Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoezo vanaf 1 oktober, mogen ze daar eerder niet los?
Ik hou even een slag om de arm, maar het lijkt mij wel leuk om mee te gaan
Dat is wel wat ik begrepen heb, dat ze eerder niet los mogen.
Wat leuk zoveel enthousiastelingen!
Voor degene die moeilijk in hun tijd zitten, noem vast eens een datum of een dag. Ik ben vrij flexibel zolang het maar onder schooltijd is.
Klopt.
ze mogen daar vanaf 1 oktober pas weer los, tot 1 april (zo uit mijn hoofd)
de rest van het jaar, de zomermaanden dus, is het bedoeld voor menselijk gebruik
Mag ik mij optioneel aanmelden met mijn 2 honden??
Half 10 is helemaal goed!
Helaas kan ik door familieomstandigheden niet zo lang mee (moet rond half 11 weer bij de auto zijn).
Tot maandag bij de Dreef!
Lijkt me best leuk, woon alleen niet in de buurt :p
Heb wel functioneringsgesprek in Groningen op school, maar lijkt me nou niet zo'n goed idee om Sammie 1,5 uur lang mee te nemen in de auto.
Ze kan wel gezellig meedoen met mijn gesprek haha :p
Kloesje - ik denk dat Django en Lester de kleinste zijn. Maar de groters die meegaan zijn wel lief voor kleintjes hoor. Django past wel 3x in Morris, maar daagt hem gerust uit voor een potje racen.
1,5 uur in de auto is wel lang Evelien, maar als hij helemaal moe gelopen is slaapt ie waarschijnlijk alleen maar.
Wendy, leuk als je ook meegaat. En je weet hoe Morris is, die kan prima met Macho! Floor en Rufus zijn ook goed met kleintjes en verder weet ik zo niet wat er nog meer meegaat. Maar het wordt vast gezellig
Ik heb komende week juist een hele drukke week, jaarverslag moet klaar, en maandagmiddag een vergadering.
Ik heb dus gewoon geen tijd.
Veel plezier jullie!
edit: hmm, jaarverslag al in oktober is wel erg vroeg. Ik bedoelde het beleidsplan voor volgend jaar. Hoef het gelukkig niet te schrijven, alleen redigeren.
Laatst gewijzigd door Fabiola17 op 19 okt 2013 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
nomo schreef:Wendy, leuk als je ook meegaat. En je weet hoe Morris is, die kan prima met Macho! Floor en Rufus zijn ook goed met kleintjes en verder weet ik zo niet wat er nog meer meegaat. Maar het wordt vast gezellig
Ik weet inderdaad hoe Morris is en dat gaat zeker prima, maar voor hem is het ook wel leuk als er kleinere hondjes meegaan... tenminste die illusie heb ik hahaha
Ik zal morgen eens bekijken na de drukke workshop dag of ik de puf heb om maandag er op tijd uit te gaan om naar Heerenveen af te reizen! Misschien neem ik de russell van mijn broer er dan wel bij mee...
kloesje schreef:
Ik weet inderdaad hoe Morris is en dat gaat zeker prima, maar voor hem is het ook wel leuk als er kleinere hondjes meegaan... tenminste die illusie heb ik hahaha
Ik zal morgen eens bekijken na de drukke workshop dag of ik de puf heb om maandag er op tijd uit te gaan om naar Heerenveen af te reizen! Misschien neem ik de russell van mijn broer er dan wel bij mee...
Snap het wel hoor. Django is wel veel voorzichtiger in zijn spel met grote honden. Django is 33 cm hoog bij de schouders en Lester zal een cm of 7 hoger zijn nu. Heb je een idee. Het zou wel leuk zijn als je komt!
kloesje schreef:
Snap het wel hoor. Django is wel veel voorzichtiger in zijn spel met grote honden. Django is 33 cm hoog bij de schouders en Lester zal een cm of 7 hoger zijn nu. Heb je een idee. Het zou wel leuk zijn als je komt!
nomo schreef:Wendy, leuk als je ook meegaat. En je weet hoe Morris is, die kan prima met Macho! Floor en Rufus zijn ook goed met kleintjes en verder weet ik zo niet wat er nog meer meegaat. Maar het wordt vast gezellig
Snap het helemaal. Ik denk ook altijd dat Morris het veel leuker vindt als er grote honden bij zijn
Maar Morris vindt Django bijvoorbeeld ook heel leuk. Die wil ook racen Eigenlijk vind hij kleine hondjes net zo leuk, als ze maar niet gemeen tegen hem doen
Morris is ook zo'n , lieve goedzak Hij liet Floor ook steeds "winnen" met stoeien. Een echte heer.
Ik moet jammer genoeg afzeggen voor morgen. Jongste zoon is al een hele tijd grieperig en heeft mij nu ook aangestoken. Wij gaan dus gezellig saampjes met een dekentje op de bank
Besloten om toch niet mee te gaan, het was een zware dag vandaag voor Macho en morgenavond ook weer training, wordt morgenvroeg haasten om op tijd in Heerenveen te zijn.