbeelding
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Meestal zijn ze na de wandeling zo voldaan dat ze de eerste uren op hun vetbed blijven liggen slapen. Hoef ik alleen dat even uit te kloppen en nog een beetje vegen en je ziet er niks meer van.
Als ze heel nat en modderig zijn gebruik ik de waterblazer.
Ramiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): borderterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ramiek »

Hier gaan ze, wanneer ze smerig zijn, na de wandeling in de bench. Uurtje later kan het deurtje open en zijn ze weer schoon.
groetjes van Annemiek

Afbeelding
*Rana 23-7-2015
http://www.ramiek.nl
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Tara schreef:Wij leven samen met dit smerig lel:

Afbeelding

Afbeelding

En dat maal vier.
Tipje mijnerzijds: investeren in een goede stofzuiger, liefst een met een blij gezichtje, en niet al te druk over maken.
En het is hier eigenlijk altijd vrij schoon en netjes. :mrgreen:
Ow heerlijk :cheer:
Ik heb ook 4 van die varkens, het droogt vanzelf op en daarna stofzuigen, je weet nou eenmaal dat honden vies worden dus ik maak me daar niet druk om :F:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

vania schreef:wij zijn verhuist van een huis met parket, naar ene huis met een redelijk witte stenen vloer
en ik schrik me elke morgend rot als ik zie wat zand en haar er ligt van 3 honden en dan zijn ze (buiten Kita) nog redelijk schoon
nu schaam ik me dat ik dat op die parket nooit gezien heb :schrik:
:engel: :ugh: )
:LOL:
Afbeelding
Luckyday
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising border collie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Luckyday »

ja ik herken het helemaal :mrgreen: heerlijk die genietende varkentjes in huis :)!!

Lucky heeft zo'n lekkere lange border vacht waar werkelijk alles in gaat hangen en blijft kleven. Hij vind het natuurlijk geweldig om door het zand te rennen en te rollen en door het water en die combi en modder het maakt niet uit. Na het wandelen ziet hij er iig niet meer uit :P.
Ik droog ze meestal eerst af met de handdoek voor de hondjes die bij de voordeur ligt en dan mag hij in de keuken (met zeil) in de mand lekker opdrogen en schoon worden en als hij dan wakker word (paar uur later vaak) is hij droog en schoon. Schud ik t dekentje buiten uit en de mand en doe ik binnen even snel stofzuigen en 2 a 3 keer per week (soms vaker) even dweil erdoor heen halen.
Tja ik weet dat ik honden heb en vooral met die lange vachten nemen ze een hoop mee naar binnen. Belle (deense dog) is daarentegen een stuk makkelijker en echt heel schoon. Maar die kwijlt weer als een gek na het drinken
Afbeelding
True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”