Maar op het moment zit ik hevig snikkend wat naar buiten te staren...
Daarnet Robin aan de telefoon...
Vannacht rond 04.00 uur is Rimpel overleden
Hij was sinds gisteren niet helemaal lekker en had zijn eten eruit gespuugd...
Om 00.30 hebben ze nog een rondje gelopen en was hij heel traag...
Rond een uur of 02.00 heeft hij bovenaan de trap gestaan maar liep daarna weernaar beneden toe waar een half blafje liet horen
Robin lag toch half wakker in bed en na het tweede blafje is hij naar beneden gegaan..
Hij liep zenuwachtig te drentelen en zwalkte ook wat raar, leek of zijn achterpoot niet mee wilde komen dus Robin heeft nog gekeken of
hij naar buiten wilde maar hij bleef staan waar hij stond...
Robin heeft hem weer voorzichtig op zijn kleedje gelegd en toen hij zwaarder begon te ademen nog een DA gebeld...
Hij mocht met tien minuten langs komen maar toen hij ophing lag Rimpel opgerold op zijn kleedje nog wat na-te ademen en licht te 'gaspen'
en was het over na een paar minuten
Ik heb gisteren nog een half uur met Robin aan de telefoon gezeten omdat hij eigenlijk sinds vorige week juist weer wat opgeknapt was en hier bij ons in gieten was blah blah.
Ook nog gezegd dat het niet raar zou zijn als hij - NET ALS ZIJN vader EN moeder gewoon er tussenuit knijpt in de nacht/ in de de slaap -
Dat we ons er sinds juli toch maar 'mooi' op voor konden bereiden en we vastttt zouden weten en aanvoelen als het genoeg zou zijn...
Was dus allemaal niet nodig...
En wat voel ik naast mijn verdriet ook een enorme opluchting DAT het zo gegaan is ...
Thuis...in alle rust eigenlijk...op zijn Rimpel's
Geen toestanden en toch het baasje erbij
Jongens...het is goed zo....
Hij was bijna 12 ... en datvoor een Sharpei met al zijn gestuntel
Hij liep al jaren in geleende tijd en de afgelopen maanden grapte ik vaak als we ergens binnenkwamen:"dead man walking, dead man walking'
Hij heeft nog 3 jaar lang genoten van 4 !!! Baasjes
Maar ook al is het goed zo, wat doet het zeer
Ik moet nu even wat dingen regelen met werk, etc Wegaan zo die kant op naar Hoogeveen en kijken dan even waar we hem indvidueel kunnen cremeren...
Met Muis gaat het goed...gelukkig...ze ligt nog steeds naast hem op hun kleedjes
17-1-2002 / 08-11-2013
* Marion.... lieverd.... ik zie je topic voorbij komen en wat zal vandaagook eenrampendag voor jou zijn