Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Loopse teven
Moderator: moderatorteam
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Loopse teven
Als er een teef bij jullie thuis loops is, hoe reageert de rest dan?
Ik heb het genoegen dat de dames tegelijk loops worden en het is hier de hele dag 18+ kijken. Fix weet van narigheid niet wat ze met haar hormonen aan moet en botviert het dan maar op Laicka. Laicka vindt het allemaal wel prima om de hele dag bereden te worden. Laicka heeft er beduidend minder last van en reageert ook niet zo heel erg hormonaal gestuurd.
Wel eventjes een kleine opmerking, als ik ook maar 1 klein dingetje merk dat Laicka het rijden van Fix niet pikt dan kap ik het af.
Ik heb het genoegen dat de dames tegelijk loops worden en het is hier de hele dag 18+ kijken. Fix weet van narigheid niet wat ze met haar hormonen aan moet en botviert het dan maar op Laicka. Laicka vindt het allemaal wel prima om de hele dag bereden te worden. Laicka heeft er beduidend minder last van en reageert ook niet zo heel erg hormonaal gestuurd.
Wel eventjes een kleine opmerking, als ik ook maar 1 klein dingetje merk dat Laicka het rijden van Fix niet pikt dan kap ik het af.
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Loopse teven
Eigenlijk niet anders dan anders.
Belle mag wel graag Suske schoonpoetsen en die vind dat wel makkelijk
Belle mag wel graag Suske schoonpoetsen en die vind dat wel makkelijk
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
De jongste van het stel ontpopt zich tot een ware seks verslaafde.... Chester heeft op de hoogtijdagen geen leven meer, hij wordt echt zo ongeveer zijn mand uit gesleept: "nog een keertje". Hij ondergaat zijn lot gelaten
(hij is gecastreerd, dus kan niks gebeuren)
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
-
Pets_Passion
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Contacteer:
Aismee loopt van begin tot einde loopsheid vreselijk met Teddy te sjansen, en als Teddy niet reageert wil ze het ook nog wel eens proberen bij mijn man...
Maar over het algemeen is ze toch wel zwaar verliefd op Teddy, duwt ook regelmatig even die loopse doos in zijn neus zo van "kijk ik ben looohooops!"
En die arme Teddy, de heer, die kijkt maar de andere kant op, doet net of hij geen interesse heeft, zucht eens diep... een paar dagen (de vruchtbare dagen??) vind hij haar wel leuk en doet ook een flauwe dekpoging en dat was het wat hem betreft wel weer.
(voor de duidelijkheid, Teddy is een je-weet-wel-heer)
Als het echt te gortig wordt halen we de 2 uit elkaar om Teddy wat rust te gunnen.
Maar als hij het echt zat is dan kan hij Aismee ook heel goed zelf wel indimmen hoor.
Maar over het algemeen is ze toch wel zwaar verliefd op Teddy, duwt ook regelmatig even die loopse doos in zijn neus zo van "kijk ik ben looohooops!"
En die arme Teddy, de heer, die kijkt maar de andere kant op, doet net of hij geen interesse heeft, zucht eens diep... een paar dagen (de vruchtbare dagen??) vind hij haar wel leuk en doet ook een flauwe dekpoging en dat was het wat hem betreft wel weer.
(voor de duidelijkheid, Teddy is een je-weet-wel-heer)
Als het echt te gortig wordt halen we de 2 uit elkaar om Teddy wat rust te gunnen.
Maar als hij het echt zat is dan kan hij Aismee ook heel goed zelf wel indimmen hoor.

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Pets_Passion schreef:Aismee loopt van begin tot einde loopsheid vreselijk met Teddy te sjansen, en als Teddy niet reageert wil ze het ook nog wel eens proberen bij mijn man...
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Hier rijden de dames ook op elkaar en ik laat ze lekker hun gang gaan.. veel plezier ermee.

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
De eerste twee weken merkte ik amper iets aan Coda. Daarna begon ze Nilo te verleiden en hield daar ook niet mee op. Als ze de kans kreeg gooide ze zich voor elke hond die tegen kwamen, zowel reuen als teven en als mensen oogcontact maakten ging ze ook acuut op haar rug liggen met haar poten wijd
Na exact drie dagen was het ook klaar, was ze weer rustig en iedereen die nog contact probeerde te maken kon een mep krijgen 
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Mijn meiden zijn alledrie tegelijk dekrijp en Nikkie en Jarah rijden dan om de beurt bij elkaar. Dat gaat wel een week of twee zo door.
Tama wil ook graag meedoen maar dat willen de andere twee niet.
Tama wil ook graag meedoen maar dat willen de andere twee niet.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Laura84
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier ook maar ik moet zeggen dat ik er gisteren ochtend niet zo heel gelukkig mee was. Hier staat gewoon de slaapkamerdeur open en Fix slaapt normaal gesproken gezellig op bed. Deze keer werd ik wakker, keek naast me vol in de gelukzalige bekkies van een rijdende Fix en een genietende Laicka._Inge_ schreef:Hier rijden de dames ook op elkaar en ik laat ze lekker hun gang gaan.. veel plezier ermee.
Al met al, de deur zit nu dus gewoon dicht en zoeken ze het samen maar uit in de huiskamer

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Kay vond Norah wel lekker ruiken, maar hij wist dat hij wel gepast moest blijven. Norah laat zich niet zo maar dekken. In haar hoogtij dagen hebben we ze toch maar gescheiden, maar dat was een dag of 3 a 4 en toen was het ook voor Norah weer over en kon Kay zich weer netjes gedragen.

-
Laura84
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat goed!
Ik durf als de meiden loops zijn niet in de buurt te komen van een reu
Ik durf als de meiden loops zijn niet in de buurt te komen van een reu

- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
Darko gaat vreselijk waken, iets wat hij de rest van zijn leven niet kent
de teven reageren niet anders op elkaar, soms eens ff wat langer snuffelen en Zena moet altijd ff poetsen bij de rest, maar verder niet veel
Guapa laat ik ook gewoon los lopen, die gaat sowieso al niet naar andere honden (tenzij om ze ff alle hoeken van het bos te laten zien
) ook niet als ze dekrijp is, tenzij het een enorme zelfzekere reu is, dan moet ik ff uitkijken, maar verder niet, die bied zich aan mij aan 
de teven reageren niet anders op elkaar, soms eens ff wat langer snuffelen en Zena moet altijd ff poetsen bij de rest, maar verder niet veel
Guapa laat ik ook gewoon los lopen, die gaat sowieso al niet naar andere honden (tenzij om ze ff alle hoeken van het bos te laten zien
-
Laura84
- Zeer actief
- Contacteer: