ik had nooit gedacht dat hij dit niet zou halen...
Verleden is verboden
Ik wou dat het verdween.
Maar ik zie ons samen lopen
en we wisten niet waarheen.
Nog raak ik je aan
maar de afstand wordt al groot
Nee, ik heb niet geleerd
te leven met jouw dood.
in 2004 haalde we zonder dat we ermee bezig waren,kleine do op uit het asiel,hij kwam de puppytest niet door en daarom werd hij niet geplaatst in een gezin,maar wel bij ons..een klein mannetje,de kleinste van het nest...

en klein hondje waar ik stapel gek op werd,ongeacht dat hij beet als je hem wilde knuffelen ,werd het toch naarmate hij ouder werd een knuffelhond..oke,dan wel altijd met hoop gegrom,maar toch,daarna altijd dat blije hoofd... "doe nou niet,want ik heb het zo graag"
Want ik hou zo van jou.
Misschien is het niet waar.
Zwaait opeens die deur weer open
En natuurlijk sta jij daar.
Want ik hou zo van jou!

in de jaren die volgde was je altijd bij mij,we keken elkaar zó vaak per dag aan...ik was zo gek op je,ik mis je zo als ik aan het koken ben,geen dootje onder de tafel die me gezelschap houd,en geen dootje die ik daar kan aankijken en terug kijkt en zo lief kwispelt...

Afscheid nam ik niet
en het einde blijft nu open,
zoals jij het achterliet.

helaas kwam er een tijd dat we een pupje kregen die ziek werd,het was warm in die tijd en ipv dat je mee kon in de auto moest je thuis blijven,iets wat je vreselijk vond,je droop dan af naar de slaapkamer,wel achterom kijkend,want autorijden en meegaan was je lust en je leven...
maar nadat kleine kimmie er niet meer was mocht je weer altijd mee,lekker soezen op de achterbank

Ik droom je terug bij mij.
Ik hou je zo goed vast.
Heb ik je vaak genoeg gezegd dat
Dat er niet één zo bij mij past.
En ze zeggen dat het went
Maar niemand zegt wanneer.
Dus ik leef met de dag
en jij sterft telkens weer.
je werd langzaam ouder en stiekum kwamen er grijze haren op je neus,niet leuk,want dat confronteerd ,voor mijn gevoel moest je gewoon altijd jong blijven...

Want ik hou zo van jou
Misschien is het niet waar.
en natuurlijk sta jij daar!
Want ik hou zo van jou!
Afscheid nam ik niet.
En het einde blijft nu open
zoals jij het achter liet.
in 2011 werd je ziek...heel ziek...zo ziek dat eigenlijk de dokter heel zachtjes zei dat ik me moest voorbereiden dat je dit niet kon gaan halen,en wat hebben we gevochten Do...heb echt wel heel veel angst gehad dat ik je kwijt zou raken...maar je knapte op en werd zelfs helemaal beter verklaard,op het moment dat we daar blij mee waren kregen we te horen dat joesje botkanker had...de volgende emotionele strijd gingen we aan,doordat er nog een pup kwam en joes zo graag mee ging in de auto,moest jij weer thuis blijven...
en wat heb ik daar en spijt van...ik beloofde je dat je weer mee mocht als joesje er niet meer zou zijn...je knuffelen wat je zo graag deed smorgens in bed ging amper meer omdat nookie over joes heen klom en dan was er een hoop gegrom,dus ik stuurde je weg..oww Dootje...kon ik dat maar terug draaien...

had ik het maar geweten dan had niemand mij de extra kroelbeurten af kunnen nemen,en dan had je altijd mee mogen gaan in de auto....
Want ik hou zo van jou!
Misschien is het niet waar
En natuurlijk sta jij daar!
Want ik hou zo van jou!
Afscheid nam ik niet
En het einde blijft nu open,
zoals jij het achter liet
het verdriet is nog zo groot....elke dag weer...ik mis je zo mannetje...
Ik droom je terug bij mij.
Ik hou je zo goed vast.
Heb ik je vaak genoeg gezegd dat
Dat er niet één zo bij mij past.
En ze zeggen dat het went
Maar niemand zegt wanneer.
Dus ik leef met de dag
en jij sterft telkens weer.
Nee, ik heb niet geleerd
te leven met jouw dood.
Want ik hou zo van jou...
lieve Do ik mis je zo...konden we het maar nog een keer helemaal over doen....
donnie 26-11-2003 - 22-5-2013