Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ehm, Pansj?
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Ehm, Pansj?
Gisterochtend. Fris en fruitig stonden we klaar om te gaan wandelen. Ik had mijn modderlaarsjes al aan, Stellar stond te loeien van opwinding, de babies stonden te dansen en Sis draaide blij rondjes.
Panch....Ehm. Wacht. Waar ís Pancho? Ergens in de verte klonk een piepje. De woonkamer? Lars en ik liepen terug, keken overal, tot onder de bank toe. Weer een piepje. En een gay blafje. "Wif!" Echt mannelijk klinkt de gnoom niet.
Oh, Panch is vast boven. Lars naar boven toe. Geen Panch. "Kijk even op zolder, volgens mij is ie daar" riep ik.
De dames bezeken zich ondertussen van de opwinding want zolang had het nog nooit geduurd voor die buitendeur openging.
Zolder. Geen Panch. Snotver. Zweet brak me uit bij de gedachte aan het telefoontje wat ik zou moeten plegen naar Huize Zwerfhond. "Ja hij is kwijt. Nou, gewoon. Kwijt. We horen hem wel maar hij is zoek, haal hem maar van de site."
Inmiddels klonk er iets indringender gejank. Ook Panch was ons gebrek aan zoektalent zat. Weer de woonkamer. Zit ie soms in de kast van het aquarium? Ook niet.
In een opwelling trek ik de wc-deur open. Daar komt een dolblije, reebruine gnoom uit gebuiteld. Panch!
Sukkel was na een toiletbezoek snel de wc in geglipt en wij sloten netjes de deur.
Met vochtige okseltjes konden we uiteindelijk gaan wandelen. Die rotspanjolen geven je een hartverzakking.
Panch....Ehm. Wacht. Waar ís Pancho? Ergens in de verte klonk een piepje. De woonkamer? Lars en ik liepen terug, keken overal, tot onder de bank toe. Weer een piepje. En een gay blafje. "Wif!" Echt mannelijk klinkt de gnoom niet.
Oh, Panch is vast boven. Lars naar boven toe. Geen Panch. "Kijk even op zolder, volgens mij is ie daar" riep ik.
De dames bezeken zich ondertussen van de opwinding want zolang had het nog nooit geduurd voor die buitendeur openging.
Zolder. Geen Panch. Snotver. Zweet brak me uit bij de gedachte aan het telefoontje wat ik zou moeten plegen naar Huize Zwerfhond. "Ja hij is kwijt. Nou, gewoon. Kwijt. We horen hem wel maar hij is zoek, haal hem maar van de site."
Inmiddels klonk er iets indringender gejank. Ook Panch was ons gebrek aan zoektalent zat. Weer de woonkamer. Zit ie soms in de kast van het aquarium? Ook niet.
In een opwelling trek ik de wc-deur open. Daar komt een dolblije, reebruine gnoom uit gebuiteld. Panch!
Sukkel was na een toiletbezoek snel de wc in geglipt en wij sloten netjes de deur.
Met vochtige okseltjes konden we uiteindelijk gaan wandelen. Die rotspanjolen geven je een hartverzakking.
-
Asta
Re: Ehm, Pansj?
Mit kan je niet kijken of je columns kan gaan schrijven? En dan werken aan een boek oid?
- Mit
- Zeer actief
Welnee, ik vind het vreselijk leuk om jullie complimentjes te horen maar ik post mijn topics liever hier. Er zijn zóveel mensen die leuk en ook zat mensen die leuker kunnen schrijven dan ikAsta schreef:Mit kan je niet kijken of je columns kan gaan schrijven? En dan werken aan een boek oid?
Maar dankjewel!
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- Aantal honden: 2
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
OH herkenbaar.. Ik heb ook voor het eerst een opvangertje uit Roemenië.. die was net hier en toen was ik haar kwijt.. overal zoeken, lag ze buiten in de kruiwagen voor de deur. Ze was naar buiten geglipt toen ik het niet zag , dus deur dicht gedaan en zij dacht ; dan zoek ik wel plek om te slapen. Gelukkig is de tuin goed afgezet en kan ze niet weg, maar dat was ook even natte oksels..
-
Sanner
- Zeer actief
Hij maakt tenminste nog geluid, ik ben Jamie regelmatig kwijt maar die geeft geen kik. Hoe lang het ook duurt..
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Hahaha ik heb beeld, zo was ik ooit een kat kwijt in de la van de kast. 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Asta
Mit schreef:Welnee, ik vind het vreselijk leuk om jullie complimentjes te horen maar ik post mijn topics liever hier. Er zijn zóveel mensen die leuk en ook zat mensen die leuker kunnen schrijven dan ikAsta schreef:Mit kan je niet kijken of je columns kan gaan schrijven? En dan werken aan een boek oid?![]()
Maar dankjewel!
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Gekke Spanjool.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
- hewi
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
-
nathalie71
Moest vast ook nodig
leuk geschreven weer

leuk geschreven weer
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Nou, die stomme stabijs kunnen dat ook, hoor!
Kwam thuis, geen Orpa. Nergens. Alle deuren open, schuur, tuin, wc, alles. Maar mooi niks.
Roepen ook, maar niets, geen kik. Ik zag d'r al dood onder de keukentafel of zo, maar daar was ze dus ook niet.
Uiteindelijk boven en ja hoor, Hekje kan ze boven wel open doen maar terug gaat dan niet meer. Het schaap.
Heeft de hele middag tussen de lege bakjes van de katten gezeten, gok ik
Kwam thuis, geen Orpa. Nergens. Alle deuren open, schuur, tuin, wc, alles. Maar mooi niks.
Roepen ook, maar niets, geen kik. Ik zag d'r al dood onder de keukentafel of zo, maar daar was ze dus ook niet.
Uiteindelijk boven en ja hoor, Hekje kan ze boven wel open doen maar terug gaat dan niet meer. Het schaap.
Heeft de hele middag tussen de lege bakjes van de katten gezeten, gok ik
-
Manu
Ach ik zie dat kleine lijfje daar al bibberend en eenzaam in dat toilet
Ik had z'n bekkie wel willen zien toen je hem eindelijk bevrijdde! Van die grote oogjes in dat kleine koppie 
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Wat een portret
-
Neeltje
Ik zou hem gewoon meegeven met Zwarte Piet, hup terug naar huis! 
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Het zal er wel lekker geroken hebben.
Klinkt wel als een leuke hond in al je topics. 
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
hewi schreef:laat hem dan ook niet los in huis
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Mit
- Zeer actief
Geen idee! Iets met ehm...U en de buurvrouw.lieke schreef:![]()
En waarom denk je dat ik héél stiekem in mezelf loop te gnuiven, Mit?
En vooral iets met Io en de tuin? Misschien?
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Dit heb ik zo vaak met yuki gehad toen ze nog een bolletje wol was, aan mijn benen geplakt moest ze mij overal achtervolgen, dat had ik ook snel afgeleerd, arm ding werd overal opgesloten
Afgelopen winter toen yuki nog pup was sliep ze in het begin boven. Een nacht was ze steeds aan het piepen en onrustig, dus ik zei stil en slapen nu, ze was immers net uitgelaten en piepte nooit snachts alleen als ze moest plassen piepte ze soms. . Dus domme ik negeer het terwijl ik had moeten weten dat er iets zou moeten zijn..
De ochtend komen wij beneden en zagen wij het probleem, we hadden Rox opgesloten in de tuin

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
-
beatje
Geweldig verhaal!Mij is het eens overkomen met een hond van het asiel die extra zorg nodig had na een operatie.Hond mee naar huis, een kruising van een dobberman met ierse wolfshond.Dus geen kleine hond.Ik moest even een boodschap doen en mijn man moest op de hond passen.Kom ik thuis,5 kwispelende honden voor de deur maar geen zes.Dus ik ook in volle paniek het kleine huisje wat we hadden doorzoeken met man achter mij aan, die bezwoer de deur niet open te hebben gehad.Uit eindelijk na nog een keer de badkamer deur open te trekken, kwam er ineens een hoofd boven het bad uit.Meneer had niet beter gevonden om in bad te gaan slapen.Ons bad staat achter in ,dus je kan er niet in kijken en de eerste keer was hij niet wakker geworden.Kilo's zweet dropen van me af maar wat was ik blij dat ik hem weer zag 
- mmartinn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
Heeft ie zo'n tijd op het toilet gezeten, moest ie toen nog wel uit?Mit schreef:Sukkel was na een toiletbezoek snel de wc in geglipt en wij sloten netjes de deur.

- daisy2007
- Actief
- Mijn ras(sen): Malthezer leeuwtje
Lol 
-
Daantje_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Catalaanse herdershond
Haha geweldig verhaal! En ook steeds zo'n blafje waar je net niets mee kan en net niet kan horen waar het nou vandaan komt 

.