Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kosten doorverwijzing

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Kosten doorverwijzing

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Marion. schreef:
Goldendelicious schreef:Wat een laaielichter.
En toch denk ik.... met alle verzekeringen... Je gaat deze kant gewoon op. Net als met de zorgverzekering voor mensen.
Dan gaan dierenartsen dus gewoon flink declareren, want mensen zijn toch verzekerd.

Echt hoor. Verzekeringen zouden verboden moeten worden (in plaats van verplicht :O: :O: :O: )
Oh dat zou er best wel eens iets mee te maken kunnen hebben, ja.

Maar goed, wat iedereen al zei, achterlijke praktijken, lekker een andere DA gaan zoeken.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Heb ook maar een mail gestuurd met uitleg en dat ik het niet netjes vind aangezien ik daar altijd met pin direct betaal en ik dit niet wist. Daarnaast
ook zelf nog naar de kliniek moest om het CD'tje op te halen.
Ben benieuwd...
Overigens doe ik niet echt aan een vaste DA, al ben ik hier wel in de meeste gevallen met Apple geweest. (1x ergens anders voor vaccinaties)

Goed om te horen trouwens dat dit geen standaard procedure is, zou ook een beetje zot zijn :Q: :80:
Heb nog geen reactie overigens. Zal mij benieuwen.
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 07 nov 2013 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Caro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Caro »

Ik vind het ook erg vreemd maar heb zelf geen ervaringen met doorverwijzingen. Ben laatst naar een dierenarts geweest met mijn hond. Maar heb later zelf besloten om voor onderzoeken naar de Wagenrenk te gaan, heb niet eens laten door verwijzen, gewoon zelf geregeld.
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Kreeg vanmorgen mail terug, begripvol. Mag de rekening verscheuren. Het is bij hun dus blijkbaar wel normaal om dit op rekening te zetten,
dan weet ik dat in ieder geval voor een volgende keer (die hopelijk nooit nodig is)
M@rijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door M@rijke »

Dat is netjes van ze dat je niet hoeft te betalen, maar het blijft vreemd dat ze dat in rekening brengt
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

wat vreemd. Ik sta momenteel in contact met 3 dierenartsen over de zorg van mijn hond op dit moment, alle 3 gebruiken ze dezelfde foto´s en vragen nog eens raad aan andere dierenartsen ook over wat wijsheid is.... moest ik van allen dagelijks een rekening krijgen, amai dan :80:
aussie2011
Actief

Ongelezen bericht door aussie2011 »

ik had meteen gebeld en gevraagd wat dit voor grapje is
boekalaboekalaaaa
Caro
Zeer actief

Ik heb nu ook iets raars. Shep is geopereerd bij de Wagenrenk, zie ik vandaag op de factuur opeens een bedrag van 5, 35 staan voor het uitschrijven van een recept. Dat is toch ook vreemd. Stomme is dat het om omeprazol gaat en die heb ik hier nog liggen, dus ik heb dat hele recept niet eens nodig. Maar iemand dat ooit meegemaakt??
Afbeelding
Qwea
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Qwea »

Caro schreef:Ik heb nu ook iets raars. Shep is geopereerd bij de Wagenrenk, zie ik vandaag op de factuur opeens een bedrag van 5, 35 staan voor het uitschrijven van een recept. Dat is toch ook vreemd. Stomme is dat het om omeprazol gaat en die heb ik hier nog liggen, dus ik heb dat hele recept niet eens nodig. Maar iemand dat ooit meegemaakt??
Nee. Moet hij de de humane apotheek vandaan komen? Ik zou serieus bellen, met de vraag of ze nog een vacature hebben daar. 5,35 voor 1 minuut werk verdiend verdomt goed.
Caro
Zeer actief

Qwea schreef:
Caro schreef:Ik heb nu ook iets raars. Shep is geopereerd bij de Wagenrenk, zie ik vandaag op de factuur opeens een bedrag van 5, 35 staan voor het uitschrijven van een recept. Dat is toch ook vreemd. Stomme is dat het om omeprazol gaat en die heb ik hier nog liggen, dus ik heb dat hele recept niet eens nodig. Maar iemand dat ooit meegemaakt??
Nee. Moet hij de de humane apotheek vandaan komen? Ik zou serieus bellen, met de vraag of ze nog een vacature hebben daar. 5,35 voor 1 minuut werk verdiend verdomt goed.
Ja bij de humane apotheek en volgens mij kun je het daar gewoon zonder recept krijgen, belachelijk.
Afbeelding
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Geen idee hoezeer je aan deze d.a. gehecht bent, maar anders zou ik zeggen toedeloe! :pffff:
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Caro
Zeer actief

yuki schreef:Geen idee hoezeer je aan deze d.a. gehecht bent, maar anders zou ik zeggen toedeloe! :pffff:
Is niet mijn vaste da. Ging daarheen voor scopie en operatie maar dat is zo mis gegaan, dat ik er sowieso niet meer terug wil.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”