Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ben jij ook zo'n goede en liefhebbende hondenbaas?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Ben jij ook zo'n goede en liefhebbende hondenbaas?

Ongelezen bericht door nathalie »

Oh, had van de week nog wat. Chuck loopt altijd achter mij aan. Ook als ik wat in de kliko moet gooien. Ik vind dat een smerig ding dus ik gooi de klep open en mieter hem weer dicht. Van de week heeft hij dus twee die klep op z'n kop gekregen. Nu blijft 'ie van een afstand kijken :mrgreen:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik kan mn honden echt niet buiten vergeten. Ze kunnen alle 3 heul goed blaffen dan :engel:
Ik struikel wel eens over ze maar verder kan ik zo niks bedenken..
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

Ik heb ooit 5 uur radeloos in het bos een van mijn teckels lopen zoeken, we waren met meer honden dus na alles vol adrenaline uit de auto was gesprongen was ik Zusje kwijt. .Nergens te zien. Na 5 uur zoeken de buurvrouw gebeld :roos: of zij mijn vriendin en de andere honden wilde komen halen want ik wilde niet weg gaan . Zegt buurvrouw ik hoor hond blaffen bij je hek. Had ik haar niet meegenomen :roll:
en bij de andere teckel geprobeerd een teek te verwijderen en Teun maar gillen en krijsen, wat het een tepel.
Afbeelding
Devel

Ongelezen bericht door Devel »

een keer met stoeien, wilde ik hem weg drukken waardoor ik hem per ongeluk tegen zijn kop aan sloeg, meneer lag helemaal onderdanig op zijn rug omdat hij dacht dat hij op zn flikker kreeg.
Een keer ook met stoeien, wilde hij hard weg racen waardoor hij knoeihard met zijn kop tegen een stang van onze opgezette stijger. T zijn allemaal van die stomme momentjes haha.
Hailfall
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hailfall »

Loki krijgt ook redelijk vaak trappen omdat hij altijd zo erg in de weg loopt en dan struikelen we gewoon bijna over hem, en dan gaat hij zijn excuses aanbieden het arme schaap.

Het grappigste vind ik nog steeds dat Alex Loki had buitengesloten.
Alex drukt meestal op de deurbel zodat ik de deur opendoe en dan kan hij de rest van de boodschappen halen bij de lift. Loki rent dan altijd naar buiten maar kleeft dan aan Alex zijn been en loopt weer mee naar binnen als de boodschappen naar binnen worden gedragen. Behalve natuurlijk vandaag, ineens zegt hij zo "Waar is Loki?" en loopt zoekend door het appartment, dus ik zo "Misschien is hij nog buiten?" dus hij loopt naar de deur en wie zit daar netjes voor de deur te wachten... juist Loki.

Maar ook niet blaffen ofzo.. nee gewoon zitten en wachten.. xD
Afbeelding
Afbeelding
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

Net kom ik de oprit oprijden.parkeervee autobom zwieper het portier open, kledder tegen Shadow zijn hoofd....
Normaal klimt hij bijna in de auto, nu bleef hij op afstand
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Een paar jaar geleden, toen ik de uitlaatdienst nog had, was er eens een klant met een labrador.
Ze woonde in een flat en stond op de lift te wachten, ze was met iemand aan het praten en de lift was al beneden en de deur ging open.
Haar hond liep de lift in (aan de uitrol riem) maar zij was nog aan het praten. De deuren gingen dicht en de lift omhoog.
Ik zal het telefoontje van haar nooit vergeten. :jank: Arme, arme lieve hond.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Ik ben ook een slechte baas. Ik haal er satanisch genoegen uit door mijn mond om de neus van mijn hond te doen, en dan te blazen. En ik weet wat voor gevoel dat is, want mijn vriend doet dat ook bij mij in mijn slaap als hij me wil pesten.
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

TessaThomas schreef:
Asta schreef:
Caro. schreef:
lieke schreef:Goeie genade, wat een ontzettende dierenbeulen, hier. :80:

Het ergste trouwens wat ik heb gedaan is een hond per ongeluk na de laatste ronde vergeten mee naar binnen te nemen en hem de volgende ochtend pas missen.
Voelde ik me reuze schuldig over.
Maar ik heb ze nooit per ongeluk geschopt of geslagen. Wel expres natuurlijk.

:mrgreen:

Nou, volgens mij slaat dat toch wel alles :80: :LOL: :LOL:
Wat een topic maar inderdaad Lieke :LOL: :LOL: :LOL:
Ik wil nog weleens op poten staan, verder schiet me niks te binnen :engel:
En dan lach jij mij uit? :hmmm:

Ik heb net mijn kleine puppewupje geschopt en vervolgens het hek tegen zijn kop aan gegooid :jank: Ze waren aan het bekvechten over een knuffelvoetbal, dus ik wil die bal een schop geven en meteen het hek dichtgooien dat ze er niet achteraan gingen........ Ik schopte Tay dus, waarop hij opzij springt en ik het hek dicht gooi. :oeps:
wie ikke? :engel: :LOL:
wiebel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder mix Boef

Ongelezen bericht door wiebel »

Boef doet zichzelf ook genoeg aan, soms raced hij zo hard over het veld dat hij uit de bocht vliegt, dit gebeurd als het geregent heeft bijna elke keer.
Hij loopt nog wel eens over een hond heen als hij achter de bal aan wil. Of loopt tegen een boom/paal/muur/mens aan omdat hij alleen naar de bal kijkt.
Tijdens het spelen met een andere hond heeft hij ooit een koprol van een bergje af gemaakt, hij stond beetje verbaasd op, schudde zich uit en ging verder waar hij was gebleven. Zag er zo grappig uit.
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Kat1
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Akita

Ongelezen bericht door Kat1 »

Ik raak Aiko soms aan bij zijn kont om zijn aandacht te trekken als ie op straat moeilijk doet. Alleen zwaaide ik laatst iets te hard en iets te verkeerd. Ik tikte het arme beest recht tegen zijn ballen. Die kop van hem ook. : Wat doe jí'j nou!?'

Vaak zat met mijn lompe laarzen op zijn poot gestaan of tegen zijn hakken gekomen als ie ineens voor me liep.

Een tijd geleden kreeg ie de frisbee recht tegen zijn harses. Sindsdien rent ie er pas achteraan als dat ding allang geland is. :jank:

Een bal tegen zijn oog gegooid. Gelukkig niks aan de hand.

Arm, arm beest. Het is maar goed dat het geen kleintje is, dat had ie waarschijnlijk niet overleefd. :jank:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ik lees dit met verbazing! Een hond plagen doe ik niet en zulke fouten maak ik ook niet. Het enige dat mij hier gebeurt is dat ik over Gina struikel als zij ineens voor mijn voeten schiet tijdens een wandeling.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Nanna schreef:
Muk schreef:Ik lees dit met verbazing! Een hond plagen doe ik niet en zulke fouten maak ik ook niet. Het enige dat mij hier gebeurt is dat ik over Gina struikel als zij ineens voor mijn voeten schiet tijdens een wandeling.
Ik val er dan weer niet overheen :pffff: Maar plagen doe ik als de beste :mrgreen: . Ik heb ook niet de indruk dat ze er onder lijden hoor; ze schieten tenminste kwispelend en met kromme konten door het huis :lol1:
Ik zal honden met gevoel voor humor hebben :wink:
Ja, dat is mijn makke. Geniet ik van de natuur tijdens de wandeling (nu is alles bv nog berijpt, zoooo mooi is dat) en dan bederft Gina dat door ineens voor mijn voeten te gaan lopen omdat ze een lekkere drol ruikt aan de andere kant van het pad. :boos:
Gina heeft overigens geen humor, net een serieuze herder is zij. En ik heb dan wel humor, maar ik plaag liever mijn man dan Gina. Al plaagt Gina ons ook regelmatig door ontzettend smerige boeren in onze gezichten te laten.
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Mijn eerste hond had enorm gevoel voor humor, alleen deelde lang niet iedereen zijn humor :mrgreen: Hij vond het bijvoorbeeld heel erg grappig om op volle snelheid voorbij te komen en dan gauw even een velletje tussen zijn voortandjes te knijpen :vaag: . Echt, als een hond had kunnen giechelen, dan had hij dat op zulke momenten gedaan.
Ik, op mijn beurt, plaagde hem dan wel eens door met mijn vinger in zijn oor te kriebelen, al zoemend als een vlieg. Als ik alleen al Bzzzzz zei, dan knipte hij al met zijn oor :wink: , als 'wraak' hapte hij dan naar mijn vinger.
Ik vind een beetje plagen geen probleem, maar je moet dat per hond bekijken, Pol heeft geen gevoel voor humor, die is daar te onzeker voor en die wordt dus ook niet geplaagd.
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

Charlotte* schreef:Een paar jaar geleden, toen ik de uitlaatdienst nog had, was er eens een klant met een labrador.
Ze woonde in een flat en stond op de lift te wachten, ze was met iemand aan het praten en de lift was al beneden en de deur ging open.
Haar hond liep de lift in (aan de uitrol riem) maar zij was nog aan het praten. De deuren gingen dicht en de lift omhoog.
Ik zal het telefoontje van haar nooit vergeten. :jank: Arme, arme lieve hond.
OH wat vreselijk, wat erg moet dat zijn geweest
Afbeelding
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

Kat1 schreef:Ik raak Aiko soms aan bij zijn kont om zijn aandacht te trekken als ie op straat moeilijk doet. Alleen zwaaide ik laatst iets te hard en iets te verkeerd. Ik tikte het arme beest recht tegen zijn ballen. Die kop van hem ook. : Wat doe jí'j nou!?'
:
:LOL:
Dat had ik van t weekend in het bos. Ik geef Enzi wel eens een klets met zijn jachtlijntje tegen z'n kont en dan murmel ik iets in van de trant 'met je dikke kletskont'... En Enzi maakt dan een paar vreugdedansjes. Dus wij wandelen gezellig in het bos en ik zwiep de lijn richting zijn bips, raak ik toch zo zijn ballen :schrik:
Gillen, krijsen.... Hij lag nog niet niet op zijn rug voor me. De aanstellerd.
Nah een 'och puppedupje, vrouwtje jou tegen je ballen gemept, ohhhh sorry' heeft hij t me kunnen vergeven.

Verder ben ik een heul goed baasje :pffff:
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

Miranda schreef:Waar ik bij Skadi al eens een tepel af probeerde te draaien onder het mom van 'wat een rare roze teek is dat'
Ja ik ook ... oeps :oeps:
Afbeelding
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

Duvel heeft al 3 keer in de sloot gelegen door mijn frisbee kunsten.
Hij is zo gefixeerd op de frisbee dat hij niet kijkt waar hij rent dus PLONS zo kopje onder ...

Ik moet echt vaker oefenen met gooien :ugh:
Afbeelding
M@rijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door M@rijke »

Paar maanden terug toen ik ging wandelen deed ik de poortdeur dicht en daar zat de staart van Ayla nog tussen, sindsdien houd ze mij angstvallig in de gaten of ik wel oplet en moet ook de woordjes ga maar erbij zeggen, de 1e weken na het voorval was het zo erg zij wilde als eerste de poortdeur uit en dan pas ik met Finca als ik dat niet deed dan bleef ze in de tuin staan :mrgreen:
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Nanna schreef:
Muk schreef:Ik lees dit met verbazing! Een hond plagen doe ik niet en zulke fouten maak ik ook niet. Het enige dat mij hier gebeurt is dat ik over Gina struikel als zij ineens voor mijn voeten schiet tijdens een wandeling.
Ik val er dan weer niet overheen :pffff: Maar plagen doe ik als de beste :mrgreen: . Ik heb ook niet de indruk dat ze er onder lijden hoor; ze schieten tenminste kwispelend en met kromme konten door het huis :lol1:
Ik zal honden met gevoel voor humor hebben :wink:
Mijn hond heeft ook gevoel voor humor en pakt me ook wel eens terug :ok: Zo wilde ik haar een boterham geven maar hield het verticaal voor haar neus. Ofwel, ze kon hem niet normaal aanpakken. Dus ze probeert het linksom (ik draai de boterham mee) en rechtsom, gaat even naar me zitten kijken met haar kop scheef, bedenkend wat ze hier nu weer mee aan moet. Wacht drie seconde, heeft een helder moment en bestormt me ineens vol energie om de boterham van me af te pakken :S:
Tja dan lig ik dubbel.

Uiteindelijk heeft ze hem helemaal versnipperd maar niet opgegeten dus ik mocht stofzuigen ook nog.
Afbeelding
Simone88
Actief
Mijn ras(sen): Wawa's en een waussie
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Simone88 »

Bonnie F schreef:
bouvierpoedel schreef:
Bonnie F schreef:Ik heb mijn vorige hond een half uur laten wachten tot ze het commando kreeg haar bak leeg te mogen eten.
Het braaf opgevoede beest heeft braaf voor haar bak zitten wachten voor ik het in de gaten kreeg.

Oh, mijn man heeft zap een keer per ongeluk zo hard voor zijn kop geramd met de ballenzwieper dat ik bang was dat het beest een hersenschudding had.

:oeps: ik heb ooit per ongeluk een stuk uit mijn kat geknipt. Oh, het arme bejaarde besje. Ik vind het nog naar en het beest is al jaren dood.
Je hebt haar dus doodgeknipt. :80: :ugh:
Tuurlijk niet, ik heb een goede dierenarts
Afbeelding
Echt ik heb de tranen over de wangen lopen van het lachen!
h a n s
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mastin Espanol

Ongelezen bericht door h a n s »

Nanna schreef:
Muk schreef:
Gina heeft overigens geen humor, net een serieuze herder is zij.
Hier heeft Topsi wat minder gevoel voor een lolletje; zij trekt zich zulke dingen teveel persoonlijk aan. Bij haar doe ik het dus ook nooit. De rest echter ligt slap van het lachen :lol1:
Over humor gesproken; die dikke van ons steekt z'n poot uit als je langsloopt..
Renee1966
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel

Ongelezen bericht door Renee1966 »

O ja, ik heb ook een keer de musketon van de riem op suzies kop laten vallen. Sindsdien wijkt ze altijd een beetje schuin van me weg met aanlijnen, terwijl het toch al zeker 2 jaar geleden is.
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

hahahha wat een dierenbeulen hier, nu durf ik ook. Toen Storm nog leefde en een puppie was zat zijn oor tussen het voorraam van de auto :oohja:
We gingen eens wandelen en ik was erg druk die dag en met mijn hoofd er totaal niet bij. Op de terugweg rijd ik achteruit (echt heel zacht) maar wel vollop tegen een boom,. Dat gaf zo'n enorme knal dat Storm zo schrok dat hij zichzelf lanceerde van de achterbak op de achterbank. Zij hele verdere leven ging hij tongelen bij achteruit rijden :jank:
Ook hadden we een kerstboom aan het plafond gehangen en die boom na de kerst met haak en al buiten gegooid. Krijgt Storm die haak door zijn teen :jank: Jemig wat een schuldgevoel heb je dan zeg

Sproet ging mee naar het hondenstrand. Bij thuiskomst springt hij uit de auto en onmiddellijk lanceerde hij zich weer terug de auto in. Terwijl ik de klep al dichtdeed. Volop met zijn kop tegen de klep. Ben ik zo dom om niet te bedenken dat de stoep gloeiend heet moet zijn met die hoge zomerse temperaturen.
Vriendlief heeft een keer een stok gegooid voor Storm. Echter die stok kwam op de kop van Rups. Diep beledigd was ze en nog steeds wanneer een van ons stokken gooit springt Rups snel opzij. Is echt al jaren geleden, ze vertrouwd ons nooit meer met gooien hahhahaha
Draak is nog nooit mishandeld door ons voor zover ik me kan herinneren :U:
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”