Ik had geen idee hoe ik dit topic moest noemen

Mijn hond, Juultje, heeft regelmatig behoefte aan andere honden om mee te spelen of gewoon samen te snuffelen, in elk geval om interactie te hebben met andere honden. Ik zou dolgraag een tweede hond willen nemen, maar de situatie laat dat nu even niet toe. Ik moet het dus hebben van de uitlaatrondes en welke honden we dan tegenkomen.
Het vervelende is dat ik elke keer weer op verkeerde tijdstippen ga lopen, echt waar. Dan komen er letterlijk 10 honden voorbij, maar ik doorkruis hun pad nét niet, waardoor ze dan te ver weg zijn. Of de honden zitten aan de lijn en vallen uit.
Juultje heeft een lange tijd last gehad van haar knie, we dachten dat het artrose was, maar het bleek dat de kruisband kapot was. In de tijd dat ze last had van haar knie werd ze wat afstandelijker naar andere honden toe die druk waren, want die deden haar 'pijn' (niet bewust natuurlijk). En dan ook nog eens vervelende ervaringen gehad met grote puberende honden die haar ondersteboven liepen, dat hielp ook niet echt... Nou ja, ze is nu geopereerd, ze heeft een lange revalidatieperiode gehad. Dus nu ben ik weer het contact met honden aan het opbouwen.
Dat opbouwen lukt dus voor geen meter omdat ik gewoon niemand tegen kom of op een verkeerd moment tegen kom (langs een drukke weg bv., dan kan ik haar niet even losklikken). Ik vind het zó sneu voor haar, want ze wilt echt graag contact maken met andere honden.
Daarom doe ik toch maar een oproepje, misschien zijn er mensen die bij mij in de buurt wonen die af en toe met mij willen wandelen. Ik woon op het eiland Goeree-Overflakkee.
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag!
Groetjes
Danielle