Nou ja je haalt het aan om aan te geven hoe erg het met de overlast van katten gesteld is.Tara schreef:Ja, dat weet ik wel, maar dat was ook het hele punt niet.tineke schreef: Als we dat afsteken tegen de honden die andere honden slopen dan valt het erbij in het niet ga ik zomaar vanuit.
Je kunt veel meer gevallen vinden van hond/hond agressie dan van kat/hond agressie lijkt mij.
Mijn punt was dat katten dus ook zulk soort dingen uit kunnen halen zonder dat de eigenaar dat weet of aansprakelijk gesteld kan worden.
Als je je kat niet in het oog hebt, dan weet je simpelweg niet wat hij doet. Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Dat is het enige dat ik zeg.![]()
Dan weet je van een incident en oh was er niet nog zo'n soortgelijk incident geweest bij iemand anders.
Als er 1000 honden per jaar gewond raken door een kat (ik noem maar wat uiteraard
En nee ik vind niet dat je je dieren overlast moet laten bezorgen ,ongeacht of het nu een hond of kat is.
En als je buren last hebben van jouw katten dat moet je dat zeker serieus nemen en er iets aan gaan doen.
Binnen redelijke grenzen uiteraard ,want het is nu eenmaal ook een gegeven dat de een met een wat zuurder karakter behept is dan de ander