wat naar mijn niet al te bescheiden mening zou helpen op dit moment is een veel strakker modbeleid.
het blijkt wel dat een deel van de leden dat soepele niet aankunnen, dus dan maar even niet.
de leden die gewoon forummen zullen er geen last van hebben want die doen er al niet aan mee.
ik vond de modactie zondagavond super, bam gewoon alle vervelende posts weg zonder uit te zoeken wie wat gezegd had, dat zijn maatregelen waar je nu wat mee bereikt in mijn ogen.
lik op stuk beleid als het ware, maar daar ben ik sowieso een groot voorstander van, niet alleen op het forum
en ja hoor, dat geldt ook voor anderen.
ik zag gister, meen in dit topic, de post dat pdb niet meer reageerde.
zo'n post zou van mij in zo'n beleid ook meteen weg mogen, sloeg nergens op en is alleen geplaatst om te provoceren.
wou er nog wat van zeggen maar dacht dat er dan alleen maar meer aandacht op gevestigd werd en heb dus braaf mijn mond gehouden.
of je het nou wil zien of niet mascha maar er is ontzettend veel onvrede onder de leden, gevolg daarvan is dat mensen geirriteerd raken en op de virtuele vuist gaan over iets dat eerder met een boze post en een grap erna werd afgedaan.
als je doorgaat zoals het nu is wordt het niet beter dus zul je, in mijn ogen dan, wat anders moeten.
en nogmaals, als het inderdaad zo'n klein groepje is dat buiten de pot piest heb je alleen die er maar mee en dat is dan ook de bedoeling lijkt me.