Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
5 maanden geleden alweer, maar daarom niet minder leuk. Eindelijk eens tijd om wat foto's uit te zoeken. En dit is dus pas dag 1 en we waren er zo'n 18 dagen
Welkom Ollie!
Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
Elmo/maureen schreef:wat mooi zeg Ben je ook in die 8banen geweest?
Uiteraard En ik heb veel engere gedaan dan dit. Hoewel Manta echt heel bizar was. Je hangt daar plat onder, op de laatste foto kan je dat aardig zien.
Kells schreef:Leuke foto's, al heb ik gemengde gevoelens bij Seaworld.
Kan ik me helemaal voorstellen hoor. Ik ben niet echt van de shows met dit soort dieren, maar de verblijven die ze daar voor de dieren hadden waren wel echt mooi.
Welkom Ollie!
Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
Prachtige dieren, maar afschuwelijk park. Sea World heeft echt een paar duistere kantjes en elke dolfijnachtige die je er ziet krijgt antidepressiva of sedaterende middelen...
Blackfish is een recente documentaire gemaakt rond het houden van orka's in gevangenschap en de wantoestanden die erbij komen kijken. Vooral SeaWorld wordt besproken vanwege het fatale incident met Tilikum. Erg mooi, ik kan het een aanrader noemen.