Op de een of andere manier krijg ik die niet uit mijn kop maar het kan hier echt niet
Hebben jullie het wel eens en voel je je dan ook nog min of meer schuldig dat je niets voor zo'n hond kan doen?
Moderator: moderatorteam

yep, en ik krijg deze niet uit mijn kop, weet niet eens of het een reu of een teef is maar ik vermoed een reu en 3 reuen begin ik echt niet aan. Ik ben helemaal niet van het vermenselijken maar zo'n mooie hond, da's toch zonde? die zit in een dodingsstationMachie schreef:Ohwww
Die is mooi zeg

ik vind het juist een tevenkopje, maar ik heb er niet echt verstand vanSelene schreef:weet niet eens of het een reu of een teef is maar ik vermoed een reu

Ik kreeg voor nu alleen dit:Dee schreef:Is er geen info over de hond dan?

kwam langs op fbSas schreef:en daarom kijk ik dus gewoon niet naar zulke sites.
Maar ik snap je wel hoor

Ik ben nog niet klaar met rayos en sep is ook pas een jaar, nog een hond echt moeten begeleiden en heropvoeden zou me echt te veel worden. Buiten dat vind ik nog een reu hier zetten terwijl met deze 2 goed gaat ook wel een risico moet ik zeggenTara schreef:Ik heb ooit een Duitse Staande Korthaarreu in het asiel laten zitten, en wat héb ik daar een moeite mee gehad.
Maar het paste gewoon niet, en het zit me nog wel eens dwars.![]()
Hoe niet is "gaat niet" werkelijk voor jou? Ik kan me voorstellen dat je voor deze hond valt, hij heeft iets waar zelfs ík als niet-herdermens voor val.

Daar lijkt ie zeker op! waar kwam die vandaan?Browny schreef:Zo dan! zij/hij lijkt echt heel erg op Wera die bij ons in de opvang heeft gezeten. daar waren wij ook zo verliefd op
Dit is Wera

Zij kwam uit Polen en had echt een gouden karakter, maar wij vielen ook op haar uiterlijk. dus ik begrijp je reactie welSelene schreef:Daar lijkt ie zeker op! waar kwam die vandaan?Browny schreef:Zo dan! zij/hij lijkt echt heel erg op Wera die bij ons in de opvang heeft gezeten. daar waren wij ook zo verliefd op
Dit is Wera

Tijdelijk zou ik het zo doen denk ik, maar eens kijken of er antwoord op de mail komt en dan maar eens zien hoe en wat. Neem aan dat een hond als deze al snel weer een ander huisje heeft hier (dat hoop ik dan tenminste)Tara schreef:Mja... Ik snap je dilemma wel. Desnoods tijdelijk geen optie?Selene schreef:Ik ben nog niet klaar met rayos en sep is ook pas een jaar, nog een hond echt moeten begeleiden en heropvoeden zou me echt te veel worden. Buiten dat vind ik nog een reu hier zetten terwijl met deze 2 goed gaat ook wel een risico moet ik zeggenTara schreef:Ik heb ooit een Duitse Staande Korthaarreu in het asiel laten zitten, en wat héb ik daar een moeite mee gehad.
Maar het paste gewoon niet, en het zit me nog wel eens dwars.![]()
Hoe niet is "gaat niet" werkelijk voor jou? Ik kan me voorstellen dat je voor deze hond valt, hij heeft iets waar zelfs ík als niet-herdermens voor val.

als het hier kan wil ik hem wel tijdelijk opvangen, ligt er een beetje aan wat terugkomt aan beschrijving en anders ga ik een beroep doen op de goedheid van het HFIngrid48 schreef:desnoods komt hij/zij bij jou in de opvang en ga jij in Nederland op zoek naar een fijn plekje voor deze kanjer?