Toen we weer thuiis waren mag ze zoals altijd even naracen in de tuin. En daarna wil ze altijd even in de gang om even bij te komen dus vandaag ook weer. Maar mijn man was bij toeval ook thuis hij komt binnen en vraagt:"Wat is er gebeurt?" Ik kijk om en zie bloed op de grond liggen. Dus eerst heb ik geprobeerd om zelf te kijken of ik iets kon vinden mmar dat liet ze niet toe en ik zat steeds bij de verkeerde poot (die niet bloede) te kijken dus toen maar even de dierenarts gebeld en die zei dat we meteen mochten komen. Dus toen ben ik daar heen gegaan, een stukje moeste we lopen en ze was niet aan het manken of piepen of wat dan ook.
Bij de dierenarts kregen we met moeite (met z'n 3en) op haar zij en inderdaad er zat een sneetje in haar voetzool net tot haar leven. Er is een verbandje om gedaan en die mag er morgen weer af. Als mij dat gaat lukken....
Voelt een hond dat echt niet of is dit gewoon hard zijn voor jezelf (wat herders wel meer hebben) Gewoon een vraagje uit nieuwsgierig heid.

Zeg nou zelf die oren wel groot toch??????