nee kees, het klopt niet, de televaag had het verhaal van die man dusdanig uit zijn verband gerukt dat er helemaal niets van klopte. De man was tegen het 23 uur per dag honden in een flatje zetten. Maar dat past niet in het anti moslimverhaal dus late we dat 2 jaar! na dato nog steeds maar weg. Inlezen kan bestbouvierpoedel schreef:Was een berichtje over iemand die honden wilde weghebben en daar gebruikte en sleepte hij zijn moslimgeloof bij.renee-uk schreef:ik vond het een superstrakke actie en ik hoop dat de mods het zo blijven doen.Muk schreef:Zit ook wat in.bouvierpoedel schreef:Dat gemauw en gezeik dat het forum naar de klote gaat word ik ook schijtziek van. Vooral zo doorgaan en je wens komt uit.![]()
Ik vind niet dat de regels strenger moeten worden, straks kan niks meer.
Zo vind ik het al vreemd dat het laatste topic van Wolfsblut (over honden verbieden in Den Haag) gesloten wordt wegens racisme, terwijl een tijd geleden iemand anders een soortgelijk topic opende over de stad Rotterdam. Het is maar net wie de boodschapper is.
Straks mag er niet eens meer gereld worden en mag je geen kritiek meer hebben (als je niet tot het groepje ingewijden behoort) en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
racisme hoort niet op een hondenforum en ik vind het onbegrijpelijk dat mensen niet zien dat anti-moslim propaganda de strekking van dat topic was.
Daar mag niets over gezegt worden want dan ben je een raccist.? Je kunt ook doorschieten hoor. Had Klaas uit Achterberg het uit woord gezegt van zijn zwartekousengeloof dan was je gedachte heel anders geweest.
Dat 1 of andere lul van een raccist het gelijk gebruikt vanuit zijn haat heeft er in principe niets mee te maken.
Net zo goed alsdat die extreme moslim zijn geloof er bij trekt om zijn gelijk in hondenhaat kracht bij te zetten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
oh, oh , Den Haag , met je honden .
Moderator: moderatorteam
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Re: oh, oh , Den Haag , met je honden .
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
gelulbouvierpoedel schreef:Nee dat doe je niet want je wil sommige de bek snoeren met een ban omdat ze niet jouw mening delen.renee-uk schreef:dan moet je misschien mijn eerdere posts hier nog een keer lezenMuk schreef:Dat is wel heel makkelijk, als je het zelf aankaart. Zolang iedereen maar gelijk behandeld wordt vind ik het best. En zolang dat niet zo is hier, blijf je discussies houden. Dat racisme nergens thuishoort klopt, maar behandel hier dan ook iedereen gelijk.renee-uk schreef:het is ieder anders goed recht om het niet met me mee eens te zijn.
alleen ga ik mijn mening, waar ik nog steeds vierkant achter sta, niet verder verdedigen: ik heb geen enkele behoefte aan een 'ja/nee/maar en ik heb gelijk spelletje'.
ik pleit juist voor gelijke behandeling van iedereen.
en nu hou ik er echt mee op!
de enige die ik graag een ban zie hebben zijn racisten die je verder ook niks zinnigs ziet zeggen in hondgerelateerde topics.
misschien moet je toch je oogklepjes eens afzetten kees en gewoon reageren op dingen die gezegd zijn en niet op wat jij denkt dat iemand anders bedoelt, dat gaat nogal eens fout namelijk.
oh verdorie, nou reageer ik toch weer

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Bink2009
- Zeer actief
Met het vetgedrukte ben ik het eens, ik zou niet weten wat maar er mag best wat gebeuren, teveel die niet (willen) weten wat ze aan de lijn hebben. Wat ik vaak tegenkom is dat men denkt dat het alleen aan opvoeding ligt en dat hun hond overal maar los moet lopen alsof het een (ik zeg maar wat) Labrador of Golden is, tja dan krijg je "dat doet ie anders nooit" situaties, dat gebeurt veel bij boomloze maar ook steeds meer met stamboomhonden terwijl je juist zou denken dat een fokker goede voorlichting geeft. Tuurlijk er zijn er bij die echt sociaal zijn, maar dat is meer uitzondering dan regel.Nanna schreef:Verbieden hoeft voor mij niet. Dan pak je ook de mensen die een warm hart voor het ras hebben en het niet uit pikgerichtheid willen hebben. Ik denk zomaar dat die ook best blij zijn met maatregelen want nu worden zij ook vaak met de nek aangekeken, tenminste, zo zou ik het voelen
En een 'sterk ras' bij de juiste baas vind ik een prima hond hoor.
Ik heb niet het gevoel dat ik met de nek aangekeken wordt alleen op dit (en een ander) forum lees ik veel negativiteit, irl krijg ik erg veel positieve reacties, zelfs wel eens gehad dat mensen niet verwachten dat het "zo'n soort" ras is omdat hij vrij netjes meeloopt en ik er niet uitzie als een standaard Stafford baas, maar hij gaat mee naar werk dus ik loop altijd in mijn nette kleding en vaak hakken (echt een kantoortrutje ben ik haha), maar tijdens cursus dan zie je wel eens mensen kijken terwijl ik hetzelfde draag als medecursisten met Labjes
Hier een herplaats "klapkaak" maar ik neem wel mijn verantwoording en kom niet in losloopgebieden, of ik het erg vind welnee dat deed ik zonder hond of toen ik nog een uitlaathond had (de labrador van mijn oma) ook niet dus waarom met Bink wel
- dagmar88
- Zeer actief
Goedemiddag!Tara schreef: Hey Dagmar! Was je er weer?
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
Ja helaas ... dat gebeurt dus niet. (of veel te weinig iig)Bink2009 schreef:terwijl je juist zou denken dat een fokker goede voorlichting geeft.

-
Muk
Het kan best zijn dat de Televaag het uit zijn verband heeft gerukt, maar dat is toch niet iets dat je eerst zou moeten onderzoeken voordat je iets post, als je tenminste niet voor een racist uitgemaakt wilt worden? Er worden zo vaak links naar de Televaag gelinkt. Vaak bijtincidenten en ongenuanceerd, maar dat komt vanzelf wel uit in het topic.Selene schreef: nee kees, het klopt niet, de televaag had het verhaal van die man dusdanig uit zijn verband gerukt dat er helemaal niets van klopte. De man was tegen het 23 uur per dag honden in een flatje zetten. Maar dat past niet in het anti moslimverhaal dus late we dat 2 jaar! na dato nog steeds maar weg. Inlezen kan best
Ik vind het een enge ontwikkeling. Stel ik post zoiets nav een bericht uit bv de Televaag en het blijkt ongenuanceerd. Dan moet ik (of wie het dan ook post) nog oppassen ook om niet voor racist uitgemaakt te worden. Dat vind ik nog veel enger eerlijk gezegd.
- Selene
- Zeer actief
het staat gewoon in de link die hij gegeven heeft, even een stukje naar beneden scrollen en daar staat het, nota bene uitgelegd door die partij zelfMuk schreef:Het kan best zijn dat de Televaag het uit zijn verband heeft gerukt, maar dat is toch niet iets dat je eerst zou moeten onderzoeken voordat je iets post, als je tenminste niet voor een racist uitgemaakt wilt worden? Er worden zo vaak links naar de Televaag gelinkt. Vaak bijtincidenten en ongenuanceerd, maar dat komt vanzelf wel uit in het topic.Selene schreef: nee kees, het klopt niet, de televaag had het verhaal van die man dusdanig uit zijn verband gerukt dat er helemaal niets van klopte. De man was tegen het 23 uur per dag honden in een flatje zetten. Maar dat past niet in het anti moslimverhaal dus late we dat 2 jaar! na dato nog steeds maar weg. Inlezen kan best
Ik vind het een enge ontwikkeling. Stel ik post zoiets nav een bericht uit bv de Televaag en het blijkt ongenuanceerd. Dan moet ik (of wie het dan ook post) nog oppassen ook om niet voor racist uitgemaakt te worden. Dat vind ik nog veel enger eerlijk gezegd.
Vergelijken met hondenbeten wil ik het dan ook niet, die honden weten van niets maar met dit soort dingen raken mensen wel beschadigd en dat vind ik kwalijk.
Het lijkt tegenwoordig allemaal niets meer uit te maken als er door jouw (niet persoonlijk bedoeld) daden op het internet mensen geraakt worden en dát vind ik dan weer een eng gegeven

-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Het is natuurlijk ten alle tijden subjectief, wat racisme precies is.
en wie bepaalt dan de maatstaf?
Renee Uk?
De mods?
Of komt er eerst een poll om tot consensus te komen?
Ik zag dat de topics gesloten waren en vond dat aan één kant jammer.
Zoals er een xenofobie heerst heerst er ook een racisme fobie.
Gefundeerde kritiek naar andersdenkenden moet mogen.
Alles heeft wat mij betreft nog steeds te maken met de kwantiteit aan andersdenkenden in de grote steden.
Een incidentele hondenhater op basis van levensovertuiging en een gedateerd heilig boek, daar kun je omheen manouvreren.
Maar een meerderheid van dezulken vormt wel degelijk een bedreiging.
Iets van macht en aantal.
In een democratische gemeenschap kan dit betekenen dat zij de dienst gaan uitmaken.
En dat heeft met ras of rassenhaat totaal niets uit te staan.
Maar wel alles met de wens om te mogen blijven leven zoals men dat gewend was vóór die meerderheid er was.
Dat gezegd hebbende denk ik wel degelijk dat een Wolfsblut buitenlanderhaat wil zaaien hier en geen middel ongemoeid laat.
Dat is laakbaar.
Maar de racismofobe lobby vind ik even fout bezig.
Vanuit mijn eigen perspectief zelfs fouter.
Renee Uk?
De mods?
Alles heeft wat mij betreft nog steeds te maken met de kwantiteit aan andersdenkenden in de grote steden.
Een incidentele hondenhater op basis van levensovertuiging en een gedateerd heilig boek, daar kun je omheen manouvreren.
In een democratische gemeenschap kan dit betekenen dat zij de dienst gaan uitmaken.
Maar wel alles met de wens om te mogen blijven leven zoals men dat gewend was vóór die meerderheid er was.
Dat gezegd hebbende denk ik wel degelijk dat een Wolfsblut buitenlanderhaat wil zaaien hier en geen middel ongemoeid laat.
Dat is laakbaar.
- iones
- Zeer actief
Heel dat racisme gedoe op zondag is aan mij voorbij gegaan. Maar ik begrijp dat dat niet mag hier op het forum? Goh, toch nog iets gevonden dat niet mag
!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
aussie2011
- Actief
terrierjunk schreef:In het bos slaap ik steeds zeer veilig, in tegenstelling tot in een stad. En niet omdat ik mijn bed in mijn auto deel met een zootje jagende terriers. Maar omdat het (menselijk) gespuis allemaal in de stad bijelkaar zit. Met of zonder klapkaken. Trouwens, op de afgelopen jacht is een brave hond ook aangevallen door een troep jachtterriers en een heideterrier, en als er geen menselijke tussenkomst was geweest, was er niks van die hond over. Dus niet- klapkaken zijn ook verdacht tot het tegendeel is bewezen.
Of behoort een jachtterrier van 8 kilo, standaard ook tot de klapkaakfamilie?
Ze gedragen zich er soms wel naar!
Misschien is elke hond wel verdacht!
De jack russells behoren alvast tot de meest bijtende rassen, wellicht omdat ze nogal oververtegenwoordigd zijn. Het is een moderas, en jan en alleman heeft er eentje.
Op marktplaats zie je ook bij terriers: 90 % jack russells en klapkaken.
Geen wonder dan, dat die honden ook zo veel meer bijten dan al die andere terriers, die samen maar voor 10 % vertegenwoordigd zijn?
Om het anders te zeggen, stel dat de lakeland terrier en kruisingen daarvan, net zo in zou zijn als nu de jack russell, of de stafford, zouden er dan minder terriers bijten?
En er stond ook weleens, jaren geleden, in de statistiek dat rode cockers, berner sennen en golden retriever tot de risicorassen behoorden, door evt. erfelijke afwijkingen die bij die rassen voorkwamen en tot bijten konden leiden?
Brrrr ik voel me pas echt veilig nadat ALLE honden verboden zijn.
en ooohh wat ben ik toch blij met mijn jack russel en klapkaak ( pitbull) heerlijk die terriers in mijn huis
boekalaboekalaaaa
- Selene
- Zeer actief
dat heeft hier nooit gemogen, kijk naar de voorwaardeniones schreef:Heel dat racisme gedoe op zondag is aan mij voorbij gegaan. Maar ik begrijp dat dat niet mag hier op het forum? Goh, toch nog iets gevonden dat niet mag!
en kooi, fijn dat je mij nog fouter vindt, goed te weten
zoals je hebt kunnen lezen bestaat die hondenhater niet dus je hoeft niet zo bang te zijn hoor, komt allemaal wel goed

- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
kooi schreef:Het is natuurlijk ten alle tijden subjectief, wat racisme precies is.
Renee Uk?
De mods?
Dat is laakbaar.
-
Muk
Ik beken direct dat ik dat stuk niet heb gelezen.Selene schreef: het staat gewoon in de link die hij gegeven heeft, even een stukje naar beneden scrollen en daar staat het, nota bene uitgelegd door die partij zelfEn als je het dan nog zo (na 2 jaar) even op een forum plempt is dat wij mij betreft stemmingmakerij en heeft niets te maken met het melden van een feit.
Vergelijken met hondenbeten wil ik het dan ook niet, die honden weten van niets maar met dit soort dingen raken mensen wel beschadigd en dat vind ik kwalijk.
Het lijkt tegenwoordig allemaal niets meer uit te maken als er door jouw (niet persoonlijk bedoeld) daden op het internet mensen geraakt worden en dát vind ik dan weer een eng gegeven
Als iemand echt bewust een gedateerd stuk opzoekt en plaatst met de bedoeling mensen te kwetsen vind ik dat triest. En als je bewust bezig bent om de boel op te ruien tegen een andere bevolkingsgroep / geloofsgroep / ideologie van een bepaalde groep mensen, dan ben je ook verkeerd bezig.
En verder ben ik het wel eens met kooi.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Hoho, je vergeet Smoek, Fafo en DagmarM@scha schreef:wij (oh alweer die wij) gaan hier niet uitkomen. wat ik al zei: je doet het nooit goed. wel weet ik dat ook wij als mods erg kritisch naar onszelf kijken en ik (ik, mascha) vind dat je nu breder kijkt dan de discussie over het algemeen gaat. ik vind namelijk dat een klein groepje leden vindt dat de mods verantwoordelijk zijn voor zo'n beetje alle ellende van de wereld. lees het maar eens heel goed na. sfeer klote op het forum? dat komt omdat de mods pdb niet voor altijd bannen
nee lieve renee. want vorige week was wolfsblut de lul en werd pdb volledig met rust gelaten. deze heeft een tik gehad en is niet beschikbaar dus nu is pdb weer aan de beurt. wie volgt als zij weg is?
Naja, Smoek is niet "beschikbaar". Fafo, ook niet echt. Dagmar zegt terecht jullie(forum) kunnen (na schijtgebeuren omtrent de ehm "non actiefstelling" de pot op/kolere krijgen. Dus ja.
Als "die" nu niet beschikbaar zijn moet er toch naar andere redenen gezocht worden he
Mijn persoonlijke mening? Kan me best voorstellen dat Pakdebal voor sommige mensen irritant aanwezig is. Net zo als ik me kan voorstellen dat ik, Fafo of Dagmar dat waren(zijn) voor anderen. Zoals Pakdebal voor anderen ergelijk aanwezig is, zoals ik (en Fafo, Dagmar en weet ik veel wie) weer voor mensen ergerlijk aanwezig zijn, zijn er ook voor mij (Fafo, Dagmar, Pakdebal) mensen ergerlijk aanwezig
Goh, joh, lijkt net de echte grote mensenwereld eigenlijk
luna2906 schreef:Ik vind het een moeilijke discussie. Aan de ene kant denk ik dat het goed is als er meer regels komen die hondenbazen wijzen op hun capaciteiten en verplichtingen om een leefbare samenleving te houden. Aan de andere kant kan ik Malinois ook heel goed volgen als ze aangeeft dat ze dat liever zelf bepaalt. Ik word ook een beetje iebel bij het idee dat iemand mij gaat vertellen of ik wel of niet mijn hond mag hebben zeg maar.
Dat is al een hele tijd het geval, maar zolang er een groep leden en een aantal modjes zijn die gelijk reageren met "JA MAAR JIJ!" gaat er niets in positieve zin veranderen. Het is voor mij niet zo zeer alleen het optreden van de modjes of alleen de posts van bepaalde leden & de reacties daar op, het is vooral de verdedigende mentaliteit als iemand een keer een kritische noot plaatst over het gedrag van een ander. Er moet gelijk duidelijk gemaakt worden dat de ander ook niet perfect is.renee-uk schreef:overigens werd ik helemaal niet boos om wat je zei en probeer ik ook alleen maar te helpen.
ik vind het eeuwig zonde als een forum zoals dit naar de filistijnen gaat en dat gaat het als er niks verandert.
het zou voor iedereen (leden en modjes) een teken aan de wand moeten zijn dat er zoveel mensen weg zijn of nauwelijks meer posten en dat heeft weinig te maken met natuurlijk verloop al zal dat zeker wel meespelen.
Kleuterspel vind ik het eigenlijk. "Jij zegt iets onaardigs", "jij zegt veel vaker iets onaardigs" "ja maar jij doet het echt heel vaak!". "Mama! Hij moet straf" "Nee kind, dat gaan we niet doen, je hebt het zelf gedaan. Je had ook niet hoeven reageren toen hij iets onaardigs zei." "Ja, maar hij begon. Waarom krijgt hij dan geen straf?". "Omdat jij en jouw vriendjes de pik op hem hebben en dat is niet aardig". "Ja maar hij doet óók onaardig". "Daarom krijgt hij soms straf, maar niet altijd, want jullie moeten het soms ook maar gewoon negeren. En als jullie dat niet doen, krijgen jullie ook soms straf". En vervolgens krijsen alle partijen in koor dat het niet eerlijk is en dat het aan de ander ligt.
Zucht.
Hier sla je mijn inziens de spijker op zijn kop. Nog niet zo heel erg lang gelden werd er in een topic (ergenissentopic/slachthuis) de onvrede geuit over een paar leden waaronder ondergetekende. Feit was dat de "betreffende" leden op non actief werden gesteld. Feit was ook dat er wat meer "rechtlijnig" op de vingers getikt werd. Ook op de vingers van zogenaamd onbesproken gedrag. Ja, en dát kan natuurlijk niet. Kan natuurlijk niet zo zijn dat er ineens ook gekeken wordt naar aandeel van "anderen" in het grote geheel
Mensen waren tot op het bot toe beledigd. Stel je voor. Een tik op de vingers van de mods voor hun uitlatingen
Ik vind het inmiddels zeer gesoigneerd allemaal "u roept wij draaien" is in ieder geval een feit en wáár dat aan ligt. Tja, dáár zal men het hoogst waarschijnlijk inderdaad niet eensgezind over eens zijn
Nanna schreef:Dan moet je wel een modteam hebben dat 24 uur online is, en dat is nu eenmaal niet zo. Soms kunnen dingen binnen 5 minuten al helemaal uit de hand lopen.renee-uk schreef: daar ben je dus vanaf als je meteen dat soort berichten verwijdert, ongeacht van wie ze komen.
Ik wil het wel doen hoor, tegen riante betaling
Blijf jij alsblieft met je takken van die knoppen af zeg
Houd jij je nou maar bij je smegmashit, dat past je veel beter
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- iones
- Zeer actief
Smegmashit? 
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Smoek, ik denk dat de meeste mensen moeite hebben met PDB omdat ze nooit iets positiefs te meleden heeft, constant loopt ze hele rassen af te zeiken, geeft slecht en gevaarlijk advies aan mensen die tegen problemen aanlopen met hun hondje....en dat op een openbaar forum
Ze loopt altijd te zuigen "waarom doen jullie niet lief tegen mij?" en geeft ook nog eens geen antwoord als je een serieuse vraag aan haar stelt.
Als iemand of jij of ik dat nou bent, eens wat grof uit de hoek komt of een qoute van een pagina plaatst
terwijl we verder vrij normaal meedoen op het forum, zullen mensen daar denk ik, minder moeite mee hebben. Maar dat is mijn bescheiden mening 
Als iemand of jij of ik dat nou bent, eens wat grof uit de hoek komt of een qoute van een pagina plaatst
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Soort dipsaus.iones schreef:Smegmashit?
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Manu
*wringt zich er toch tussen*
Ik denk wel dat PakdeBal veel minder "belangrijk" zou zijn als er geen aandacht gegeven wordt. Als nieuwkomer zag ik al gauw welke adviezen en/of opmerkingen ik serieus moet nemen en welke niet en ik denk/hoop dat wel meer dat kunnen.
Ik denk wel dat PakdeBal veel minder "belangrijk" zou zijn als er geen aandacht gegeven wordt. Als nieuwkomer zag ik al gauw welke adviezen en/of opmerkingen ik serieus moet nemen en welke niet en ik denk/hoop dat wel meer dat kunnen.
- iones
- Zeer actief
IEUW!bouvierpoedel schreef:Soort dipsaus.iones schreef:Smegmashit?
- dagmar88
- Zeer actief
-
Pakdebal
Husky_Manu schreef:*wringt zich er toch tussen*
wat een arrogante opmerking ,
alsof ik niets weet van honden , ik zie hier adviezen komen , die horen bij beren , agressieve honden
en
dan zie ik wat voor honden ze hebben, dan denk ik , ooh ja , daar is dat advies wel goed voor , maar NIET voor mijn ras .. !
zoals dat etensbakje weghalen, , nou, nou volgens een paar mag dat helemaal niet n.. ik heb het 9 jaar wel gedaan .
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 12 nov 2013 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- iones
- Zeer actief
Toch praat dat het gehak van andere mensen op PDB niet goed.Lunatic schreef:Smoek, ik denk dat de meeste mensen moeite hebben met PDB omdat ze nooit iets positiefs te meleden heeft, constant loopt ze hele rassen af te zeiken, geeft slecht en gevaarlijk advies aan mensen die tegen problemen aanlopen met hun hondje....en dat op een openbaar forumZe loopt altijd te zuigen "waarom doen jullie niet lief tegen mij?" en geeft ook nog eens geen antwoord als je een serieuse vraag aan haar stelt.
Als iemand of jij of ik dat nou bent, eens wat grof uit de hoek komt of een qoute van een pagina plaatstterwijl we verder vrij normaal meedoen op het forum, zullen mensen daar denk ik, minder moeite mee hebben. Maar dat is mijn bescheiden mening
Ook al verlies je je geduld, kun je tenminste toch een poging wagen om slechts inhoudelijk en onderbouwend te argumenteren.
Probeer de reactie dan gewoon te lezen alsof deze door iemand anders neer gezet wordt. Want anders maak je zelf de fout bevooroordeeld te zijn in je reacties.
-
Manu
Ik heb het over adviezen in algemeenPakdebal schreef:Husky_Manu schreef:*wringt zich er toch tussen*
wat een arrogante opmerking ,![]()
alsof ik niets weet van honden , ik zie hier adviezen komen , die horen bij beren , agressieve honden
en
dan zie ik wat voor honden ze hebben, dan denk ik , ooh ja , daar is dat advies wel goed voor , maar NIET voor mijn ras .. !
zoals dat etensbakje weghalen, , nou, nou volgens een paar mag dat helemaal niet n.. ik heb het 9 jaar wel gedaan .
Geeft niet, op een forum mogen meningen gedeeld worden. En iedereen doet zijn ding anders. Maar het valt me wel op dat als er een post van jou op duikt er gelijk 2 pagina's volgen vol uitlatingen van ergernis. En ik denk dat dat alleen maar verspilde energie en moeite is. Kun je veel beter in je hondje steken of niet?
Er zijn namelijk heel veel flink met jou bezig PakdeBal.
Laatst gewijzigd door Manu op 12 nov 2013 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Pakdebal
Lunatic schreef: Als iemand of jij of ik dat nou bent, eens wat grof uit de hoek komt of een qoute van een pagina plaatst:
kijk, kijk met een
-
Marion.
Leuk dat je er dat laatste zinnetje later nog even bij zet.Pakdebal schreef:alsof ik niets weet van honden , ik zie hier adviezen komen , die horen bij beren , agressieve honden
en
Ik wilde er namelijk direct op inspringen, dat jij zulke fijne adviezen geeft als voerbak weghalen. Die wilde ik namelijk net aanhalen. Jij draait je later in dat topic ook zo dat je dat soort dingen bij een Husky niet moet doen, "want die staan dichter bij de natuur".
Hou je klep dan gewoon gelijk als je het alleen maar over je eigen geweldige hond/ras/opvoedkwaliteiten kunt hebben. Ik heb alleen maar Goldens opgevoed, waarvan ook nog 2 heel jong zijn overleden (door onze eigen schuld). Waarom denk je dat ik niet zo aanwezig ben in opvoed-topics???
-
Pakdebal
dat komt omdat ze willen pesten ,dan komen de populairsten en de volgers er achter aan , kijk maar naar de namen altijd dezelfde !Husky_Manu schreef:Er zijn namelijk heel veel flink met jou bezig PakdeBal.
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 12 nov 2013 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
Daar gaat het niet om.Pakdebal schreef:Husky_Manu schreef:*wringt zich er toch tussen*
Ik kan dat ook uitstekend doen bij mijn hond, maar waarom zou ik?
Bij andere honden werkt het averechts, lees: het versterkt/ontwikkelt baknijd.
Heel gangbaar advies hoor.
Eigenlijk een advies wat iedereen die zich wat heeft verdiept al zou moeten weten

-
Pakdebal
labje schreef: .
Eigenlijk een advies wat iedereen die zich wat heeft verdiept al zou moeten weten
ook zouden moeten weten bij het kopen van dat ras., toch ?.. En dan nog vragen wat ze moeten doen ., mag van mij , hoor daar gaat het niet om
-
Corneliana
- Zeer actief
klopt maar soms dan snap ik echt serieus niet waarom iemand zoiets zegt en zal ik op iedereen hetzelfde reageren.iones schreef:Toch praat dat het gehak van andere mensen op PDB niet goed.Lunatic schreef:Smoek, ik denk dat de meeste mensen moeite hebben met PDB omdat ze nooit iets positiefs te meleden heeft, constant loopt ze hele rassen af te zeiken, geeft slecht en gevaarlijk advies aan mensen die tegen problemen aanlopen met hun hondje....en dat op een openbaar forumZe loopt altijd te zuigen "waarom doen jullie niet lief tegen mij?" en geeft ook nog eens geen antwoord als je een serieuse vraag aan haar stelt.
Als iemand of jij of ik dat nou bent, eens wat grof uit de hoek komt of een qoute van een pagina plaatstterwijl we verder vrij normaal meedoen op het forum, zullen mensen daar denk ik, minder moeite mee hebben. Maar dat is mijn bescheiden mening
Ook al verlies je je geduld, kun je tenminste toch een poging wagen om slechts inhoudelijk en onderbouwend te argumenteren.
Probeer de reactie dan gewoon te lezen alsof deze door iemand anders neer gezet wordt. Want anders maak je zelf de fout bevooroordeeld te zijn in je reacties.
en dan zou je dus niet moeten reageren omdat zij het is. is dat dan wel eerlijk?
-
Manu
Maar... ik woon niet in Den Haag!