(foto's zijn wat bagger, met de telefoon gemaakt)

Eigenlijk zou de winkel verboden moeten zijn, want de inhoud ervan is te mooi en daar zijn risico's aan verbonden, vooral als je een pinpas bij je hebt.

Mooi setje, hogedrukpan met snelbraadpan.

Marion heeft wel plezier, ondertussen kreeg Sam in zo'n duur porseleinen bakje wat water.

Daarna door naar de biologische slager, want ik ging voor het eerst hachee maken en tja, dan wilde ik het ook wel lekker hebben en veel, zodat ik wat kan invriezen.

Eerst even aanbakken in een andere pan, omdat het gewoon teveel vlees is, twee kilo.

Sam was heel sneu, die mocht niet in de keuken, want ik was heel geconcentreerd met zo'n nieuwe pan, haha.
(let niet op de strijkplank, moest nog een breipatroon op de plank uitleggen, wat er 'lag' te drogen)

De snelkookpan, waar het aangebakken vlees in gaat en gedurende 30minuten dan gaat stomen. (in plaats van 3uur sudderen in een gewone pan)

Ik moest volgens Renee-UK er rode wijn in doen, eerst had ik een fles uitgezocht op advies natuurlijk, maar daar zat een kurk in. Dus dat moest niet, want ik durf niet te ontkurken, te bang voor dat 'pang' geluid. Dus ander flesje rode wijn, die ook kruidig was.

Twee kilo ui door het apparaat gejast............

Ontbijtkoek er door om te binden

En klaar is de hachee

En nu maar lekker smullen zou je denken, ware het niet, dat ik geen aardappels in huis heb, dat heb ik namelijk nooit en gister heb ik er niet aan gedacht, was alleen maar bezig met het recept voor de hachee zelf.
Dus morgen dan maar aardappelen erbij halen en rode kool en dan genieten. Voor nu laat ik het dan maar bij mijn andere favoriete eten, yoghurt.
Wel blij, want voor het eerst toch hachee nu gemaakt en even voorgeproefd natuurlijk en het is zalig.