Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
oh, oh , Den Haag , met je honden .
Moderator: moderatorteam
-
Manu
-
Pakdebal
Re: oh, oh , Den Haag , met je honden .
gonnie schreef: Mensen zijn het gewoon niet altijd met je eens en dat zie jij gelijk als pesten, maar dat is helemaal niet zo.
Jij wilt gewoon constant gelijk hebben en dat werkt niet de ene keer heb jij gelijk en de andere keer heeft een ander gelijk.
ik weet hier een heleboel , die altijd gelijk willen hebben, o.a. Malinois . Marjoleine , Lieke , enz enz .
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Machie schreef:en als men dan niet wil negeren... stop dan aub met quoten van pdb...
-
Pakdebal
en wat is nu jullie antwoord ?.Pakdebal schreef:gonnie schreef: Mensen zijn het gewoon niet altijd met je eens en dat zie jij gelijk als pesten, maar dat is helemaal niet zo.
Jij wilt gewoon constant gelijk hebben en dat werkt niet de ene keer heb jij gelijk en de andere keer heeft een ander gelijk.
ik weet hier een heleboel , die altijd gelijk willen hebben, o.a. Malinois . Marjoleine , Lieke , enz enz .
-
Marion.
Oh, dat ben ik volledig met je eens hoor. Maar die quote ze denk ik gewoon omdat die de laatste was hoor. Niet omdat het Lieke was. Ik denk dat PdB bij namen niet echt verhaaltjes of historie heeft hoor. Niet eens wat iemand gisteren heeft verteldSelene schreef:Maar lieke?? neuhhh
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Ja precies. Iedereen wijst naar de ander. Jij naar andere forumleden, zij naar jou. Als mensen niet naar hun eigen rol kijken kom je samen niet tot een positiever resultaat.Pakdebal schreef:gonnie schreef: Mensen zijn het gewoon niet altijd met je eens en dat zie jij gelijk als pesten, maar dat is helemaal niet zo.
Verder is het allemaal een prima voorbeeld van de situatie die ik een pagina of wat terug schetste.
-
Pakdebal
Marion. schreef:Oh, dat ben ik volledig met je eens hoor. Maar die quote ze denk ik gewoon omdat die de laatste was hoor. Niet omdat het Lieke was. Ik denk dat PdB bij namen niet echt verhaaltjes of historie heeft hoor. Niet eens wat iemand gisteren heeft verteldSelene schreef:Maar lieke?? neuhhh
oke, Lieke scheldt alleen maar , zij kan niets anders schrijven , denk ik ... foutje ,
-
Marion.
Dat je Labje vergeet. Want die betichtte je een pagina geleden daar ook van.Pakdebal schreef:en wat is nu jullie antwoord ?.Pakdebal schreef:gonnie schreef: Mensen zijn het gewoon niet altijd met je eens en dat zie jij gelijk als pesten, maar dat is helemaal niet zo.
- MJ
- Zeer actief
kom meiden, op naar een ander topic ! Naar een ander onderwerp.
Dit overheerst en we laten het met z'n allen gebeuren.
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Pakdebal schreef:Marion. schreef:Oh, dat ben ik volledig met je eens hoor. Maar die quote ze denk ik gewoon omdat die de laatste was hoor. Niet omdat het Lieke was. Ik denk dat PdB bij namen niet echt verhaaltjes of historie heeft hoor. Niet eens wat iemand gisteren heeft verteldSelene schreef:Maar lieke?? neuhhh
oke, Lieke scheldt alleen maar , zij kan niets anders schrijven , denk ik ... foutje ,

klaar!
graag, svp en als het u belieft en zo niet ook
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- iones
- Zeer actief
Oei... wat je met deze opmerking feitelijk doet is vergelijkbaar met bukken voor iemand en je kont ervoor houden, zodat die je een schop kan verkopen. En daar vervolgens over klagen.Pakdebal schreef:
want dat ben ik , ik ben een speelbal voor een heleboel leden , waar ze zomaar tegenaan mogen pissen van het modteam . !
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Je zuigt.Pakdebal schreef:iones schreef:Nou, het is niet zozeer dat ik voor haar op kom. Maar wel voor haar mening in deze (over veel baasjes van klapkaken). Ik ben het niet altijd eens moet ik zeggen.Corneliana schreef:
nee misschien niet.
maar toch is uitloggen een simpele handeling.
echt waar.
en natuurlijk kan je jezelf ergens in verliezen, in verdediging in een draadje of wat dan ook, heel menselijk maar dan houd je het toch zelf in stand.
en dat zal je je dan bewust moeten worden.
iedereen is verantwoordelijk voor eigen handelen, ik ook en jij en PdB.
en ik vind het wel heel stoer dat je voor dr opkomt.
ook al ben ik het er niet mee eens.
Maar wat jij hier verder zegt daar zal ik nog eens aan terug denken, mocht het zich nog eens voordoen.
er komen echt meer voor mij op, maar die zien jullie niet , die doen dat per PB 's..![]()
ik vind het ook heel stoer van al die leden ( want er zijn er meer ) , die het belang zien , van het opkomen van de zwakste schakel in dit forum
want dat ben ik , ik ben een speelbal voor een heleboel leden , waar ze zomaar tegenaan mogen pissen van het modteam . !
-
Pepper en Lucy
- Zeer actief
Pak, voor jou 
[size=40]In nood leert men z'n vrienden kennen.
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
- iones
- Zeer actief
Misschien wel, maar zij bukken zich niet voor anderen om zich onder de kont te laten schoppen.Pakdebal schreef:
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- dagmar88
- Zeer actief
Voor straf geen kersenbonbons en met blote voeten naar bed. Dat zal haar leren!basil schreef:[
![]()
Lie-kescheldt
al-leen
maar
![]()
Lieke!![]()
![]()
![]()
daar gaat je engelenimago
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foei Lieke
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Suske, jij mag blijven door gaanMJ schreef:kom meiden, op naar een ander topic ! Naar een ander onderwerp.
Nee flauw, want je hebt wel een punt
- Ήυs
- Zeer actief
Jemig, jij lijkt ook wel een opstandig klein kind. Met je duimpjes.bouvierpoedel schreef:Pakdebal schreef:labje schreef:Of gewoon 9 jaar lang dat bakje weg blijven pakken?
Rasafhankelijk is het ook al niet.
De een is de ander niet., bedankt , daar zijn we .. en DAT ligt aan de opvoeding , hoe je er zelf mee omgaat .
dus zo gek deed ik het niet , toch ?..
- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Ah jullie gaan in mijn huis beginnen begrijp ikbasil schreef:Neeee, we leggen juist een heleboel spoortjes met kersenbonbons uit met aan het eind steeds een heel vieze kamerdagmar88 schreef:Voor straf geen kersenbonbons en met blote voeten naar bed. Dat zal haar leren!basil schreef:[
![]()
Lie-kescheldt
al-leen
maar
![]()
Lieke!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foei Lieke
- MJ
- Zeer actief
Suske had toen nog niet getikt in het topic .luna2906 schreef:
Suske, jij mag blijven door gaan![]()
(Toch ?
Laatst gewijzigd door MJ op 12 nov 2013 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Ja eens..MJ schreef:Machie schreef:en als men dan niet wil negeren... stop dan aub met quoten van pdb...
Maar ik ben tegenwoordig helemaal geen liefhebber meer van quoten.
je kunt negeren wat je wilt maar het werkt niet bepaald
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
PDB, ik vind dat je erg de slachtofferrol op je neemt en met je vinger wijst naar 'de rest'; 'Zij zijn tegen mij en pesten mij'.
Nu ben ik iemand die meer leest dan dat ik reageer en ik lees dan ook jouw reacties op verschillende onderwerpen. Ben jij je ervan bewust dat jij jouw mening vaak als waarheid schrijft en deze ook erg zwart/wit overkomt? Verder zijn je reacties naar mijn mening (en hoe ik het zo over het algemeen lees) en ook naar de mening van anderen nogal overdreven. Het mag wel eens wat genuanceerder en niet zo over de top. Beetje Amerikaans lijkt het wel eens ofzo, die hebben daar ook vaak een handje van.
Het is in ieder geval zo dat ik met regelmaat een topic niet meer lees omdat jij je er dan in hebt gemengd met allerlei overtrokken, zwart/witte reacties. Het verpest het lees- en schrijfplezier een beetje. Misschien kun je een beetje meer doen aan zelfreflectie?
Nu ben ik iemand die meer leest dan dat ik reageer en ik lees dan ook jouw reacties op verschillende onderwerpen. Ben jij je ervan bewust dat jij jouw mening vaak als waarheid schrijft en deze ook erg zwart/wit overkomt? Verder zijn je reacties naar mijn mening (en hoe ik het zo over het algemeen lees) en ook naar de mening van anderen nogal overdreven. Het mag wel eens wat genuanceerder en niet zo over de top. Beetje Amerikaans lijkt het wel eens ofzo, die hebben daar ook vaak een handje van.
Het is in ieder geval zo dat ik met regelmaat een topic niet meer lees omdat jij je er dan in hebt gemengd met allerlei overtrokken, zwart/witte reacties. Het verpest het lees- en schrijfplezier een beetje. Misschien kun je een beetje meer doen aan zelfreflectie?
- dagmar88
- Zeer actief
basil schreef: Neeee, we leggen juist een heleboel spoortjes met kersenbonbons uit met aan het eind steeds een heel vieze kamer
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
iones schreef: Oei... wat je met deze opmerking feitelijk doet is vergelijkbaar met bukken voor iemand en je kont ervoor houden, zodat die je een schop kan verkopen. En daar vervolgens over klagen.
Hahahaha. Dit is een goede.
Laatst gewijzigd door gonnie op 12 nov 2013 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Ήυs
- Zeer actief
Nee, idd. En het is ook stom dat je zelf nog kan kiezen om berichten van de genegeerde te openenmercedes2803 schreef:Ja eens..MJ schreef:Machie schreef:en als men dan niet wil negeren... stop dan aub met quoten van pdb...
je kunt negeren wat je wilt maar het werkt niet bepaald
- MJ
- Zeer actief
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
0 last van. Helemaal niet bij pdbFafo schreef:Nee, idd. En het is ook stom dat je zelf nog kan kiezen om berichten van de genegeerde te openenmercedes2803 schreef:Ja eens..MJ schreef:Machie schreef:en als men dan niet wil negeren... stop dan aub met quoten van pdb...
je kunt negeren wat je wilt maar het werkt niet bepaaldEn ik ben zo nieuwsgierig aangelegd
![]()
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Wist je niet, hè?basil schreef:Pakdebal schreef:Marion. schreef:Oh, dat ben ik volledig met je eens hoor. Maar die quote ze denk ik gewoon omdat die de laatste was hoor. Niet omdat het Lieke was. Ik denk dat PdB bij namen niet echt verhaaltjes of historie heeft hoor. Niet eens wat iemand gisteren heeft verteldSelene schreef:Maar lieke?? neuhhh
oke, Lieke scheldt alleen maar , zij kan niets anders schrijven , denk ik ... foutje ,![]()
Lie-kescheldt
al-leen
maar
![]()
Lieke!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foei Lieke

- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Pat75
- Zeer actief
Lieke scheld amper tot nooit.Pakdebal schreef:Marion. schreef:Oh, dat ben ik volledig met je eens hoor. Maar die quote ze denk ik gewoon omdat die de laatste was hoor. Niet omdat het Lieke was. Ik denk dat PdB bij namen niet echt verhaaltjes of historie heeft hoor. Niet eens wat iemand gisteren heeft verteldSelene schreef:Maar lieke?? neuhhh
Waar haal je deze onzin vandaan.
Echt ........mens ga schelpen zoeken

- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Jongens, kunnen jullie nu misschien allemaal stoppen?