Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vakantieopvang voor Jamey, half mei
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Vakantieopvang voor Jamey, half mei
Ik heb vanaf 19 mei een trainingsweek in Engeland met Cara. Mijn ouders spelen dan voor taxi en gaan gedurende die week (plus waarschijnlijk wat extra dagen ervoor, zodat we ook samen wat leuks kunnen doen) kamperen. Mijn ouders hebben aangegeven het op zich geen probleem te vinden om Jamey dan mee te hebben, maar tegelijk ook dat het 'af en toe wel lastig is', gezien ze graag dorpjes bezoeken, oude gebouwen bezichtigen, samen winkelen, enz, en dat nou eenmaal niet, of lastiger (een voor een naar binnen) gaat met een hond erbij. De grootste reden om Jamey mee te nemen is dat ze het anders sneu voor haar vinden. Ik heb ze ervan weten te overtuigen dat ik best een lief oppasadres voor haar kan vinden en als ik zeker wist dat Jamey het naar haar zin zou hebben, vonden ze dat eigenlijk toch wel een heel fijn plan.
Ik zoek dus iemand die rond 19 mei (waarschijnlijk een aantal dagen daarvoor al, we gaan zeer waarschijnlijk de woensdag ervoor, of nog iets eerder al weg) 2 weekjes op Jamey wil passen. De precieze data laat ik natuurlijk nog weten.
Jamey is een gecastreerde teef, kruising Jack/York, van tegen die tijd 8,5 jaar oud. Ze is gewoon fit, heeft wel dubbelzijdig PL, maar daar behalve wat huppeltjes, verder geen last van (aldus verschillende DA's die ik geraadpleegd heb erover). Ze is Oost-Indisch doof (luistert alleen als zij daar toevallig zin in heeft), dus liever niet loslaten. Alle ballen zijn van haar en laat ze zeer moeilijk los. Qua karakter kan ze lastig zijn, ze heeft heel duidelijke grenzen en geeft die ook heel duidelijk aan. Als een hond dat niet respecteert, of er zelfs op reageert kan ze erop klappen (maar meer herrie dan wat anders). Ze is bang voor herders en alles wat er in de verte ook maar als herder uitziet (Huskies als voorbeeld), daar geeft ze een hele grote bek aan. Ze is al vaker in een roedel geweest (teven roedel) en daar heeft ze laten zien dat ze met beleid er gewoon tussen kan lopen zonder problemen te zoeken, maar daar is wel sturing bij nodig en ik stuur haar liever op vakantie naar een plekje waar ze gewoon relaxed zichzelf kan zijn, van haar hoeven andere honden niet zo (maar goed, hiuer woont ze ookg ewoon samen met Cara, 1 of 2 andere hond is echt geen probleem, een roedel waar zij zich ok bij voelt ook niet).
Ze kan alleen thuis zijn, is goed zindelijk, kan in de bench, maar sloopt op zich niet. Ze zit hier altijd gewoon los in de woonkamer. Ze is goed met kinderen, zij het een beetje hyper, en bij het aflebberen kan er soms per ongeluk iets geraakt worden met een tandje.
Ik zoek dus iemand die rond 19 mei (waarschijnlijk een aantal dagen daarvoor al, we gaan zeer waarschijnlijk de woensdag ervoor, of nog iets eerder al weg) 2 weekjes op Jamey wil passen. De precieze data laat ik natuurlijk nog weten.
Jamey is een gecastreerde teef, kruising Jack/York, van tegen die tijd 8,5 jaar oud. Ze is gewoon fit, heeft wel dubbelzijdig PL, maar daar behalve wat huppeltjes, verder geen last van (aldus verschillende DA's die ik geraadpleegd heb erover). Ze is Oost-Indisch doof (luistert alleen als zij daar toevallig zin in heeft), dus liever niet loslaten. Alle ballen zijn van haar en laat ze zeer moeilijk los. Qua karakter kan ze lastig zijn, ze heeft heel duidelijke grenzen en geeft die ook heel duidelijk aan. Als een hond dat niet respecteert, of er zelfs op reageert kan ze erop klappen (maar meer herrie dan wat anders). Ze is bang voor herders en alles wat er in de verte ook maar als herder uitziet (Huskies als voorbeeld), daar geeft ze een hele grote bek aan. Ze is al vaker in een roedel geweest (teven roedel) en daar heeft ze laten zien dat ze met beleid er gewoon tussen kan lopen zonder problemen te zoeken, maar daar is wel sturing bij nodig en ik stuur haar liever op vakantie naar een plekje waar ze gewoon relaxed zichzelf kan zijn, van haar hoeven andere honden niet zo (maar goed, hiuer woont ze ookg ewoon samen met Cara, 1 of 2 andere hond is echt geen probleem, een roedel waar zij zich ok bij voelt ook niet).
Ze kan alleen thuis zijn, is goed zindelijk, kan in de bench, maar sloopt op zich niet. Ze zit hier altijd gewoon los in de woonkamer. Ze is goed met kinderen, zij het een beetje hyper, en bij het aflebberen kan er soms per ongeluk iets geraakt worden met een tandje.

You'll be in my heart... Always...
- Jacksel
- Zeer actief
Re: Vakantieopvang voor Jamey, half mei
Ow, die was ik vergeten... Nee, ze kan niet met katten. Ze zal ze niet opeten, maar erachteraan rennen is volgens haar heel erg grappig. Tot nu toe zijn katten eng zodra ze stil zitten of naar haar omdraaien, echt in de buurt komen durft ze niet, veel herrie maken wel.

- Ceara
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 1
"Jamey is een gecastreerde teef" ?
Fietsen is gezond, eet meer fiets.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Klats!Mizzsylver schreef:wat snap je daar niet aan?Ceara schreef:"Jamey is een gecastreerde teef" ?
klik hier!

- Ceara
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Sas schreef:Klats!Mizzsylver schreef:wat snap je daar niet aan?Ceara schreef:"Jamey is een gecastreerde teef" ?
klik hier!![]()
Alles, maar het klinkt leuk
Fietsen is gezond, eet meer fiets.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Oef jij bent er vroeg bij
Ik weet he-le-maal niet hoe t allemaal gaat lopen dadelijk met baby en onze eigen honden dus durf niets toe te zeggen. Maar als alles hier voorspoedig verloopt zou ze prima bij mij 2 dutsels kunnen. Tis alleen even afwachten hoe t allemaal gaat lopen komend jaar

Ik weet he-le-maal niet hoe t allemaal gaat lopen dadelijk met baby en onze eigen honden dus durf niets toe te zeggen. Maar als alles hier voorspoedig verloopt zou ze prima bij mij 2 dutsels kunnen. Tis alleen even afwachten hoe t allemaal gaat lopen komend jaar

RIP Cena

- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
haha Sanne ze is bang van herders. Huskys in het bijzonder hahahah.

Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ja las tSanne!! schreef:haha Sanne ze is bang van herders. Huskys in het bijzonder hahahah.

RIP Cena

- Jacksel
- Zeer actief
Nee, alles wat ook maar op een herder lijkt, zelfs huskiesSanne!! schreef:haha Sanne ze is bang van herders. Huskys in het bijzonder hahahah.

Ik heb nu gelukkig een paar opties, allemaal nog met een slag om de arm, omdat het nog wel even duurt natuurlijk. Ik ben er liever vroeg bij dan last minute, overigens

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Je bent er in ieder geval op tijd bij.
Ik heb een herder, die ook nog eens te lomp zou zijn voor haar zo te lezen. En een kat.
Dus ik kan je niet helpen.
Maar mijn post schupt jouw post wel weer omhoog
Ik heb een herder, die ook nog eens te lomp zou zijn voor haar zo te lezen. En een kat.
Dus ik kan je niet helpen.
Maar mijn post schupt jouw post wel weer omhoog

- Vlindchi
- Zeer actief
Gaat Hier ook niet werken met een hus sorry
Kan ze met een oppas mee? Ik heb een oppas voor Asta namelijk omdat ik werk overdag. Oh en Asta is een doetje 

- Jacksel
- Zeer actief
Moet goed gaan, alle mensen zijn immers speciaal voor Jamey op de wereld gekomen