Wat is er met z'n staart gebeurt als ik vragen mag?
Namen: Mazzel of Boef natuurlijk
Nee zonder gekheid: Peer, Beer, Storm, Frummel
Moderator: moderatorteam

Dipsy20 schreef:Zo ziet zijn staartje eruit
Hij lag heerlijk te slapen en zag me kans ff
Wow, pittige lijn!Dipsy20 schreef: Zijn vader heette mido en zijn moeder heette kyra
Hij komt uit Wezep

Ik hoop dat dat dan voldoende gaat zijnDipsy20 schreef:Inge schreef:Wow, pittige lijn!Dipsy20 schreef: Zijn vader heette mido en zijn moeder heette kyra
Hij komt uit Wezep
Ben je van plan met hem te gaan trainen?
We gaan eerst de puppy cursus volgen
En daarna gaan we ff veder kijke
Ik zit zelf te twijfelen om te gaan speuren maar dat moet ook echt bij hem passen

Dikke kans van nietJeannettebo schreef: Ik hoop dat dat dan voldoende gaat zijn

Ach, de fokker is blij vt reutje met knikstaart af te zijnInge schreef:Dikke kans van nietJeannettebo schreef: Ik hoop dat dat dan voldoende gaat zijn

Inge, was cynisch bedoeldInge schreef:De knikstaart doet niets af aan de lijnen die erachter zitten.
Berry II, Rudie (Pegge), Tommy (Luyken).... lijken me niet de makkelijkste lijnen dus ik hoop dat TS weet waar ze aan begonnen is. Echter dat betwijfel ik gezien haar opmerking dat hij toevallig op haar pad is gekomen.
Ik snapte je wel hoorcrutz schreef:Inge, was cynisch bedoeldInge schreef:De knikstaart doet niets af aan de lijnen die erachter zitten.
Berry II, Rudie (Pegge), Tommy (Luyken).... lijken me niet de makkelijkste lijnen dus ik hoop dat TS weet waar ze aan begonnen is. Echter dat betwijfel ik gezien haar opmerking dat hij toevallig op haar pad is gekomen.jij weet ook dat veel africhters een hondje met zo'n staart laten zitten, daarom m'n opmerking "dan is hij er vanaf"

Inge schreef:Ik snapte je wel hoorcrutz schreef:Inge, was cynisch bedoeldInge schreef:De knikstaart doet niets af aan de lijnen die erachter zitten.
Berry II, Rudie (Pegge), Tommy (Luyken).... lijken me niet de makkelijkste lijnen dus ik hoop dat TS weet waar ze aan begonnen is. Echter dat betwijfel ik gezien haar opmerking dat hij toevallig op haar pad is gekomen.jij weet ook dat veel africhters een hondje met zo'n staart laten zitten, daarom m'n opmerking "dan is hij er vanaf"

Het nest staat op marktplaats, bieden vanaf 125 euro.malinois schreef:Mag ik vragen waarom je een pup uit zo'n pittige werklijn neemt als je nog niet eens weet wat je er mee wil gaan doen?

Ik begrijp dat de fokker er vanaf moest schijnbaar (zeker als ik die prijzen zieInge schreef:Het nest staat op marktplaats, bieden vanaf 125 euro.malinois schreef:Mag ik vragen waarom je een pup uit zo'n pittige werklijn neemt als je nog niet eens weet wat je er mee wil gaan doen?
Van de 8 reuen en 2 teven zijn er nu nog 1 reu en beide teven te koop.
Dus misschien niet genoeg interesse in het nest geweest waardoor ze nu in de uitverkoop gaan? Misschien meer pups met knikstaarten in het nest gezeten? De bloedlijn is namelijk voor een africhter wel interessant, het zou kunnen verklaren waarom de pups niet verkocht zijn

. Nee hoor, gisteren stonden er nog een reu en 2 teven op marktplaats,bieden vanaf 125 euro.Dipsy20 schreef:Sorry maar er zijn geen pups meer over van dit nest toen ik Milo ging halen zat er nog maar 1 teefje en deze ging zaterdag al weg
De fokker wou zelf hem eigenlijk houden deze mensen waren en zijn echt gek op hem
Dus ik denk dat jullie een andere nest bedoelen

Is dat dé Rocky die erachter zit bij moeders?Inge schreef:Nee hoor, gisteren stonden er nog een reu en 2 teven op marktplaats,bieden vanaf 125 euro.Dipsy20 schreef:Sorry maar er zijn geen pups meer over van dit nest toen ik Milo ging halen zat er nog maar 1 teefje en deze ging zaterdag al weg
De fokker wou zelf hem eigenlijk houden deze mensen waren en zijn echt gek op hem
Ik weet prima over welk nest het gaat en welke lijnen erachter zitten.
BNN 3768 op bloedlijnen.nl
Vader: http://www.bloedlijnen.nl/?BRN=16814
Moeder: http://www.bloedlijnen.nl/?BRN=14593

begrijp ik maar waarom speciaal uit dit nest een pup?Dipsy20 schreef:Lady.1 schreef:Ik vind dit een vreemde knikstaart en denk dat de hond daar wel eens last van kan krijgen als hij ouder word,misschien kun je hem beter in overleg met de dierenarts op medische gronden laten couperen
Volgens de fokker en mijn DA kon het geen kwaad hij gebruikt hem normaal
Kwispelt er mee er zitten alleen wat knikjes in
Antonetta bedankt we zijn ook super blij met hem
Ik weet waar ik aan begonnen ben anders was ik niet na deze mensen toe gegaan
De reden dat ik over speuren begon is omdat ik dat er zeker bij wil gaan doen
En ik weet ook dat alleen speuren niet genoeg zal zijn voor hem en daarom gaan we er zeker nog een andere sport bij doen
Ik mag dan wel niet zoveel ervaring hebben maar ik ga er wel 100 % voor
Hij zal hier gewoon in huis komen te lopen maar er zal hem aan niks ontbreken
Kwa beweging en afleiding ik ben zelf hele dagen thuis en zal van alles met hem ondernemen
Sorry maar er zijn geen pups meer over van dit nest toen ik Milo ging halen zat er nog maar 1 teefje en deze ging zaterdag al weg
En ik zie dat sommige denken dat ik niks wil ondernemen met hem en dat is niet waar
Ik wil zeker net hem gaan speuren minimaal 3 per week en daarbij wil ik ook iets anders gaan doen
Het is dus niet zo dat hij alleen in huis en een paar rondjes per dag krijg
Gr. Tamara