Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duimen nodig!!!!! update
Moderator: moderatorteam
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Re: Duimen nodig!!!!! update
Mijn duimen draaien!
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- mim
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Aussie en een Teckel
Ik begreep dat Cuendo zelf de la had open gemaakt, maar die bleek open te staan.
Nou ja, al bij al weer een toestand. Ibu is géén fijn spulletje
Sterkte met ze!!
Nou ja, al bij al weer een toestand. Ibu is géén fijn spulletje
Sterkte met ze!!
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
wat een zorgen weer! ik duim hoor! (en ben ook benieuwd hoe het nu gaat?)

-
Bulley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
Bonairse kruising - Aantal honden: 1
Bij mij ligt het ook in de salon tafel.Inge O schreef:ik wil niet rottig doen hoor maar is een la van een salontafel nou een plaats om dit soort gevaarlijke dingen op te bergenDemi schreef:Ja was een nieuw doosje vd week gekocht. 1 strip ligt in het medicijnenkastje en de andere lag in die laStormenRoxy schreef:Jeetje wat heftig hopelijk valt het mee,
weet je zeker dat de stripjes helemaal vol zaten??
ik duim dat het geen te erge problemen geeft.
Ik hoop dat t goed komt met de 2!
Bulley 11.02.2005-24.02.2015
-
Pakdebal
Re: Duimen nodig!!!!!
wat apart , echt de volgende keer weer in de oven zetten dan maarDemi schreef: Er lag niets eetbaars in de la, alleen wat papieren. Maar Ivy is erg nieuwsgierig, dus misschien daarom? Ik weet het echt niet, weet alleen dat Ivy vliegensvlug is. Ik had een tijd terug een pizza net uit de oven gehaald, 1 hap genomen; deurbel. Dus ik dacht nog pizza hoog weg zetten. Mijn tante stond voor de deur en die kan gewon doorlopen met Amy. Komen we binnen, denk 1 minuut later, zit die debiel op de bank, heel onschuldig te kijken met een rode bek. En jawel, mijn pizza was op. En hij stond echt hoog.
hoe is het nu met de overdosis patient ?
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Contacteer:
Ze zijn vandaag toch weer gespoeld. De DA wilde eigenlijk niet, omdat de uitslag van het bloed goed was. Voor de zekerheid wel gedaan. Uiteraard weer met z'n tweeen de boel weer op stelten gezet bij de dierenarts
Ziek zijn ze niet, tenminste zo komen ze niet over.
Wie het is geweest is onduidelijk en ik hoop dat dat zo blijft, want als er een wel ziek wordt dan is het natuurlijk wel duidelijk.
Ik bewaarde eerst altijd ibu en paracetamol in mijn tas. Toen kwam Ivy en Cuendo en heb ik het er juist uitgehaald, omdat ik bang was dat ze mijn tas een keer te pakken kregen. Dus in de la gelegd. En het is echt een rot la, ik krijg hm echt amper open, dus ik ga er steeds meer vanuit dat de la een stukje open heeft gestaan en dan gaat de la dus wel makkelijk open....
Ik voel me onwijs schuldig, uiteraard de medicijnen allemaal overal hoog in een keukenkastje gelegd en ik kan alleen maar hopen dat dit nooit meer gebeurd en dat ze niet ziek worden
Wie het is geweest is onduidelijk en ik hoop dat dat zo blijft, want als er een wel ziek wordt dan is het natuurlijk wel duidelijk.
Ik bewaarde eerst altijd ibu en paracetamol in mijn tas. Toen kwam Ivy en Cuendo en heb ik het er juist uitgehaald, omdat ik bang was dat ze mijn tas een keer te pakken kregen. Dus in de la gelegd. En het is echt een rot la, ik krijg hm echt amper open, dus ik ga er steeds meer vanuit dat de la een stukje open heeft gestaan en dan gaat de la dus wel makkelijk open....
Ik voel me onwijs schuldig, uiteraard de medicijnen allemaal overal hoog in een keukenkastje gelegd en ik kan alleen maar hopen dat dit nooit meer gebeurd en dat ze niet ziek worden
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ach jij leert er tenminste vanDemi schreef: Ik voel me onwijs schuldig, uiteraard de medicijnen allemaal overal hoog in een keukenkastje gelegd en ik kan alleen maar hopen dat dit nooit meer gebeurd en dat ze niet ziek worden
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ik begrijp niet hoe een hond een la überhaupt openkrijgt, en dit allemaal voor pilletjes die je normaal niet eens in ze krijgt en dat in een paar minuten tijd.
Bizar. Ik hoop dat het snel beter met ze gaat. Beterschap!
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja bizar, heb het verzonnenApple schreef:Ik begrijp niet hoe een hond een la überhaupt openkrijgt, en dit allemaal voor pilletjes die je normaal niet eens in ze krijgt en dat in een paar minuten tijd.
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ja ik let er nu beter op, hoe dat over een half jaar is weet ik nietcrutz schreef:Ach jij leert er tenminste vanDemi schreef: Ik voel me onwijs schuldig, uiteraard de medicijnen allemaal overal hoog in een keukenkastje gelegd en ik kan alleen maar hopen dat dit nooit meer gebeurd en dat ze niet ziek wordentoen ik pas even thuis was lag er gewoon een strip morfine op tafel...
-
Asta
Mijn hond krijgt een rugtas met rits en sluiting doodleuk open hoor. Ze heeft geleerd dat er in rugtassen vreten zit. Zelfs met gespjes en ritsen, tijd genoeg tassie open.Apple schreef:Ik begrijp niet hoe een hond een la überhaupt openkrijgt, en dit allemaal voor pilletjes die je normaal niet eens in ze krijgt en dat in een paar minuten tijd.
Das de reden dat Asta in de woonkamer zit, en al mijn medicijnen in de badkamer met de deur dicht. En laatst was die deur dicht godzijdank want de oppas had de haldeur open laten staan.
Beterschap met ze Demi, je moet nieuwe vaste plekken zoeken. Waar de honden gewoon niet bijkunnen, zeker als je weet dat je vreetmonsters hebt. Ikheb ze in de badkamer, deurdicht, en dan nog in een la, onder een hele lading zakdoekjes, deo (waar ze bang voor is etc). Tja je weet het niet
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ibu staat er om bekend dus wel aantrekkelijk te zijn ivm t (rozeApple schreef:Ik begrijp niet hoe een hond een la überhaupt openkrijgt, en dit allemaal voor pilletjes die je normaal niet eens in ze krijgt en dat in een paar minuten tijd.
- ute
- Actief
- Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Hier draaien ook de duimen. Ben benieuwd hoe het nu gaat, ik hoop goed.
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
- Aantal honden: 1
Tsjonge wat een schrik, ik hoop dat ze eerlijk gedeeld hebben en dat het goed gaat!!!!!

-
nicolioo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
Ohhh wat naar.
Gaat het nog steeds goed met ze? En wanneer weet je zeker dat het echt uit hun bloed is en het gevaar geweken is. Ik kan me echt voorstellen dat je de pillen in die lade hebt gedaan, kijk als je nou kleine kinderen hebt, honden maken normaal gesproken geen moeilijk te openen lades open.
Gaat het nog steeds goed met ze? En wanneer weet je zeker dat het echt uit hun bloed is en het gevaar geweken is. Ik kan me echt voorstellen dat je de pillen in die lade hebt gedaan, kijk als je nou kleine kinderen hebt, honden maken normaal gesproken geen moeilijk te openen lades open.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer: