Nu staan daar van die (ik denk tenminste dat het daarvoor bedoeld is) jagersdingen.
Deze:
(is geen filmpje maar heb een printscreen gemaakt uit een oud filmpje om te laten zien wat voor ding ik bedoel)

Ik zat op dat 'bankje' zeg maar te kijken naar die maffe honden van me.
Bo had de gekke 5 minuten en was rondjes aan het racen. Ze danst af en toe bij mijn voeten en vliegt dan weer ergens anders naartoe.
Opeens neemt ze een aanloop en wil ze vanaf de achterkant van dat jagersding door dat 'gat' heenspringen waar ik dus zit.
Ze springt wel vaker ineens in mijn armen op bovenop schoot als ze aan het mafkezen is dus opzich is dat niet vreemd.
Maarr... Zo'n gat is best hoog.. en smal.
Dus wat gebeurt er:
Bo hangt met haar voorpoten en kop door dat gat heen in mijn nek te hijgen maar kan zich nergens meer aan afzetten om verder erdoorheen te gaan zeg maar.
Dus ze hing daar en vond het zelf hartstikke lollig.
Ik probeer haar er van de voorkant uit te halen maar dat ging niet omdat het grootste gewicht nog aan de achterkant hing. Ze zat echt een beetje vast zeg maar. Terug ging ook niet omdat haar elleboogjes al door het gat waren.
Dus ik naar de achterkant haar verder omhoog tillen en snel naar de andere kant rennen om haar er daar uit te tillen.
Pff.. heb wel even staan zweten hoor!
Nu heeft ze een soort blauwe plek en twee schrammen.
Toen ze 'bevrijd' was ging ze meteen verder met gek doen.
Ik hou van haar gekkigheid maar soms maakt ze het wel érg bont