ja dan klik je op het kruisje, het is geen rocket sciencePepper en Lucy schreef:Kan dit gezeik mee ophouden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
oh, oh , Den Haag , met je honden .
Moderator: moderatorteam
-
Asta
Re: oh, oh , Den Haag , met je honden .
- Ήυs
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Misschien moet je het gewoon niet meer lezen. Heb je er ook geen last meer vanPepper en Lucy schreef:Kan dit gezeik mee ophouden.
-
Pepper en Lucy
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Asta schreef:ja dan klik je op het kruisje, het is geen rocket sciencePepper en Lucy schreef:Kan dit gezeik mee ophouden.
[size=40]In nood leert men z'n vrienden kennen.
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
- hewi
- Zeer actief
Zo en Bam hoppa, nou ik doe idd maar kruisje en duik de koelkast in, mischien he zouden meer mensen dat moeten
doen, mischien wat eten, mischien juist het lichtje zien of mischien afkoelen, tjessessssssss
doen, mischien wat eten, mischien juist het lichtje zien of mischien afkoelen, tjessessssssss
- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
smoekie schreef:TessaThomas schreef:Jajajajaja, iedereen heeft weer iets gezegd. Het wordt niet beter en waar er 2(0) vechten hebben er 2(0) schuld. Kunnen we alsjeblieft weer verder met normale topics?
Er zijn toch nog genoeg "normale" topics?
Als men zo'n hekel heeft aan "dit soort topics"? Aan dit soort gezeik? Aan dit soort gemiereneuk? Waarom verzamelen ze zich dan hier allemaal? Is de "rest" (de normale topics) dan niet veel interessanter? Niemand is verplicht hier te reageren hoorhet staat een ieder vrij zich bezig te houden met de "normale" topics, maar "ze" zijn hier allemaal uit eigen vrije keuze. Oh, oh wat is het toch een ramp allemaal
![]()
Je kunt pakdebal een boel verwijten hoor. Maar grotendeel wat haar "verweten" wordt (verzieken van topics) is grotendeels "de schuld" van hen, die zich massaal op pdb storten in geval dat zij weer "verkeerd" advies geeft![]()
Er zijn wel meer mensen nodig om een topic te verzieken en er zijn vele mensen nodig om een forum te verzieken!
Als jij dit dan zo`n irritant zeikend topic vindt, waarom antwoord je dan zelf ook nog
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Asta schreef:Men begint redelijk maar het heeft zo bijzonder weinig effect. En dat kan je wel in het bespottelijke trekken met al je emoticons maakt het niet anders.
Men bespringt haar niet massaal, zij bespringt het forum massaal met vooroordelen, idioot advies, gespui over rassen, etc.
Dat jij er anders over denkt is duidelijk ja, en daarom moet je sommige mensen tot in het bespottelijke trekken qua postings die het er niet mee eens zijn. Knap hoor (en ja Muk voor je begint, ik reageer idd en doe vast een stukje hetzelfde)
En dus als men een topic vervelend vind moeten zei het negeren terwijl jij mensen die je vervelend nog ff affikthoezo meten met 2 maten TessaThomas mag ook hier haar mening posten hoor. Net als de rest van het forum. Ze doet het alleen veel minder vervelend dan jij, pakdebal, en ja idd ik
Het heeft geen zin
Dus ja, men bespringt haar wel degelijk massaal. Zoals gezegd kunnen ze ook in plaats van háár persoonlijk onderuit halen haar adviezen "onderuit" halen. Dat lijkt mij persoonlijk veel meer nut hebben. Althans, als het welzijn van de hond in kwestie voorop staat dan he
Meten met 2 maten doet iedereen Asta. Jij, ik, en écht iedereen hier op het forum. Dus verder nog wat nieuws?
Ah gaat toch weg zuurtje. Je moet eens niet zo zeiken weet je dat! Of nou ja, mág natuurlijk wel, maar leer gewoon eens een keer te incasseren als een grote meid. Waarom zou jij wel tegen alles en iedereen een grote zure waffel open mogen trekken en moet iedereen met jou begaan zijn?Marion. schreef:Ik heb haar al vaker gevraagd om me in de negeer te zetten. Dat doet ze blijkbaar niet. Haar feestje hoor, ik hoop dat ze zich enorm vermaakt met haar steeds weer vernieuwende grapjes over mij.Asta schreef:je plaat zit vast, wordt tijd voor een origineler receptsmoekie schreef:En wat had jij?Marion. schreef:hmmmmm, misschien had ze vanavond truffelkip op een bedje van paddestoelen en gesauteerde krieltjes als avondeten![]()
![]()
Zure bommen op een bedje van zoute haring met veel uitjes
Gaf vorige week antwoord aan Lieke en BAM wie kwam er dáár ineens binnen stormen met haar zure waffel? Jij tegen mij of ik tegen jou?
Nee ok
Oh enne mij vragen jou in de negeer te zetten? Houd op zeg. Gooi mij eindelijk eens een keer écht in de negeer ipv popiejopie te doen en honderden keren te zeggen dat je mij (en met mij vele) in de negeer hebt terwijl dat niet zo is!
Je zou een mooi begin kunnen maken door Pakdebal in de negeer te gooien
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- smoekie
- Zeer actief
Asta schreef:ja dan klik je op het kruisje, het is geen rocket sciencePepper en Lucy schreef:Kan dit gezeik mee ophouden.
Sssstttt
kaatje888 schreef:smoekie schreef:Er zijn toch nog genoeg "normale" topics?
Als men zo'n hekel heeft aan "dit soort topics"? Aan dit soort gezeik? Aan dit soort gemiereneuk? Waarom verzamelen ze zich dan hier allemaal? Is de "rest" (de normale topics) dan niet veel interessanter? Niemand is verplicht hier te reageren hoorhet staat een ieder vrij zich bezig te houden met de "normale" topics, maar "ze" zijn hier allemaal uit eigen vrije keuze. Oh, oh wat is het toch een ramp allemaal
![]()
Je kunt pakdebal een boel verwijten hoor. Maar grotendeel wat haar "verweten" wordt (verzieken van topics) is grotendeels "de schuld" van hen, die zich massaal op pdb storten in geval dat zij weer "verkeerd" advies geeft![]()
Er zijn wel meer mensen nodig om een topic te verzieken en er zijn vele mensen nodig om een forum te verzieken!
Als jij dit dan zo`n irritant zeikend topic vindt, waarom antwoord je dan zelf ook nog
En dat zeg ik waar Kaatje999?
Laatst gewijzigd door smoekie op 12 nov 2013 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- kaatje888
- Zeer actief
Pdb als jij ook gewoon eens een normaal en nuttig topic zou gaan openen,
en echt handige dingen verteld zouden mensen zich ook niet zo aan jou gaan irriteren.
Jij zoekt alleen gezeik op, opent topics met gezeik over pitbulls en weet ik veel wat,
en hangt het slachtoffertje uit.
Als jij nou gewoon eens normaal doet, en niet steeds denkt dat iedereen je aanvalt,
zal iedereen ook een stuk aardiger tegen je doen.
Je hebt het zelf in de hand hoor, niemand anders
Ps. Je valt zelf ook mensen aan, weet niet of dat tot je doordringt want volgensmij
dringt de helft niet tot je door
en echt handige dingen verteld zouden mensen zich ook niet zo aan jou gaan irriteren.
Jij zoekt alleen gezeik op, opent topics met gezeik over pitbulls en weet ik veel wat,
en hangt het slachtoffertje uit.
Als jij nou gewoon eens normaal doet, en niet steeds denkt dat iedereen je aanvalt,
zal iedereen ook een stuk aardiger tegen je doen.
Je hebt het zelf in de hand hoor, niemand anders
Ps. Je valt zelf ook mensen aan, weet niet of dat tot je doordringt want volgensmij
dringt de helft niet tot je door
-
Pakdebal
luna2906 schreef:Het is toch treffend dat ik een topic open in het vragen/wensen hoekje en dat er gelijk gedacht wordt dat het de verkeerde kant op gaat?
Dat is toch geen teken dat het overal even normaal verloopt?
zeg eens eerlijk, als het PdB niet is, over wie had je het dan ?..
maar dit lees je niet , want je hebt mij in de negeer , jammer .. wie quote mij even ?..
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 12 nov 2013 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
- kaatje888
- Zeer actief
Naamdicrimineerdersmoekie schreef:Asta schreef:ja dan klik je op het kruisje, het is geen rocket sciencePepper en Lucy schreef:Kan dit gezeik mee ophouden.
Sssstttt![]()
kaatje888 schreef:smoekie schreef:Er zijn toch nog genoeg "normale" topics?
![]()
En dat zeg ik waar Kaatje999?
Nou, je valt mensen aan met dat hun het irritante topics vinden,
maar de meesten reageren hier met plezier hoor
-
Pepper en Lucy
- Zeer actief
Pakdebal schreef:luna2906 schreef:Het is toch treffend dat ik een topic open in het vragen/wensen hoekje en dat er gelijk gedacht wordt dat het de verkeerde kant op gaat?
Dat is toch geen teken dat het overal even normaal verloopt?
zeg eens eerlijk, als het PdB niet is, over wie had je het dan ?..
maar dit lees je niet , want je hebt mij in de negeer , jammer .. wie quote mij even ?..
-
Pakdebal
.
mag blij zijn als er 2 reacties op komen, ik heb zo vaak een gewoon topic geopend
mensen lezen het dan gewoon niet ..
kaatje888 schreef:Pdb als jij ook gewoon eens een normaal en nuttig topic zou gaan openen,
mag blij zijn als er 2 reacties op komen, ik heb zo vaak een gewoon topic geopend
- kaatje888
- Zeer actief
Ze hebben hier liever dat je nuttige topics opent, maar ze antwoorden dan gewoon niet?Pakdebal schreef:.kaatje888 schreef:Pdb als jij ook gewoon eens een normaal en nuttig topic zou gaan openen,
Apart..
Naja ik reageer wel
-
Asta
Asta schreef:Men begint redelijk maar het heeft zo bijzonder weinig effect. En dat kan je wel in het bespottelijke trekken met al je emoticons maakt het niet anders.
Men bespringt haar niet massaal, zij bespringt het forum massaal met vooroordelen, idioot advies, gespui over rassen, etc.
Dat jij er anders over denkt is duidelijk ja, en daarom moet je sommige mensen tot in het bespottelijke trekken qua postings die het er niet mee eens zijn. Knap hoor (en ja Muk voor je begint, ik reageer idd en doe vast een stukje hetzelfde)
En dus als men een topic vervelend vind moeten zei het negeren terwijl jij mensen die je vervelend nog ff affikthoezo meten met 2 maten TessaThomas mag ook hier haar mening posten hoor. Net als de rest van het forum. Ze doet het alleen veel minder vervelend dan jij, pakdebal, en ja idd ik
Het heeft geen zin
Dus ja, men bespringt haar wel degelijk massaal. Zoals gezegd kunnen ze ook in plaats van háár persoonlijk onderuit halen haar adviezen "onderuit" halen. Dat lijkt mij persoonlijk veel meer nut hebben. Althans, als het welzijn van de hond in kwestie voorop staat dan he
Meten met 2 maten doet iedereen Asta. Jij, ik, en écht iedereen hier op het forum. Dus verder nog wat nieuws?
Ah gaat toch weg zuurtje. Je moet eens niet zo zeiken weet je dat! Of nou ja, mág natuurlijk wel, maar leer gewoon eens een keer te incasseren als een grote meid. Waarom zou jij wel tegen alles en iedereen een grote zure waffel open mogen trekken en moet iedereen met jou begaan zijn?Marion. schreef:Ik heb haar al vaker gevraagd om me in de negeer te zetten. Dat doet ze blijkbaar niet. Haar feestje hoor, ik hoop dat ze zich enorm vermaakt met haar steeds weer vernieuwende grapjes over mij.Asta schreef:je plaat zit vast, wordt tijd voor een origineler receptsmoekie schreef:En wat had jij?Marion. schreef:hmmmmm, misschien had ze vanavond truffelkip op een bedje van paddestoelen en gesauteerde krieltjes als avondeten![]()
![]()
Zure bommen op een bedje van zoute haring met veel uitjes
Gaf vorige week antwoord aan Lieke en BAM wie kwam er dáár ineens binnen stormen met haar zure waffel? Jij tegen mij of ik tegen jou?
Nee ok
Oh enne mij vragen jou in de negeer te zetten? Houd op zeg. Gooi mij eindelijk eens een keer écht in de negeer ipv popiejopie te doen en honderden keren te zeggen dat je mij (en met mij vele) in de negeer hebt terwijl dat niet zo is!
Je zou een mooi begin kunnen maken door Pakdebal in de negeer te gooien
Ach pleur toch op Smoek, iemand wie immer doorgaat ben jij.
Haar adviezen worden altijd inhoudelijk onderuitgehaald en vervolgens gaat ze door, en op de man spelen. En vooral het slachtoffertje spelen.
Ja actie is reactie he als men inhoudelijk reageert 0,0 reactie en maar door blijven schreeuwen dat vinden de mensen die de moeite nemen andere mensen te helpen met inhoudelijk advies, en het gesprek aan te gaan vervelend denk ik zo en vandaar de weerstand erop. Vooral als pdb advies geeft waarop menig nogal van huivert omdat het kant noch wal slaat. En ze stug door blijft schreeuwen dat zij gelijk heeft, zij gepest wordt, zij zielig is, blablabla
Zeg ik ergens dat ik niet meet met 2 maten, geen woorden in mijn mond proberen te leggen aub mijn bakkes is groot genoeg om zelf het te doen
overigens dat jij vind dat men haar massaal bespringt is jouw mening, niet de waarheid, een mening is een mening en dat is toch wat anders dan feiten. Gezien ook het merendeel op dit forum die een andere mening hebben dan jij.
Quote verneukt
- kaatje888
- Zeer actief
Alleen als het zulk soort topics zijn is het niet echt leuk en aardig.
En ik vraag me ook af waarom je specifiek pitbulls en dat soort rassen aanvalt?
En ik vraag me ook af waarom je specifiek pitbulls en dat soort rassen aanvalt?
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
En omdat je dan geen reacties krijgt ga je maar de boel op stelten zetten zodat je in ieder geval negatieve aandacht krijgt? Dat is natuurlijk beter dan helemaal geen aandacht
Het is actie reactie PdB, dat "de hele boze wereld" zo tegen jou doet heeft misschien ook een reden. Alleen kun jij nooit naar je eigen aandeel in dit hele verhaal kijken. Nee, het is altijd de ander die het heeft gedaan.
Het is actie reactie PdB, dat "de hele boze wereld" zo tegen jou doet heeft misschien ook een reden. Alleen kun jij nooit naar je eigen aandeel in dit hele verhaal kijken. Nee, het is altijd de ander die het heeft gedaan.
-
Pepper en Lucy
- Zeer actief
Dat is waar abnormale topics en teksten worden gelezen en op gereageerd maar de rest niet.
Dat is waar abnormale topics en teksten worden gelezen en op gereageerd maar de rest niet.
- smoekie
- Zeer actief
Asta schreef:Ach pleur toch op Smoek, iemand wie immer doorgaat ben jij.
Haar adviezen worden altijd inhoudelijk onderuitgehaald en vervolgens gaat ze door, en op de man spelen. En vooral het slachtoffertje spelen.
Ja actie is reactie he als men inhoudelijk reageert 0,0 reactie en maar door blijven schreeuwen dat vinden de mensen die de moeite nemen andere mensen te helpen met inhoudelijk advies, en het gesprek aan te gaan vervelend denk ik zo en vandaar de weerstand erop. Vooral als pdb advies geeft waarop menig nogal van huivert omdat het kant noch wal slaat. En ze stug door blijft schreeuwen dat zij gelijk heeft, zij gepest wordt, zij zielig is, blablabla
Zeg ik ergens dat ik niet meet met 2 maten, geen woorden in mijn mond proberen te leggen aub mijn bakkes is groot genoeg om zelf het te doenik ben voorstander van wie wil uitdelen moet kunnen incasseren alleen is het bij pdb nogal eenrichtingsverkeer en gaat ze krijsen als ze moet incasseren.
overigens dat jij vind dat men haar massaal bespringt is jouw mening, niet de waarheid, een mening is een mening en dat is toch wat anders dan feiten. Gezien ook het merendeel op dit forum die een andere mening hebben dan jij.
Quote verneukt
Ah schiet op Asta. Als je op Marionpunt doelt heb je wat gemist hoor. Dan zeg ik alleen dat je beter moet lezen. Of nee, actie reactie wordt er dan toch altijd gezegd. Nou prima. Dan actie reactie. Maakt mij niet uit. Ik gaf Lieke antwoord en daar was "zij" het niet mee eens. En ja, ze is nu eenmaal niet mijn beste vriendin. En zoals ik haar met rust probeer te laten zoals ik ook bij o.a. Ariane doe is het dan wel zo netjes om dat andersom ook te doen. Doet ze dat niet. Wat ze dus niet deed. Ja, kom zeg. Dan moet je van mij niet verwachten dat ik mijn muil houd hoor
Geeft verder niks hoor, in ons geval is het een beetje de pot verwijt de ketel. Jijzelf laat immers ook geen mogelijkheid onbenut om Fafo in haar nek te tuffen, dus tja, ach, tis nu ook weer niet zo dat ik me nu aangevallen voel door jouw reactie of denk dat het aan mij "ligt"
Ik snap gewoon 1 ding niet en dat is als pdb werkelijk zo'n groot probleem is, geguote van haar zo'n probleem is Michael/Michel niet ff een blokkade roggelt
Gewoon zorgen dat pdb niet meer gequote kan worden zoals addy (eaddy ) niet meer uitgesproken mag worden. Zou denk ik voor degene die zich echt aan haar ergeren al een heleboel schelen iig
Laatst gewijzigd door smoekie op 12 nov 2013 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Pakdebal
Pepper en Lucy schreef:Dat is waar abnormale topics en teksten worden gelezen en op gereageerd maar de rest niet.mag blij zijn als er 2 reacties op komen, ik heb zo vaak een gewoon topic geopend
men wil rellen, daar komen ze voor , een verhaal over de Tweede Kamer of iets degelijks wordt genegeerd , is niet interessant . , vreemd wel ..
- kaatje888
- Zeer actief
Dit topic ging over steden toch? 
-
Pepper en Lucy
- Zeer actief
InderdaadPakdebal schreef:Pepper en Lucy schreef:Dat is waar abnormale topics en teksten worden gelezen en op gereageerd maar de rest niet.mag blij zijn als er 2 reacties op komen, ik heb zo vaak een gewoon topic geopend
men wil rellen, daar komen ze voor , een verhaal over de Tweede Kamer of iets degelijks wordt genegeerd , is niet interessant . , vreemd wel ..
-
Marion.
Ja, vreemd wel hè? We zitten op een hondenforum. En topics waarbij jij een verbod eist voor de helft van de hondenrassen doet iets meer stof opwaaien dan wat Marianne Thieme in de tweede kamer propageert.Pakdebal schreef:een verhaal over de Tweede Kamer of iets degelijks wordt genegeerd , is niet interessant . , vreemd wel ..
Echt hoor. Jij hebt zoveel meer met politiek dan met honden. Waarom ga je niet naar zo'n forum? Of naar een fotografie-forum? Daar zijn mensen die jouw interesses delen. Hier lopen mensen rond met een andere interesse. Honden.
(en veel ervan zijn ook geinteresseerd in de politiek hoor, hebben daar ook een mening over, maar dat is niet de gezamelijke hobby waarom we op dit HF zitten).
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dit is een HONDENFORUM.Pakdebal schreef:Pepper en Lucy schreef:Dat is waar abnormale topics en teksten worden gelezen en op gereageerd maar de rest niet.mag blij zijn als er 2 reacties op komen, ik heb zo vaak een gewoon topic geopend

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Ήυs
- Zeer actief
Naja nu worden er wel echt heel veel andere onderwerpen dagelijks besproken hemalinois schreef:Dit is een HONDENFORUM.Pakdebal schreef:Pepper en Lucy schreef:Dat is waar abnormale topics en teksten worden gelezen en op gereageerd maar de rest niet.mag blij zijn als er 2 reacties op komen, ik heb zo vaak een gewoon topic geopend
- smoekie
- Zeer actief
Fafo schreef:Naja nu worden er wel echt heel veel andere onderwerpen dagelijks besproken he
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Bijna weer op de 20
Gezellig
Gezellig
- Ήυs
- Zeer actief
En dan is het niet eens vrijdag!rose schreef:Bijna weer op de 20![]()
![]()
Gezellig
-
Pepper en Lucy
- Zeer actief
Ook de leuke verhalen over honden worden bij sommige genegeerd
- Ήυs
- Zeer actief
Misschien moet jij niet zo mekkeren.Pepper en Lucy schreef:Ook de leuke verhalen over honden worden bij sommige genegeerd
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Aan pak,
Je geeft aan dat mensen maar niet meer op je moeten reageren omdat ze alleen maar negatief kunnen zijn. Tegelijkertijd vraag je nu om gequote te worden zodat iedereen wel je reactie kan lezen. Dat valt onder zuigen.
Je hebt een duidelijke eigen mening en als mensen een andere mening hebben kun je dat niet hebben en kruip je in de slachtofferrol. Ik heb meerdere malen geprobeerd om je uit te leggen waar de reacties zoals je ze krijgt vandaan komen. Je beschuldigt leden ervan dat ze hun adviezen geven alsof dat de enige juiste zijn. Dat, Pak, is precies wat je zelf ook doet. Je verkondigd je mening als enige waarheid. Ik wil best op normale topics reageren, helaas niet die over politiek. Helaas is het zo, dat je bijna direct anderen ter verantwoording roept (zoals in het motorrijd topic). Als mensen een normale vraag stellen of het op een normale manier niet met je eens zijn reageer je beledigd. Dat praat wat lastig. Inderdaad vind ik persoonlijk ook dat je adviezen op medisch en opvoedkundig gebied niet altijd even goed en soms zelfs gevaarlijk zijn. Let wel, dat is mijn mening, geen feit. Wellicht komt je manier van schrijven ook anders over door je smilie gebruik. Maar ook dat kan aan mij liggen.
Inderdaad wordt je uitgedaagd, maar dat doe je zelf ook. Bewust, zoals je wel eens aan hebt gegeven, omdat je wilt dat anderen een ban krijgen. Terwijl je echt wel normale reacties krijgt, bv. op je foto's.
Ik bedoel het niet verkeerd, denk er eens over.
Aan Pepper en Lucy,
Waarom quote jij teksten van TS? Je weet dat ze bij mensen in de negeer staat. Dat is ook een vorm van rellen. Wellicht ben je je er niet van bewust maar mensen kiezen ervoor, juist om rellen te voorkomen om PdB in de negeer te zetten (waarmee ik niet zeg dat die rellen dus de schuld zijn van Pak). Juist door dan weer te quoten wakker je het vuurtje weer aan.
Aan het modteam,
Deels hebben jullie gelijk en is een topic natuurlijk actie reactie. Bij deze mijn excuses dus voor mijn reactie.
Aan mijn medeHF leden,
Ik zal jullie verder niet vervelen
Je geeft aan dat mensen maar niet meer op je moeten reageren omdat ze alleen maar negatief kunnen zijn. Tegelijkertijd vraag je nu om gequote te worden zodat iedereen wel je reactie kan lezen. Dat valt onder zuigen.
Je hebt een duidelijke eigen mening en als mensen een andere mening hebben kun je dat niet hebben en kruip je in de slachtofferrol. Ik heb meerdere malen geprobeerd om je uit te leggen waar de reacties zoals je ze krijgt vandaan komen. Je beschuldigt leden ervan dat ze hun adviezen geven alsof dat de enige juiste zijn. Dat, Pak, is precies wat je zelf ook doet. Je verkondigd je mening als enige waarheid. Ik wil best op normale topics reageren, helaas niet die over politiek. Helaas is het zo, dat je bijna direct anderen ter verantwoording roept (zoals in het motorrijd topic). Als mensen een normale vraag stellen of het op een normale manier niet met je eens zijn reageer je beledigd. Dat praat wat lastig. Inderdaad vind ik persoonlijk ook dat je adviezen op medisch en opvoedkundig gebied niet altijd even goed en soms zelfs gevaarlijk zijn. Let wel, dat is mijn mening, geen feit. Wellicht komt je manier van schrijven ook anders over door je smilie gebruik. Maar ook dat kan aan mij liggen.
Inderdaad wordt je uitgedaagd, maar dat doe je zelf ook. Bewust, zoals je wel eens aan hebt gegeven, omdat je wilt dat anderen een ban krijgen. Terwijl je echt wel normale reacties krijgt, bv. op je foto's.
Ik bedoel het niet verkeerd, denk er eens over.
Aan Pepper en Lucy,
Waarom quote jij teksten van TS? Je weet dat ze bij mensen in de negeer staat. Dat is ook een vorm van rellen. Wellicht ben je je er niet van bewust maar mensen kiezen ervoor, juist om rellen te voorkomen om PdB in de negeer te zetten (waarmee ik niet zeg dat die rellen dus de schuld zijn van Pak). Juist door dan weer te quoten wakker je het vuurtje weer aan.
Aan het modteam,
Deels hebben jullie gelijk en is een topic natuurlijk actie reactie. Bij deze mijn excuses dus voor mijn reactie.
Aan mijn medeHF leden,
Ik zal jullie verder niet vervelen