Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ja ik was er wel. Het was volgens mij drukker dan normaal, want rtl kwam de intocht filmen. Het viel me wel op dat er ditjaar vooral kleine kindjes vooraan stonden. Wij proberen ook altijd interactie met de kindjes achteraan te krijgen. Daarom ook geen dranghekken langs de route (behalve bij de haven natuurlijk ). Maar jullie hebben dus de ' echte sint' aan zien komen, ook leuk.
Maar geen foto met sinterklaas ?????????
Heb je zondagmiddag 24 November van 14.30 uur tot 16.30 uur iets te doen
Sinterklaas komt namelijk bij ons op Het Perron met zeker 12 a 13 zwarte pieten erbij....
En dat gaat een heel leuk feestje worden er komen zeker 34 kinderen de jongste 9 mnd en de oudste tot nu toe 9 jaar
Als ik het goed heb komt Jaylen van Sharmayne ook
Mocht je meer willen weten geef maar ff een gil
Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)
06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy.
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita.
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho.
26-03-2008 - 13-06-2025 Dyani
Sinterklaas komt namelijk bij ons op Het Perron met zeker 12 a 13 zwarte pieten erbij....
En dat gaat een heel leuk feestje worden er komen zeker 34 kinderen de jongste 9 mnd en de oudste tot nu toe 9 jaar
Nee geen foto met sinterklaas
Oh dat is wel leuk om heen te gaan *gilt*
Dank jullie allemaal
Caat* schreef:Ja ik was er wel. Het was volgens mij drukker dan normaal, want rtl kwam de intocht filmen. Het viel me wel op dat er ditjaar vooral kleine kindjes vooraan stonden. Wij proberen ook altijd interactie met de kindjes achteraan te krijgen. Daarom ook geen dranghekken langs de route (behalve bij de haven natuurlijk ). Maar jullie hebben dus de ' echte sint' aan zien komen, ook leuk.
Ja wij komen ook hoor! Ik heb al wat meer mensen een zet gegeven die hadden zich al opgeveven inmiddels haha.
'Anybody who doesn't know what soap tastes like, Never washed a dog.'