Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pepper, die op haar oude dag nog graag werkte voor de baas. Het was met 14 jaar (1994) echt een uitdaging om dingen te bedenken die ze nog kon doen en die ze met haar ouderdomsdoofheid nog kon begrijpen.
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Dit is Ruby afgelopen week. Op 2 januari hopen we zijn 14e verjaardag te vieren Hij rende onze logé, een Briardpup van 8 weken er nog met gemak uit op de korte sprint
Charlie schreef:Dank jullie wel allemaal. Wat een heerlijke foto's van jullie oudjes.... Fijn dat ik ze mag gebruiken. Toppie
Er zitten echt hele goede bij. Ben blij !!
Jij ook bedankt...fijn topic en ook fijn om een geliefde hond weer even de revue te laten passeren en haar leven te vieren.
Al die lieve koppies en de liefde van hun baasjes. ( smelt).
Jij ook bedankt...fijn topic en ook fijn om een geliefde hond weer even de revue te laten passeren en haar leven te vieren.
Al die lieve koppies en de liefde van hun baasjes. ( smelt).
Heel graag gedaan, wat jij al beschreef : de geliefde hond weer even de revue te laten passeren.... daarom is de titel van mijn eindwerk "de vergeten vriend" of in het engels "the forgotten friend". Ik vind dat die grijze koppies zoveel wijsheid uitstralen en daar kan ik alleen maar van genieten