Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden als medicijn

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pepper en Lucy
Zeer actief
Aantal honden: 1

Honden als medicijn

Ongelezen bericht door Pepper en Lucy »

Wat kan een honden heel veel is goeds bij mensen je goed doen.
Eerst gisterochtend één van de uitlaathonden (een Ambull) die ontiegelijk bang is voor mensen en schrikt overal van ook plotselinge aanraking schrikt hij al. En de eigenaren willen juist dat hij leren om mensen te vertrouwen. Voor de ringtraining.
Ik ga heel voorzichtig te werk met aaien en hem aanraken; bij zijn koppie en vervolgens op z'n achterhand en daar vond ie het leuk en hij ging echt voor staan. En ook bij z'n lies vond hij allemaal geweldig. Alleen z'n oren sprak was wel plat in z'n nek maar toch er is een beginnetje.

Gistermiddag hebben we met aantal uitlaathonden ipv wandelen met hun gespeeld met een tennisbal en zo'n werpstok. Zelfs Lucy ging flink achter de bal aan. En de rest van de honden alleen Pepper, toypoedeltje en 1 Golden Doodle bleef bij ons staan. De GD blijft altijd bij ons staan anders zijn misschien alle snoep helemaal op en dat kan niet hé.

En vanmiddag ging ik naar de kapsalon waar de bazin van Lucy haar zaak heeft. Op de woensdagmiddagen help ik haar met hand en spandiensten. En wie ligt daar zo op de deurmat Lucy, eenmaal binnengekomen en zij werd helemaal door dolle heen toen ze me zag. Haar bazin kon roepen wat ze wilde maar Lucy ging niet naar haar toe. Ook ging ze :ugh: doen maar Lucy bleef in m'n beurt staan.
En ook even met haar geoefend zoals commando zit en 1 dansoefening met haar gedaan. En ze deed het.
[size=40]In nood leert men z'n vrienden kennen.
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Re: Honden als medicijn

Ongelezen bericht door Browny »

Heb jij je naam soms veranderd? je schrijft hetzelfde als Yvet (die heeft ook een pepper en doet doggydance) :scratch: :engel: het viel mij gewoon op :F:
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Browny schreef:Heb jij je naam soms veranderd? je schrijft hetzelfde als Yvet (die heeft ook een pepper en doet doggydance) :scratch: :engel: het viel mij gewoon op :F:
ja dit is Yvet :P
Pepper en Lucy
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Pepper en Lucy »

@Mieke ik heb inderdaad m'n naam moeten veranderen onder naam Yvet kon ik niet meer inloggen vanwege kwijtgeraakte wachtwoord en ik was van provider veranderd. Vandaar dat ik me maar opnieuw aangemeld heb.
[size=40]In nood leert men z'n vrienden kennen.
Hoe beter je mensen leert kennen des te meer dat je van honden
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

ah oke, ik dacht al dit kan geen toeval zijn :tongue: :LOL: dit is namelijk de eerste keer dat ik een bericht lees onder deze naam :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”