Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Uutje dus. Mijn kleine meisje, kleine tuttebel. Overmorgen wordt ze 8 maandjes.
En dan komt de eerste de beste lelijke Spanjool binnen en hop, ze wordt loops.
Ze bloedt nog niet maar haar doos is een ontplofte mol. Een tovenaarsmouw. Een stempelkussen.
Mijn baby
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Ach zolang ze je bankpas en PINcode niet jat en er met de 1ste de beste Johnny op uit trekt om te gaan blowen en een tattoo te zetten valt het toch nog wel mee ????
Machie schreef:Csiva slaapt gelukkig heeeel erg veel. Ik weet nu ineens weer wat een rustige hond is
Is U ook zo moe?
Valt mee maar ze bloedt ook nog niet. Dus misschien dat dat scheelt. Ze zit er meer tegenaan nu.
Moet wel lachen hoor. Lars pakt Uutje op. "Hee Uutje fuutje! Klein meisjwaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Dat ding. DAT DING! Jezus het is GROOT!" *werpt U van zich af*
cornelia schreef:Ach zolang ze je bankpas en PINcode niet jat en er met de 1ste de beste Johnny op uit trekt om te gaan blowen en een tattoo te zetten valt het toch nog wel mee ????
Mijn moederhart weent. Het bloedbad heeft doorgezet en nu is het meiske groot.
En ze heeft buikpijn. Ik zou een minikruikje tegen haar puppybuikje willen aan leggen. Arm schaap. Ik vind het zo sneu
Gelukkig heeft de freule hulp van Sisyphus die braaf haar tot buitenaardse proporties gegroeide babydoosje schoonlikt.
Wat een saamhorigheid.