Dushi is gecastreerd om medische redenen, maar dat is al bij Dick en Selena gebeurd. Gelukkig bij haar geen problemen daardoor. Is nog lekker actief, wel minder fanatiek dan Tadej maar dat kan ook aan de leeftijd liggen (ik weet natuurlijk niet hoe dat voor de castratie was). Haar eetlust is goed maar inmiddels weet ik ook dat ze zich niet overeet. Als ze genoeg heeft stopt ze gewoon. Ze is hier zelfs afgevallen en ze krijgt nu in principe ongeveer hetzelfde als Tadej (die kleiner en een stuk lichter is maar wel erg actief)
Tadej heeft de laatste jaren erg veel last van schijnzwangerschap en de laatste keer was ik zelfs bang voor bmo. Gelukkig was alles goed maar ik sta er wat haar betreft nu niet meer zo afwijzend tegenover als voorheen toen ze er minder last van had. Maar ik ben er nog lang niet uit wat nu het beste voor haar is.
Caleb heeft soms erg veel last van zijn hormonen als Tadej loops is, en is dan echt niet te genieten. Castreren om die reden vind ik echter geen optie.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Spijt van castreren??
Moderator: moderatorteam
- Irta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xHH
- Aantal honden: 2
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Spijt van castreren??
Die zal niet veel veranderen gok ik.Apple schreef:Bij Ben nooit aan gedacht hem te laten castreren, hij is juist mooi slank, en mogelijkheid tot scheiden was er vroeger.
Wel heeft Osa toen nog op hoge leeftijd een BMO gehad, dat liever niet meer. Apple wilde ik nog niet laten castreren omdat
ik toch de optie van een nestje open wilde houden. Dat kan nu niet meer, dus ik zit wel te denken om haar te castreren.
Al heb ik geen idee wat die vacht gaat doen, en niet in de laatste plaats haar karakter. Het is een best apart dametje die wel redelijk hormoongestuurd is.
Dus wat daar uitkomt na castratie, geen idee![]()
Noah is met 3 jaar gedaan en geen spijt, ze is prima op gewicht, beter zelfs dan toen ze intact was. Geen wisselingen qua karakter maar gewoon stabiel. Haar welhaar (fokfout) is zowaar verdwenen
Ik lees te vaak bmo en daar zit ik niet op te wachten