Afgelopen zondag ochtend heeft lima gekotst.. zo te zien voornamelijk gal met wat witte stukjes erin.. ik denk stukjes kauwstaaf.. opgeruimd en zijn we verder gaan slapen
Rest van de zondag leek er weinig aan de hand.. gewoon zoals normaal maar savonds na het eten, smuldier, leek het er elke keer op dat ze moest kotsen.. kin naar der borst etc maar geen kokhalzen of kotsen.. kon of wou niet meer zelf op de bank of bed klimmen.. heb der op de bank naast me gelegd lekker onder een dekentje.. ik dacht aan buikpijn
Gister was ze nog steeds niet haarzelf qua gedrag.. wel beter dan de avond ervoor.. niet meer dat 'klaar staan om te kotsen'
heb rijst voor der gekookt.. kleine beetjes gegeven elke keer en dit ging er van harte in.. ze stond zelfs in de keuken te blaffen om meer!
Het rare is.. haar ontlasting is goed.. haar eetlust is goed.. ze schooit nog altijd zoals ze altijd deed.. ze is ook niet sloom ofzo maar ze is haar actieve zelf ook niet.. en dat zint me niet
Gister al contact met de dierenarts opgenomen en deze gaf ook aan dat als ze gewoon eet drinkt etc ik me geen zorgen hoefde te maken maar als het zo blijft ik wel even langs kon komen
Vandaag is ze nog steeds niet de lima die ik ken.. ze is bv buiten wel allert maar als we een andere hond tegenkomen gaat ze niet meer zo uit haar stekker als dat ze normaal zou doen.. spelen doet ze ook wel maar alles op 50%
Ook heeft ze moeite om het bed op en af te komen.. behalve als je er een koekje neerlegt (toneel?)
Iemand enig idee? Lima is in oktober 9 geworden.. maar dat merkte je echt niet aan haar.. vorige week nog vroeg iemand aan me hoe oud ze was.. toen ik 9 zei dacht ze echt dat ik 9 maand bedoelde.. zo overactief is ze normaal
Ik heb voor mezelf voorgenomen dat als ze morgen nog zo is als nu, ik naar de dierenarts ga
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ineens minder actief/ enthousiast
Moderator: moderatorteam
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 1
ineens minder actief/ enthousiast

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Re: ineens minder actief/ enthousiast
Zit er niet een vervelend stukkie vast in haar keel?
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 1
Re: ineens minder actief/ enthousiast
Zou ze dan niet moeten hoesten en kuchen?DebbieZ schreef:Zit er niet een vervelend stukkie vast in haar keel?
Dat poging tot overgeven doet ze ook niet meer dat was eigenlijk alleen zondag
Het is gewoon dat ze minder actief is.. ze doet alles op 50% van wat ze normaal doet zeg maar

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!