Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuwe regels showen 2014
Moderator: moderatorteam
-
Neeltje
Nieuwe regels showen 2014
Yesterday we had a very historical day for the Dutch Dog World!! The Dutch Kennel Club "Raad Raad van Beheer held her general meeting….154 clubs were present. There were some very important subjects on the agenda! Topics below are the result of the proposals of the board and the voting of the Dutch members. All proposals on the agenda were accepted by the members. Subjects below are interesting for the international Dog World!
From the first of June 2014 DNA testing for all puppies and parents is officially in our breeding regulations.
Water-trails are officially adapted in our working regulations.
From the first of January 2014 you can leave the show-ground after your dogs have being judged at our CAC & CACIB shows in the Netherlands. We had the regulations that you had to stay till 15.00 hours at the show-ground.
New titels were accepted…a cooperation and proposal between, Belgium, Luxembourg and the Dutch Kennel Clubs. Benelux Winner & Benelux Champion are on the show calendar from 2014!!
The benching will be sold and after this it is officially arranged benching is no longer in our show-regulations and the Kennel Club will not supply benching any longer at dog shows in the Netherlands.
From the first of June 2014 DNA testing for all puppies and parents is officially in our breeding regulations.
Water-trails are officially adapted in our working regulations.
From the first of January 2014 you can leave the show-ground after your dogs have being judged at our CAC & CACIB shows in the Netherlands. We had the regulations that you had to stay till 15.00 hours at the show-ground.
New titels were accepted…a cooperation and proposal between, Belgium, Luxembourg and the Dutch Kennel Clubs. Benelux Winner & Benelux Champion are on the show calendar from 2014!!
The benching will be sold and after this it is officially arranged benching is no longer in our show-regulations and the Kennel Club will not supply benching any longer at dog shows in the Netherlands.
-
Neeltje
Re: Nieuwe regels showen 2014
Ha! Nu ga ik zeker meedoen in Eindhoven. Ik heb er altijd zo'n hekel aan om te moeten wachten nadat je in de ring bent geweest, en nu mag je weg weg weg weg!! Joepie! Ik ga me meteen inschrijven, nu ja, Lotje dan.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Waarom moet gvd alles in het Engels, ze zijn gewoon een nederlandse kennelclub de Raad v Beheer met nederlandse leden.

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Melanie 74
bouvierpoedel schreef:Waarom moet gvd alles in het Engels, ze zijn gewoon een nederlandse kennelclub de Raad v Beheer met nederlandse leden.
Dat was ook mijn eerste gedachte BP
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zal wel lekker belangrijk klinken en imponerend .Melanie 74 schreef:bouvierpoedel schreef:Waarom moet gvd alles in het Engels, ze zijn gewoon een nederlandse kennelclub de Raad v Beheer met nederlandse leden.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
En dan ook dat steenkolen Engelsbouvierpoedel schreef:Waarom moet gvd alles in het Engels, ze zijn gewoon een nederlandse kennelclub de Raad v Beheer met nederlandse leden.
-
Melanie 74
Nou niet bij mij, ik heb liever nederlands op een nederlands forum.bouvierpoedel schreef:Zal wel lekker belangrijk klinken en imponerend .Melanie 74 schreef:bouvierpoedel schreef:Waarom moet gvd alles in het Engels, ze zijn gewoon een nederlandse kennelclub de Raad v Beheer met nederlandse leden.
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Historische dag nog wel!
Ze lopen al jaren achter met omringende landen wat dat betreft.
Ze lopen al jaren achter met omringende landen wat dat betreft.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik vind het fijn.
De meeste mensen zijn toch voor hunzelf op show, niet voor de toeschouwers.
Denk alleen wel dat de standhouders hun prijzen omhoog gaan doen. Bezoekers zullen, denk ik, wel minder worden.
De meeste mensen zijn toch voor hunzelf op show, niet voor de toeschouwers.
Denk alleen wel dat de standhouders hun prijzen omhoog gaan doen. Bezoekers zullen, denk ik, wel minder worden.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Er was al een topic over hetzelfde onderwerp: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 3&t=278006
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2