Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Great Britain is super heel veel oude huizen, landhuizen, kastelen etc te bekijken. The National Heritage en The National Trust zijn fantastische organisaties
Ze brengen ook vaak gecombineerd een boek uit van de te bezoeken dingen
Ja hoor zou ik zo een nachtje willlen slapen ,spoken en geesten bestaan in je hoofd.Allemaal aangelulde verhaaltjes/fabeltjes die we doortrekken in het echte leven.
Dat is Eilean Donan castle. Ik ben er geweest, vond het schitterend, wel kleiner dan het van buiten lijkt. Het is wel een reconstructie, ruim honderd jaar geleden zag het er nog zo uit:
Oh, dat eiland is ook eng zeg. Het gaat er trouwens niet om dat het daadwerkelijk spookt, want dat zal wel niet, maar heel de sfeer die daar zou hangen zou mij al knikkende knietjes geven.
Kirry schreef:Oh, dat eiland is ook eng zeg. Het gaat er trouwens niet om dat het daadwerkelijk spookt, want dat zal wel niet, maar heel de sfeer die daar zou hangen zou mij al knikkende knietjes geven.
Waarom.?
Op iedere plek in de wereld zijn de vreselijkste dingenn gebeurd , ook waar je huis staat .En ook op dat stukkie stoep waar je overheen wandeld.
Toch mooi zo'n oud gebouw met een verleden en karakter.
Het is ook zeker mooi en heel indrukwekkend. Ik hou heel erg van oude ruines en kastelen.
Ik denk dat de sfeer van de omgeving je fantasie versterkt. Misschien ervaren sommige mensen ook die bepaalde sfeer in normale huizen, zoals je soms kan hebben als je een nieuwe woning bezichtigd. Je denkt dan meteen: 'nope!' Maar, dan merk je het minder op, want de plek heeft niet de naam 'Het Pokken Ziekenhuis' erboven hangen. Kijk, en dan gaat je fantasie al gauw met je aan de haal. Hetzelfde dat sommige mensen ijskoud naar horrorfilms of gore kunnen kijken en ik brul al bij de WSPA reclame. De één is wat vatbaarder voor de gezette sfeer dan de ander. Twee verschillende voorbeelden, maar goed.
Lothian schreef:Dat is Eilean Donan castle. Ik ben er geweest, vond het schitterend, wel kleiner dan het van buiten lijkt. Het is wel een reconstructie, ruim honderd jaar geleden zag het er nog zo uit: