Gisteren zijn ze voor de echo geweest en was heel duidelijk dat ze drachtig is

Er zijn 8 vruchtblazen geteld.
Nu nog een paar spannende weken wachten tot de pups geboren worden, ik ben zo benieuwd!
Moderator: moderatorteam
Nee, helaas, drie Zuidrussen is me wat te veel van het goedenathalie schreef:Gefeliciteerd! Krijg je er ook 1?
Er zijn al heel wat aanvragen inderdaad, al weet je nooit wat er van je wachtlijst overblijf als het er op aankomt.*Esther schreef:Ik neem aan dat de fokker een flinke wachtlijst heeft?
Gelukkig. Lijkt me lastig goede tehuizen te vinden.Nawosh schreef: Er zijn al heel wat aanvragen inderdaad, al weet je nooit wat er van je wachtlijst overblijf als het er op aankomt.
Ach, zijn prestaties hebben er inieder geval niet onder geledenfenneke schreef:Romis is de reu ? En die heeft een roze strikje![]()
![]()
Wat wollige pupjes zullen dat worden![]()
Woont zij ook in Nederland?
Wat leuk, is dat al lang geleden?Rosita Compagner schreef:Ooit had ik er eentje in vachtonderhoud. Samen met haar Bobtailhuisgenoot. Een schatje was dat, heb er zelfs een pup van besteld toen hahaha
ben bang van welNawosh schreef:Wat leuk, is dat al lang geleden?Rosita Compagner schreef:Ooit had ik er eentje in vachtonderhoud. Samen met haar Bobtailhuisgenoot. Een schatje was dat, heb er zelfs een pup van besteld toen hahaha
Echte mannen kunnen heel goed roze dragenfenneke schreef:Romis is de reu ? En die heeft een roze strikje......
Ik heb even nagevraagd bij een vriendin die alle zuidrussenmensen in Nederland kentRosita Compagner schreef:ben bang van welNawosh schreef:Wat leuk, is dat al lang geleden?Rosita Compagner schreef:Ooit had ik er eentje in vachtonderhoud. Samen met haar Bobtailhuisgenoot. Een schatje was dat, heb er zelfs een pup van besteld toen hahahaDe mensen hadden een restaurant in Doorwerth of daar in de buurt.
Ergens rond 2000, denk ik...
Als een bus! Ik zat me al af te vragen waar ze ook alweer gebleven waren. Aardige mensen waren hetNawosh schreef:Ik heb even nagevraagd bij een vriendin die alle zuidrussenmensen in Nederland kentRosita Compagner schreef:ben bang van welNawosh schreef:Wat leuk, is dat al lang geleden?Rosita Compagner schreef:Ooit had ik er eentje in vachtonderhoud. Samen met haar Bobtailhuisgenoot. Een schatje was dat, heb er zelfs een pup van besteld toen hahahaDe mensen hadden een restaurant in Doorwerth of daar in de buurt.
Ergens rond 2000, denk ik...en volgens haar wonen die mensen nu in Frankrijk?