Vanmorgen alleen maar pitbulls gezien in het centrum , waarvan er eentje enorm moest rennen naast de fiets
grappig , oh , oh den haag , achter de duinen, maar wel met dit soort rassen .
hoe meer naar de buitenwijken, hoe meer andere soorten .
Moderator: moderatorteam
Pakdebal schreef:.
Vanmorgen alleen maar pitbulls gezien in het centrum , waarvan er eentje enorm moest rennen naast de fiets![]()

Geen staffords? Waren er verder ook geen honden of had je alleen oog voor de klapkaakjes?Pakdebal schreef:.
Vanmorgen alleen maar pitbulls gezien in het centrum ,

Die zaten vast bij de La Place te lunchenRebble schreef:Pakdebal schreef:.
Vanmorgen alleen maar pitbulls gezien in het centrum , waarvan er eentje enorm moest rennen naast de fiets![]()
Nee toch zekerSchaamteloos
![]()
Maar alleen maar pitbulls gezien, dan vraag je je af waar al de bazen waren
Brigitte schreef:Die zaten vast bij de La Place te lunchenRebble schreef:Pakdebal schreef:.
![]()
Maar alleen maar pitbulls gezien, dan vraag je je af waar al de bazen waren![]()

Ik heb dat geprobeerd met Sjon in mijn mandje maar iedere keer kiepen we vooroverCaro. schreef:Ja dat is ook dood zielig naast de fiets te moeten rennen, snap niet dat ze netjes in een fietsmandje zitten
Wat een sadist ben je toch.Brigitte schreef:Ik heb dat geprobeerd met Sjon in mijn mandje maar iedere keer kiepen we vooroverCaro. schreef:Ja dat is ook dood zielig naast de fiets te moeten rennen, snap niet dat ze netjes in een fietsmandje zittennu moet hij er ook naast lopen, 3x per week nog wel 20 minuten

Het leven is nu eenmaal niet altijd leuk Thomthom schreef:Wat een sadist ben je toch.Brigitte schreef:Ik heb dat geprobeerd met Sjon in mijn mandje maar iedere keer kiepen we vooroverCaro. schreef:Ja dat is ook dood zielig naast de fiets te moeten rennen, snap niet dat ze netjes in een fietsmandje zittennu moet hij er ook naast lopen, 3x per week nog wel 20 minuten
Brigitte schreef:Ik heb dat geprobeerd met Sjon in mijn mandje maar iedere keer kiepen we vooroverCaro. schreef:Ja dat is ook dood zielig naast de fiets te moeten rennen, snap niet dat ze netjes in een fietsmandje zittennu moet hij er ook naast lopen, 3x per week nog wel 20 minuten
3 x per week?Brigitte schreef:Ik heb dat geprobeerd met Sjon in mijn mandje maar iedere keer kiepen we vooroverCaro. schreef:Ja dat is ook dood zielig naast de fiets te moeten rennen, snap niet dat ze netjes in een fietsmandje zittennu moet hij er ook naast lopen, 3x per week nog wel 20 minuten
Die bleven vast expres buiten lopen, oude mensjes schrik aan jagenRebble schreef:Brigitte schreef:Die zaten vast bij de La Place te lunchenRebble schreef:Pakdebal schreef:.
![]()
Maar alleen maar pitbulls gezien, dan vraag je je af waar al de bazen waren![]()
Kijk, dat doen die bazen heel slimDomme honden dat ze niet mee gingen, dat dan weer wel
Hij/zij heeft in ieder geval een zacht doekkie onder zijn/haar piemel/muts.Nanna schreef:De groeten. Ik zou zo'n klapkaak mooi zelf leren fietsenPakdebal schreef:.
![]()
Whahahaha!!Brigitte schreef:Ik heb dat geprobeerd met Sjon in mijn mandje maar iedere keer kiepen we vooroverCaro. schreef:Ja dat is ook dood zielig naast de fiets te moeten rennen, snap niet dat ze netjes in een fietsmandje zittennu moet hij er ook naast lopen, 3x per week nog wel 20 minuten
Caro. schreef:Ja dat is ook dood zielig naast de fiets te moeten rennen, snap niet dat ze netjes in een fietsmandje zitten
Ook dàt nogPakdebal schreef:Caro. schreef:Ja dat is ook dood zielig naast de fiets te moeten rennen, snap niet dat ze netjes in een fietsmandje zitten
ging echt heel snel in een zijstraat , ik liep daar en ze renden door de straat ., power to the dog .
als je niet in de randstad woont weet je niet waar dit over gaat .
Ik zal het mijn buurvrouw vertellen, zij wil graag dichter bij haar kinderen wonen.Pakdebal schreef:

de engelsen zijn stuiterballen, ik zag hier ook eentje in het park, constant hyper doen ., maar die zijn aardiger inderdaad voor andere honden !.Corneliana schreef:oh hier lopen ook verschillende staffords.
die engelse zijn erg leuk.
regelmatig staan mijn kinderen er (na toestemming natuurlijk) eentje te knuffelen, de meesten blijven stoïcijns als ze eromheen staan te stuiteren, ik ga ze steeds leuker vinden eigenlijk.
Heb jij zo'n grote fietsmand danCaro. schreef:3 x per week?Brigitte schreef:Ik heb dat geprobeerd met Sjon in mijn mandje maar iedere keer kiepen we vooroverCaro. schreef:Ja dat is ook dood zielig naast de fiets te moeten rennen, snap niet dat ze netjes in een fietsmandje zittennu moet hij er ook naast lopen, 3x per week nog wel 20 minuten
Dierenbeul!
Kom maar hier hoor Sjonnie, mag je wel in mijn fietsmandje samen met Kaya
Ik woon wel degelijk in de randstad en weet ook niet waar het over gaatPakdebal schreef:als je niet in de randstad woont weet je niet waar dit over gaat .

dank je wel, nou heb ik ook beeldMaeve schreef:Nu heb ik beeld he. Dat iemand nietsvermoedend daar fietst met z'n hond en er plotseling een vrouw voor hem begint te rennen, gillen en al koprollend een zijstraat in duikt

Pakdebal schreef:Caro. schreef:Ja dat is ook dood zielig naast de fiets te moeten rennen, snap niet dat ze netjes in een fietsmandje zitten
ging echt heel snel in een zijstraat , ik liep daar en ze renden door de straat ., power to the dog .