Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja hoor eindelijk mag ik ook eens blij zijn met de heupen van mijn honden
Phantom en Sjonnie zijn vandaag beide door Daan Kranendonk op de foto gezet en beide beoordeeld: allebei kregen ze een HD-A en ED-vrij met de complimenten van de heupen van Phantom en het karakter van Sjonnie
Goed nieuws konden we nu wel even gebruiken
Laatst gewijzigd door Brigitte op 23 okt 2013 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een fijn nieuws Brigitte, dat konden jullie wel even gebruiken!
Ik ben net als Sita wel benieuwd of je de uitslagen nog laat beoordelen door de Raad.
@Pak de Bal: heel veel dierenartsen laten de eigenaren er bij zijn wanneer er (officiële) heup- en/of elleboogfoto's gemaakt worden. De dierenarts waar ik inmiddels 3x voor heup- en elleboogfoto's geweest ben met mijn honden doet dit ook zo.
notabene heb ik op een rontgen-afdeling gewerkt , maar nee, ik mocht nooit mee met foto's of wat dan ook bij mijn da .
Daar ben jezelf bij toch?
Ik ga altijd mee en dat is nooit een probleem. Ik vraag het netjes hoor, maar zou het niet mogen zou ik toch op mijn strepen gaan staan.
Denk niet dat uit maakt wat voor beroep je hebt, gok ik zo.
Oh, sorry tp.
Super uitslag inderdaad! Gefeliciteerd.
Brigitte schreef:Nee, ik laat ze niet door de raad beoordelen. En ja PDB je mag er hier gewoon bij zijn
Je schreef ergens anders dat Sjon gevraagd is voor een dekking, moet hij dan niet een officiële beoordeling hebben?
Gefeliciteerd met de mooie uitslagen trouwens!
Brigitte schreef:Nee, ik laat ze niet door de raad beoordelen. En ja PDB je mag er hier gewoon bij zijn
Je schreef ergens anders dat Sjon gevraagd is voor een dekking, moet hij dan niet een officiële beoordeling hebben?
Nee, hij is trouwens 1 van de weinige Anatolen die gerontgend is, de meeste doen dat niet eens.
Nee, hij is trouwens 1 van de weinige Anatolen die gerontgend is, de meeste doen dat niet eens.
Zou het dan juist wel doen, komt ook op de stamboom van zijn kinderen en evt. die zijn kinderen enz.
Zou het dan juist wel doen, komt ook op de stamboom van zijn kinderen en evt. die zijn kinderen enz.
Zou het idd ook juist wel doen.
@PdB, ben er altijd bij bij behandelingen van m'n honden.
notabene heb ik op een rontgen-afdeling gewerkt , maar nee, ik mocht nooit mee met foto's of wat dan ook bij mijn da .
Ik laat mijn hond echt niet op de foto zetten zonder erbij te zijn hoor... Lijkt me niet erg verstandig
Heb het nooit gevraagd dat wordt gewoon verwacht bij de DA waar ik laat röntgenen ik moet de hond helpen vasthouden nl.