Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik hoop er de komende heel veel jaren niet bij te zitten, maar blijf het een mooi initiatief vinden.
Wat vreselijk veel jonge honden staan er nu al bij en natuurlijk worden ook de oude(re) honden vreselijk gemist.
Heel veel sterkte voor iedereen die zijn/haar viervoeter moet missen
Helaas mijn lieve Wanda heeft afscheid genomen. Wanda werd geboren op 24-03-2000 en is overleden op 25- 10- 2013
Mijn huis is leeg en niet meer een thuis.. Mis haar enorm. Mijn trouwe vriendin.
Pfff, ik zie soms dit topic langskomen. Al dat verdriet en die mooie bijzondere honden.
Eigenlijk moet/mag ik ook mijn Bonhaatje hier plaatsen.
Maar ik vind het nog zo moeilijk..
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Madelief schreef:Pfff, ik zie soms dit topic langskomen. Al dat verdriet en die mooie bijzondere honden.
Madelief schreef:Pfff, ik zie soms dit topic langskomen. Al dat verdriet en die mooie bijzondere honden.
ik heb al een paar mooie gevonden
Oh echt? Nou, nu zit ik hier alweer in tranen. Dank je wel... lief van je.
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
ik heb al een paar mooie gevonden
Mag Saar er ook bij Thea? Ik vind de bewerking van Nicole wel heel leuk, aan het begin van mijn IM maar onderschrift mag ook. Kijk maar, wat jou het beste past.
O, en 03-08-2000 / 08-11-2013
Ik had gehoopt dat er dit jaar nog geen hond van mij bij zou zijn.
Dank je wel dat je dit weer wilt doen
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
sterkte angeniet. Wat een verlies
Dag izzy... Je was voor pasja een match made in heaven. Ook hij was helemaal dol op jou! Bedankt daarvoor
Wat zal je gemist worden...
Kit schreef:Verdorie, zit hier met dikke tranen, echt weer zoveel forumvriendjes weg..... de schrik slaat me om het hart, 2 van mijn boeven worden ook oud
Heel veel sterkte voor iedereen die zijn/haar maatje moet missen
Ik probeer dit topic ook zoveel mogelijk te vermijden (sorry, iedereen ) want ik knijp 'm ook met die twee ouwetjes van mij.
Ik zal Mar vragen een foto van RR uit te zoeken, ik kan dat niet.
Er staan er genoeg hier op hf en Nanna had ook een mooie im gemaakt, misschien mag die?
Want ook al ben ik blij met Dinthe, RR had gewoon nog bij mij moeten zijn.
Rinne Roos schreef:Ik zal Mar vragen een foto van RR uit te zoeken, ik kan dat niet.
Er staan er genoeg hier op hf en Nanna had ook een mooie im gemaakt, misschien mag die?
Want ook al ben ik blij met Dinthe, RR had gewoon nog bij mij moeten zijn.
Elmootje .... als deze foto niet voldoet hoor ik het graag.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.