Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Herplaatsertje Thirza.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

kaatje888
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
Aantal honden: 1

Re: Herplaatsertje Thirza.

Ongelezen bericht door kaatje888 »

Buddyboy schreef:Thirza is een prachtige hond... straalt heel veel plezier vanaf...

Ingrid

Ja inderdaad :I:
Echt een leukerd.
Ze lijken inderdaad echt broer en zus? :lol1:
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Thirza

Ongelezen bericht door Thirza »

Ik ga het vandaag gelijk even proberen zodat ik dan ook zelf foto's kan plaatsen . In ieder geval hebben jullie nu Thirza al in het groot gezien . :D
Ze lijken inderdaad veel opelkaar,wie weet zijn het wel broer en zus haha.
Vandaag is Thirza een kwartiertje alleen ,ik ga straks de stad in en na een kwartier komt mijn dochter dan thuis van school. Ze gaat dan buiten even luisteren of ze Thirza ook hoort blaffen .
Jay1978
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jay1978 »

Familie zal het niet zijn. Dazzle is al 13. Jouw teefje ziet er qua gezicht echt jonger uit ook, Dazzle is al vrij grijs.
Andere kenmerken: Dazzle heeft een krulstaart en hubertusklauwen. (1 duimpje aan de achterpoten) Heeft zij dat ook?

Afbeelding
Thirza

Nee dat heeft Thirza niet.
Ben de stad ingeweest,toen dochter thuis kwam was Thirza niet aan het blaffen . Heb ook een kong gekocht.
Ze speelde er gelijk al mee. :D
Laatst gewijzigd door Thirza op 11 nov 2013 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
kaatje888
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kaatje888 »

Thirza schreef:Nee dat heet Thirza niet.
Ben de stad ingeweest,toen dochter thuis kwam was Thirza niet aan het blaffen . Heb ook een kong gekocht.
Ze speelde er gelijk al mee. :D

Dus het gaat al beter met alleen thuisblijven.
En wat leuk :D
In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Thirza

Thirza is nu al een paar weekjes bij ons. Het is een geweldige lieve hond maar het alleen zijn gaat nog steeds niet. :(
Ik had denk ik te vroeg gejuigd. Even tien minuten naar de winkel gaat al niet. We hebben al van alles geprobeerd , en alle raad die we hebben gekregen opgevolgd.
We houden natuurlijk de moed erin en proberen alles eraan te doen dat ze zoch helemaal gaat thuis voelen en ook even alleen thuis kan zijn.
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Alleen zijn leer ik aan door goed te kijken naar de hond voor je uit zicht gaat. Ligt ze rustig te slapen of aan een bot te knagen, dan even uit zicht en gelijk ook weer terug. Is de hond onrustig? eerst lekker uitlaten, rennen, spelen tot ze moe zijn. Dit bouw ik zeer langzaam op (ik weet het, luxe positie want ik neem jonge honden gewoon heel de dag op sleeptouw als ze dat willen). Wasje ophangen, even boven wat spullen halen etc. en weer terug. Als je hond onrustig is als je er niet bent, is het gewoon te lang geweest. Het is voor een hond onveilig om zonder een "roedel" te zijn en jij moet voor het idee van veiligheid zorgen.
Zeer waarschijnlijk heeft ze dit gedrag bij haar vorige baas ook zo laten zien, dan is het een stuk moeilijker om haar het gevoel van veiligheid weer te geven. Dit zal langer duren omdat je gewoon bij nul moet beginnen. Succes!
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”