tineke schreef: En daarom gaan we volgend jaar dus weer![]()
dan mag ik ook weer koffie komen drinken toch!!
Moderator: moderatorteam
tineke schreef: En daarom gaan we volgend jaar dus weer![]()

ja, nu weet je de weg!!Nanna schreef:O, dan kom ik ook weer langsM@scha schreef:tineke schreef: En daarom gaan we volgend jaar dus weer![]()

Ik ben er in het verleden regelmatig geweest om vlooienbestrijdingen uit te voeren.Célie schreef:Ik werk zelf in een bungalowpark en wat je af en toe tegenkomt wat gasten met honden normaal schijnen te vinden (ook gasten zonder honden trouwens hoor) echt te erg voor woorden.

Daar komen wij niet dat is ook weer zo.Tara schreef:Maar dit heeft zo te zien ook meubels die geen hondenharen vasthouden. Dat scheelt ook al een slok op een borrel natuurlijk.
Ik heb echter genoeg hotelkamers gezien die wat dat aangaat onhandiger ingericht zijn.
Ja leukNanna schreef:O, dan kom ik ook weer langsM@scha schreef:tineke schreef: En daarom gaan we volgend jaar dus weer![]()

Daar zorg ik ook voor en meer kan je tenslotte niet doen.Tara schreef:Doen wij ook, maar desalniettemin tref je wel eens hokken die niet heel hondhandig zijn ingericht, za'k maar zeggen.![]()
Nou maakt mij dat op zich verder niet uit hoor, onze honden verliezen weinig haar, en ik zorg wel dat ze schoon naar binnen gaan.
Maar het voelt toch lullig als je het niet zo schoon kunt houden als dat je zou willen.

Nou ik zou nu niet naar n hotel gaan met Figo, omdat ik hem dan niet kan achterlaten on even te gaan ontbijten ofzo.Wolfsblut schreef:Zo te lezen beschikken de meesten hier over een bagagewagentje als ze op vakantie gaan.
Met al die extra matrasbeschermers, dekbedden etc.
Kun je in het vervolg wel thuis laten als je naar een hotel of bungalow gaat met je honden.
**tekst verwijderd door moderator**
nee hoor dat valt best mee... grandfoulard heb ik standaard in de auto leggen en plat op de bank neemt die helemaal geen extra ruimte in, en een hoeslaken die een binnenlaagje heeft past makkelijk in mijn tas hoor...Wolfsblut schreef:Zo te lezen beschikken de meesten hier over een bagagewagentje als ze op vakantie gaan.
Kun je in het vervolg wel thuis laten als je naar een hotel of bungalow gaat met je honden.
Toch knap, dat je van een normaal topic over honden altijd een manier vindt om de Islam erbij te betrekken. Waarom? Krijg je er een kick van om zo te provoceren?Wolfsblut schreef: **tekst verwijderd door moderator**
**foto verwijderd door moderator**
ik heb hem gemeld, vraag me werkelijk af waar dit allemaal voor nodig is.Tara schreef:Eens, het is echt enorm vervelend!Muk schreef:Toch knap, dat je van een normaal topic over honden altijd een manier vindt om de Islam erbij te betrekken. Waarom? Krijg je er een kick van om zo te provoceren?Wolfsblut schreef: **tekst verwijderd door moderator**
Van mij mag artikel 1 best afgeschaft worden, maar dat wil nog niet zeggen dat je continu moet provoceren en beledigen. Daar bereik je niks mee, behalve dat het enorm stoort. Op een PVV forum zou dit het misschien goed doen, hier niet. Ook niet bij mij dus.

Dat heb ik niet gedaan, al vind ik dit niet kunnen. Het voegt hier helemaal niets toe, behalve dat het weer een manier is om mensen te beledigen. Waar het voor nodig is, geen idee. De doelgroep die hij hoopt te bereiken vind je hier nauwelijks. Voor de meeste moslims is een hond onrein. Als hij echt lef heeft, meldt hij zich aan op bv het forum van maroc.nl en post daar zijn provocerende teksten en plaatjes.renee-uk schreef: ik heb hem gemeld, vraag me werkelijk af waar dit allemaal voor nodig is.
ik wel dusMuk schreef:Dat heb ik niet gedaan, al vind ik dit niet kunnen. Het voegt hier helemaal niets toe, behalve dat het weer een manier is om mensen te beledigen. Waar het voor nodig is, geen idee. De doelgroep die hij hoopt te bereiken vind je hier nauwelijks. Voor de meeste moslims is een hond onrein. Als hij echt lef heeft, meldt hij zich aan op bv het forum van maroc.nl en post daar zijn provocerende teksten en plaatjes.renee-uk schreef: ik heb hem gemeld, vraag me werkelijk af waar dit allemaal voor nodig is.

renee-uk schreef: ik wel dus
ik wens niet lastig gevallen te worden met dit soort racistische vuilspuierij.

Tara schreef:Mwôh, een oude sprei onderin de koffer neemt ook niet de meeste plek in hoor.Wolfsblut schreef:Zo te lezen beschikken de meesten hier over een bagagewagentje als ze op vakantie gaan.
Wij hebben altijd een trolley voor onze eigen spullen mee, en een sporttas met hondenspullen: sprei, voerbakken, voer en kluifjes.
Als wij huisjes/hotelkamers achterlaten is het altijd supernetjes, maar wij hebben dan ook heel nette en propere honden.

Nou zeker ,ik denk dat als je laat zien dat je je best doet mensen dat al prettig vinden.Tara schreef:Ik vind het trouwens nog wel een voordeel hebben ook, om even een sprei op bed te leggen voordat de honden er op gaan.
Hoe goed je ook je maatregelen treft, honden nemen nou eenmaal altijd wel wat zand mee in hun vacht.
Die sprei sla je dan ook meteen wat makkelijker uit dan een compleet dekbed.
En roomservice kan ook gelijk zien dat je je best doet om het allemaal een beetje netjes te houden.
Ha ha geloof me fila's laat je nergens onbeheerd achterTara schreef:Zo is het toch ook? Als je maar laat zien dat je niet ongeïnteresseerd je schouders ophaalt, dan zijn mensen best vergevingsgezind.tineke schreef:Nou zeker ,ik denk dat als je laat zien dat je je best doet mensen dat al prettig vinden.Tara schreef:Ik vind het trouwens nog wel een voordeel hebben ook, om even een sprei op bed te leggen voordat de honden er op gaan.
Hoe goed je ook je maatregelen treft, honden nemen nou eenmaal altijd wel wat zand mee in hun vacht.
Die sprei sla je dan ook meteen wat makkelijker uit dan een compleet dekbed.
En roomservice kan ook gelijk zien dat je je best doet om het allemaal een beetje netjes te houden.
Sien heeft ooit in een onbewaakt ogenblik aan een houten tafeltje geknaagd in een vakantie huisje![]()
Jan heeft dat plekje toen geschuurd en gelakt zodat het minder opviel.
Uiteraard hebben wij het ook gemeld en aangeboden de kosten van vervanging te betalen,al was het echt een heel klein plekje.
Dat hoefde toen niet en met een goede fles wijn hebben wij de zaak afgekocht.
Ik had er trouwens nog nooit over nagedacht dat je geen honden in hotelkamers zou mogen achterlaten, gewoon omdat het echt niet in me op zou komen dat mensen daar problemen mee zouden kunnen hebben.
Maar goed, ik ging altijd alleen maar uit van onze eigen brave en niet-blaffende honden, maar ik kan me wel goed voorstellen dat je daar als hotel geen risico mee wilt nemen.
Niet dat ik ze nu niet meer alleen laat op de hotelkamer, maar ik hou er tegenwoordig wel meer rekening mee.
Er kwam in Brno al eens een kamermeisje naar beneden of we even de honden wilden weghalen zodat ze kon schoonmaken.
Ze deed nietsvermoedend de deur open, en stond daar ineens oog in oog met drie blije hondjes. Het arme mens.
Gelukkig konden zowel de eigenaar als zijzelf er later wel hartelijk om lachen.