Dat maakt heel veel uit dat zie ik zoveel om me heen op verenigingen.crutz schreef:Ook reu-teef maakt veel uit zoals ik je volgens mij al eerder verteld hebSuske schreef:En toch he Selene.Selene schreef:Het haartje doet IPO en KNPV zoekhonden en dan wel graag het hele programma anders zijn mensen dagen tijd kwijt aan een hond die nergens komtfredje schreef:De verantwoordelijkheid ligt altijd als 1e bij de pupkoper.Maar ik vind het raar dat je als fokker een bepaalde combinatie maakt en dan vervolgens enkele pups bij ongeschikte mensen plaatst.Gaat het dan om die paar hondjes die in de sport komen en rest is surplus?
Volgens mij kon je vroeger bij het Haartje apart gehoorzaamheid doen en bij de NBG Gouda heb je ook een soort eg groep van waaruit je VZH kan doen.Dus niet samen met de IPO deelnemers maar als aparte tak maar wel van een instructeur uit de africhting.
Dus ik dacht dat er misschien wel meer verenigingen zouden zijn.![]()
En er zit al zoveel vrije tijd in van deze mensen
Meestal gaat het grootste gedeelte van dit soort nesten de sport in, blijkbaar lukte het niet vanwege de staart, maar het karakter zit er wsch wel in. Een KNPV hond moet wel heel zelfstandig kunnen werken en denken, daar zijn deze lijnen blijkbaar ook lang op geselecteerd. Je hebt mi dus niet te maken met een makkelijke hond maar een hond die zelf in gaat vullen als je de leiding niet voldoende neemt, vandaar dat ik van mening ben dat dit pupke beter terug gebracht kan worden. Het is niet niks waar je aan begint en ja, dat kun je zelf als pupkoper ook zien als je je erin verdiept.
Suske komt ook (deels) uit Knpv lijnen.
En ze is echt te handhaven.
Als je vanaf dag 1 weet wat je in huis hebt en daar naar handelt.
En wat als t over een jaartje niet meer gaat? Zelfs in de handel raak je hem niet kwijt vanwege zn staart.