De duimen draaien voor je meisje, en ik hoop heel hard dat er nog geen uitzaaiingen zijn.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Elektra (voorlopig laatste update :-)
Moderator: moderatorteam
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Elektra heeft kanker
Wat een kutnieuws zeg. 
De duimen draaien voor je meisje, en ik hoop heel hard dat er nog geen uitzaaiingen zijn.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ptvr ... ze is ook nog zo jong 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Jeetje Brigitte, nog zo jong.
Sterkte en hoop dat er geen uitzaaiingen zijn
Sterkte en hoop dat er geen uitzaaiingen zijn
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
Wat een shitnieuws zeg ...... en zo jong nog
Ik hoop dat het "meevalt" en wens je veel sterkte toe. Kloteziekte 
-
tineke
Wat een rotnieuws Bri 
-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
-
Brigitte
- Zeer actief
Nee, 3 weken geleden is er een volledige echo gemaakt van alles en was alles goed. Dit was voor iets anders maar heb ik gelijk alles wat kon op de echo laten zetten.Hutsje schreef:dat is mijn vraag, zijn er longfoto's gemaakt?Belle schreef:Ik begrijp je twijfels. Bij Belle hebben we toen nog longfoto's laten maken om te zien of er uitzaaiingen waren. Als dat het geval was geweest hadden we het niet gedaan.Brigitte schreef:Weet ik eerlijk gezegt niet. Ze is nog maar 6, en geen grote en zware hond en het is een achterpoot dus op zich zou ze makkelijk op 3 poten moeten kunnen lopen maar ja ik heb nu 3x na lang wikken en wegen een hond laten opereren aan iets en 3x waren ze alsnog binnen 3 maanden ingeslapenBelle schreef:He bah, wat een ellende. Jullie hebben ook wel erg veel pech steeds![]()
Laat je eventueel de poot amputeren? Ik heb er met Belle toen lang over getwijfeld, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Ze heeft nog twee heerlijke, vrolijke jaren gehad op drie poten en kon er vrijwel alles mee.
Sterkte ermee!dus ik twijfel heel erg.
Eerst maar afwachten en hopen dat ze kunnen opereren zonder de poot te amputeren.
heel veel sterkte voor jullie!
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Wat ontzettend k*t zeg. En dan met de ervaring die je hebt met die drie honden die je in moest laten slapen, vertrouw je natuurlijk niet zomaar meer op een goede afloop. Maar het is wel zo, dit is wel een andere hond en een andere situatie dus het zou ook kunnen dat dit wel goed gaat. Het klinkt heel suf hoor maar ik heb ervaring met depressie en ik zeg vaak: hoe lang het ook regent, op een dag gaat de zon weer schijnen. Sterkte, ik hoop dat het deze keer allemaal veel beter verloopt en dat ze nog wat jaren op de teller heeft staan. Het leven kan je ook verrassen natuurlijk.
Ik laat trouwens het bultje in Bruno's nek toch maar weghalen. Hij heeft een gezwelletje overgehouden aan zijn pyometrie plekken. En er is wel een kans dat het toch kwaadaardig is. Dus dan meteen maar weghalen en dan laten we het opsturen. Ik wilde het eerst laten zitten want hij heeft er geen last van en het verandert niet van vorm of grootte. Maar ergens zit het me toch niet lekker dus hij gaat ook onder het mes. Dan ga ik heel hard zenuwpezen dus ik voel wel met jullie mee. Het is gewoon altijd 50-50 natuurlijk, goed of kwaadaardig en kanker is gewoon super onvoorspelbaar en vaak genoeg slecht op te sporen. Ik dacht eerst dat de kans dat het goedaardig is, groter was, maar in feite kun je gewoon nergens op rekenen met kanker, en dat het kanker is, is wel zeker, omdat dat vaker gebeurt bij pyometrie.
Rotziekte nummer 1, wat mij betreft, hart en vaatziektes kun je nog proberen te voorkomen maar kanker is zo ongrijpbaar als wat. Er is nu sinds kort wetenschappelijk bewezen (eindelijk) dat luchtvervuiling ook kan leiden tot longkanker. Nou, we wonen hier in Wormerveer midden tussen de industrie. Ik vraag me dus ook al langer af of er in Zaanstad meer kanker voorkomt dan in de rest van Nederland, dat zou mij niks verbazen iig. En het is al bewezen dat longvlieskanker, de soort die je krijgt van asbest, meer voorkomt onder Zaanse vrouwen, ik dacht van boven de 50 jaar. Vroeger lagen er namelijk onder boerenerven vaak platen asbest en men denkt dat de vrouwen er meer last van hebben gekregen, omdat die meer tijd op het erf zelf doorbrachten dan de boer. Bizar he. Kanker is helaas overal, voorkomen lukt gewoon niet. Dan moet je in een plastic bubbel gaan leven. Nou ja, ik duim ook voor jullie.
Ik laat trouwens het bultje in Bruno's nek toch maar weghalen. Hij heeft een gezwelletje overgehouden aan zijn pyometrie plekken. En er is wel een kans dat het toch kwaadaardig is. Dus dan meteen maar weghalen en dan laten we het opsturen. Ik wilde het eerst laten zitten want hij heeft er geen last van en het verandert niet van vorm of grootte. Maar ergens zit het me toch niet lekker dus hij gaat ook onder het mes. Dan ga ik heel hard zenuwpezen dus ik voel wel met jullie mee. Het is gewoon altijd 50-50 natuurlijk, goed of kwaadaardig en kanker is gewoon super onvoorspelbaar en vaak genoeg slecht op te sporen. Ik dacht eerst dat de kans dat het goedaardig is, groter was, maar in feite kun je gewoon nergens op rekenen met kanker, en dat het kanker is, is wel zeker, omdat dat vaker gebeurt bij pyometrie.
Rotziekte nummer 1, wat mij betreft, hart en vaatziektes kun je nog proberen te voorkomen maar kanker is zo ongrijpbaar als wat. Er is nu sinds kort wetenschappelijk bewezen (eindelijk) dat luchtvervuiling ook kan leiden tot longkanker. Nou, we wonen hier in Wormerveer midden tussen de industrie. Ik vraag me dus ook al langer af of er in Zaanstad meer kanker voorkomt dan in de rest van Nederland, dat zou mij niks verbazen iig. En het is al bewezen dat longvlieskanker, de soort die je krijgt van asbest, meer voorkomt onder Zaanse vrouwen, ik dacht van boven de 50 jaar. Vroeger lagen er namelijk onder boerenerven vaak platen asbest en men denkt dat de vrouwen er meer last van hebben gekregen, omdat die meer tijd op het erf zelf doorbrachten dan de boer. Bizar he. Kanker is helaas overal, voorkomen lukt gewoon niet. Dan moet je in een plastic bubbel gaan leven. Nou ja, ik duim ook voor jullie.
- Adjani & Tyson
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull terrier
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
He gatverdamme, daar is ze nog veel te jong voor 
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
-
Marion.
Ah nee, niet Slek. Die is nog veel te jong 
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Heel veel sterkte
duimen staan omhoog
duimen staan omhoog
- *tweety*
- Zeer actief
Wat een rotnieuws, rotziekte ook
Heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze wat voor haar doen.
Heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze wat voor haar doen.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- herejede
- Zeer actief
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Verdorie zeg, ze is nog zo jong...

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ach jezus bri, wat een rotnieuws 
ik ga keihard duimen voor slekkie
ik ga keihard duimen voor slekkie

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
Oh bah verschrikkelijk! Heel veel sterkte
En pas 6 jaar.. Ik dacht dat ze ouder was , geen idee waarom eigenlijk
En pas 6 jaar.. Ik dacht dat ze ouder was , geen idee waarom eigenlijk

- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Wat een rot nieuws.
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
Jeetje wat lees ik nou Bri
Heel veel sterkte en ik duim dat er geen uitzaaiingen zijn!!

Heel veel sterkte en ik duim dat er geen uitzaaiingen zijn!!
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Wat naar allemaal!
Omdat je spreekt over kanker, is er een biopt genomen van het weefsel? Of kan het ook een goedaardig gezwel zijn?
Sterkte!
Omdat je spreekt over kanker, is er een biopt genomen van het weefsel? Of kan het ook een goedaardig gezwel zijn?
Sterkte!
- danifa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
wat een rot nieuws, sterkte.
- Maska Catahoulas
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard dog
Rhodesian Ridgeback
Kruising Beierse Bergzweethond? - Aantal honden: 3
- Contacteer:
wat ontzettend akelig, heel veel sterkte
-
Brigitte
- Zeer actief
Ik zal iedereen met vragen ook nog even apart beantwoorden hoor maar is even heel hectische hier
er is een biopt genomen ja en er waren kwaadaardige cellen, en ze kan gelukkig aankomende vrijdag al onder het mes
morgen met de 2 mannen naar Putten voor een algeheel (rontgen) onderzoek hopelijk gaan die tegenwicht geven met goed nieuws.
- Belle
- Zeer actief
De duimen draaien zowel voor elektra als voor de twee mannen.Brigitte schreef:Ik zal iedereen met vragen ook nog even apart beantwoorden hoor maar is even heel hectische hierer is een biopt genomen ja en er waren kwaadaardige cellen, en ze kan gelukkig aankomende vrijdag al onder het mes
morgen met de 2 mannen naar Putten voor een algeheel (rontgen) onderzoek hopelijk gaan die tegenwicht geven met goed nieuws.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Heel veel succes en sterkte.

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017