Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik denk dat dit een van de mooiste parken is die ik ooit bezocht heb. Ik ben sowieso al een Disney fan en dat gecombineerd met dieren is natuurlijk geweldig. De dieren hebben daar echt enorm veel ruimte en ze kunnen zich ook verschuilen voor de bezoekers als ze dat willen. Verder is het gewoon een super mooi park wat heel erg groen is. Ik was alweer even vergeten hoe mooi het is Oh en sorry alvast voor de hoeveelheid foto's
Welkom Ollie!
Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
Ja het is echt super mooi Er zijn ook attracties zoals een achtbaan (is bij die berg met sneeuw) en een wildwaterbaan. En ook een aantal shows. Finding Nemo the Musical was echt heel erg
Bink2009 schreef:Mooie foto's! En wat een gaaf park!!
Die gekke dikke boom, is die echt?
Nee die is nep Het is The Tree of Life en er zitten 325 (!) dieren in de stam verwerkt. Op de foto met de ooievaar zie je op de achtergrond een olifant, die komt uit de stam. In de boom is een theater met een 3D show van de film A Bug's Life.
Welkom Ollie!
Prachtig! Wat mij vooral opvalt is dat die dieren zo relaxed zijn, ik ben laatst naar Emmen geweest en ik schrok best wel van de vele dieren die stereotyp gedrag vertoonden
Kit schreef:Prachtig! Wat mij vooral opvalt is dat die dieren zo relaxed zijn, ik ben laatst naar Emmen geweest en ik schrok best wel van de vele dieren die stereotyp gedrag vertoonden
Misschien ook door de temperatuur? Nee je hebt wel gelijk hoor, de dieren waren echt relaxed. Maar vast ook omdat ze mogelijkheid hebben om voor het publiek te schuilen als ze willen. Vorige week in Hamburg heb ik inderdaad ook nog beren en ijsberen gezien met stereotyp gedrag
Dit is Disney he, die kunnen dat zich ook niet veroorloven. Ik hoop echt dat we er nog een keer naar terug kunnen.
Welkom Ollie!