Als Pippi het net zo goed doet als ze terug is als deze 2 dan ben ik helemaal tevreden.
Jade is hier net 2,5 week en nu al zo op haar gemak dat ze zelfs buiten met een balletje wil spelen! Voorheen keek ze daar niet naar om. Wel alleen op de rustige stukken buiten, zodra we de straat inliepen gisteravond liet ze hem weer los. Maar het begin is er. Binnen spelen deed ze altijd al graag, maar buiten was alles interessant behalve de bal.
Zo nu en dan komt ze tijdens de losloopwandelingen ook zelf een koekje bietsen, en niet alleen als Bleza er een krijgt. Heeft het dieet haar toch goed gedaan.
Ze reageert nauwelijks op mensen die voor het raam langslopen, en blaft tot nu toe eigenlijk alleen als er iemand aanbelt of binnenkomt.
Waar ik ook ontzettend blij mee ben is dat ze sinds we hier wonen ook overdag vrijwillig mee naar buiten gaat. Dat was in de oude woning niet zo, dan moest ik haar echt van de bank halen. De avonden waren geen enkel probleem, maar overdag wilde ze 9 van de 10 keer niet mee naar buiten. Als we dan buiten waren dan was het ook wel meteen goed, maar die stap om naar buiten te gaan was enorm. En nu niet meer.
En dan Bleza, die vindt altijd alles leuk volgens mij. Vooral mij momenteel
Ze houdt hier thuis de boel goed voor me in de gaten, als ze de kans krijgt zit of staat ze de hele dag voor het raam naar buiten te kijken, en dan ook mensen weg te blaffen. Dat laatste mag niet van mij, en dat heeft ze al goed door. Ze weet ook precies wanneer ik boven ben, bijdehandje.
Ze doen het nóg veel beter dan ik verwacht had.
Ik ben trots op mijn meiden!