Je kent jezelf nogal wat toe?Pakdebal schreef:Mellowcake'je schreef:kdjfienjfjrnhfgdggtr
je hebt ze behoorlijk wakker gemaakt , dit is weer zo'n " PdB" - topic , waar ze over de ruggen gaan .
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
broodfok
Moderator: moderatorteam
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
Re: broodfok
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Aantal honden: 1
tsjarose schreef:Je kent jezelf nogal wat toe?Pakdebal schreef:Mellowcake'je schreef:kdjfienjfjrnhfgdggtr
je hebt ze behoorlijk wakker gemaakt , dit is weer zo'n " PdB" - topic , waar ze over de ruggen gaan .

Overigens, 'over de ruggen gaan betekent hier iets heel anders'!

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Oh, leg eens uit? ik ken die uitspraak niet?labje schreef:tsjarose schreef:Je kent jezelf nogal wat toe?Pakdebal schreef:Mellowcake'je schreef:kdjfienjfjrnhfgdggtr
je hebt ze behoorlijk wakker gemaakt , dit is weer zo'n " PdB" - topic , waar ze over de ruggen gaan .![]()
Overigens, 'over de ruggen gaan betekent hier iets heel anders'!![]()

rose schreef:Je kent jezelf nogal wat toe?Pakdebal schreef:Mellowcake'je schreef:kdjfienjfjrnhfgdggtr
ik doe niet mee, met deze onzin, zoals je al reeds hebt kunnen lezen , ik kom voor de TS op
je kan nu prima zien, hoe het op dit forum te keer kan gaan . !

- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
Dan gebruik je je fantasie maar even Rose!rose schreef:Oh, leg eens uit? ik ken die uitspraak niet?labje schreef:tsjarose schreef:Je kent jezelf nogal wat toe?Pakdebal schreef:
je hebt ze behoorlijk wakker gemaakt , dit is weer zo'n " PdB" - topic , waar ze over de ruggen gaan .![]()
Overigens, 'over de ruggen gaan betekent hier iets heel anders'!![]()

Eeventueel wil ik je via pb verder (in)voorlichten

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat is niks nieuws, het is geen libelle forum, nooit geweest en zal het hopelijk ook nooit worden.Pakdebal schreef:rose schreef:Je kent jezelf nogal wat toe?Pakdebal schreef:Mellowcake'je schreef:kdjfienjfjrnhfgdggtr
ik doe niet mee, met deze onzin, zoals je al reeds hebt kunnen lezen , ik kom voor de TS op
Kritiek kun je ook wat mee ipv hard weglopen omdat de grote mensenwereld zo naar doet... je kunt er ook over gaan nadenken en gewoon blijven.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ik zie hier geen sex in dit topic PdB, en dat wil ik zo houden.Pakdebal schreef:Mellowcake'je schreef:kdjfienjfjrnhfgdggtr
Verder stel je je wel erg aan, jij maakt er een groter drama van dan het is. Jammer, met wat meer leesvaardigheid zou je dat zelf ook zien.
Inderdaad en topics waarin Silvester zich hufterig gedraagt kan Melanie in de regel wel om lachen ,enkel als de topics over fokken gaan.Muk schreef:Asta, wat heeft zijn partner met de uitspraken te maken? Ik bedoel, wat heeft het voor een zin om dat hier aan te halen? Ik mag toch hopen dat zelfs jij (aangezien je elke gelegenheid aangrijpt om silvester een hak te kunnen zetten) inziet dat Melanie74 en silvester twee aparte personen zijn met verschillende standpunten op zijn tijd.Asta schreef: meestal vind ze het hilarisch overigens
Als hij vibratoradviezen geeft ,meent het sexleven van forumleden onder de aandacht te moeten brengen bij ons alle dan lacht ze zich rot geeft ze middels posts in dat soort topics dan aan.
Enkel als het over de fok van haarzelf gaat ,als hij een andere fokker onderuit schopt hoor je haar ook niet,dan is ze er als de kippen bij om te zeggen dat zij er toch echt anders over denkt.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Het is je al zo vaak gevraagd: waarom blijf je dan nog steeds hier?Pakdebal schreef:rose schreef:Je kent jezelf nogal wat toe?Pakdebal schreef:Mellowcake'je schreef:kdjfienjfjrnhfgdggtr
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Nou in de regel horen we je daar dan niet over het ligt er maar aan wie het schrijft.Muk schreef:Ik zie hier geen sex in dit topic PdB, en dat wil ik zo houden.Pakdebal schreef:Mellowcake'je schreef:kdjfienjfjrnhfgdggtr
.
De ene moet zijn mond houden van jou en de ander maakt het niet wat hij zegt.
Zal wel een gevalletje zijn van ons kent ons

Oh kwaliteiten heeft hij vastMuk schreef:Welnee, maar ik zie niet in waarom een partner erbij gehaald moet worden voor het horkerige gedrag van een ander. En om dan, zoals Twinkel, even denigrerend op te merken dat hij ook vast kwaliteiten heeft, tsja dat is ook zo makkelijk. En dan merk ik wel op dat ik denk dat hij een beter mens is dan menigeen hier op het forum.marian* schreef:Mag jij hem nu uit de wind zetten?Muk schreef:Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. En ja, silvester kan alleen zo zijn, doordat jullie er met open ogen intrappen door erop te reageren.twinkeltje schreef:Ja dat is toch zo je kan je volwassen man zeggen dat hij knap irritant is maar je kan toch moeilijk een volwassen kerel voor straf met zijn blote voeten naar bed sturen.
Hij heeft vast ook kwaliteiten![]()
En ja, ik denk dat hij een veel beter mens is dan menigeen hier op het forum. Ondanks zijn voorliefde voor het opruien van de boel hier.![]()
@Badu
Dat is toch algemeen bekend, is niks geheims aan.

Maar als mijn partner meende ongevraagd het sexleven op een openbaar forum te moeten zetten van mensen waar ik contact mee had dan zou ik dat in ieder geval wel heel vervelend vinden.
Gewoon omdat ik onbeschoft zou vinden en het bovendien niets met de inhoud van topics te maken heeft.
En dat heeft Silvester wel degelijk gedaan en dat werd humoristisch door Melanie bevonden gezien haar reactie daarop want toen ging ze niet lopen krijsen over dat ze zijn standpunt niet deelde.
Nee hoor ze kwam er met

Toen had ze ook of niets kunen zeegen of zo duidelijk als ze hier doet er afstand van kunnen nemen.
Dat doet ze in dat soort topics overigens niet enkel in dit soort topics.
Laatst gewijzigd door tineke op 20 okt 2013 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh en als jij mensen zwart loopt te maken dan is het niet erg.silvester schreef:Tja, Twinkeltje, hoe de andere hier posten en mij en vooral mijn vriendin zwart proberen te maken zegt meer over die personen dan over mijn persoontje en over mijn lieve vriendin.
Dat zegt dan niet wat over jou maar over die andere mensen wat

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik begrijp niet waarom iemand zich zo wil gedragen, en dat het blijkbaar belangrijker is dan een beetje fatsoen tegenover je partner in het openbaar.
Hier zou de ingepakte koffer bij het tuinhekje klaarstaan denk ik.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Of een beetje fatsoen in het algemeen jegens andere mensen. Allebei even onaangenaam.Jaap* schreef:Ik begrijp niet waarom iemand zich zo wil gedragen, en dat het blijkbaar belangrijker is dan een beetje fatsoen tegenover je partner in het openbaar.
Hier stond de koffer ook al buiten.
Begrijp ik dan hieruit dat het forum voor jullie gelijk staat aan jullie openbare leven?Marjoleine schreef:Of een beetje fatsoen in het algemeen jegens andere mensen. Allebei even onaangenaam.Jaap* schreef:Ik begrijp niet waarom iemand zich zo wil gedragen, en dat het blijkbaar belangrijker is dan een beetje fatsoen tegenover je partner in het openbaar.
Voor mij n.l. niet, forum is forum, en ik zal hier niets over mijn privé leven posten wat mij aan betreft, het is een hondenforum en dat blijft het voor mij, niets meer en niets minder.
Mijn openbare leven vindt buiten dit forum plaatst en niet op of via/ door het forum.
Vele doen hele aannames en ik denk dat dat meer zegt over hun relatie, niet over de mijne want ik weet wat ik aan mijn kerel heb. En heb niet de behoefte dat om een forum uit te gaan leggen of verantwoording daarover aan een forum ( mensen die ik niet ken) af te geven.
Hmmm. Hoe kan het dan dat ik toch heel veel meer over je weet dan welke honden je hebt?Melanie 74 schreef:en ik zal hier niets over mijn privé leven posten wat mij aan betreft, het is een hondenforum en dat blijft het voor mij, niets meer en niets minder.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Dat is mooi.Melanie 74 schreef:Begrijp ik dan hieruit dat het forum voor jullie gelijk staat aan jullie openbare leven?
Voor mij n.l. niet, forum is forum, en ik zal hier niets over mijn privé leven posten wat mij aan betreft, het is een hondenforum en dat blijft het voor mij, niets meer en niets minder.
Mijn openbare leven vindt buiten dit forum plaatst en niet op of via/ door het forum.
Vele doen hele aannames en ik denk dat dat meer zegt over hun relatie, niet over de mijne want ik weet wat ik aan mijn kerel heb. En heb niet de behoefte dat om een forum uit te gaan leggen of verantwoording daarover aan een forum ( mensen die ik niet ken) af te geven.
Maar niettemin zou ik een aantal dingen niet erg waarderen, ook al doet die persoon buiten een forum totaal andere dingen.
Het is dan toch onderdeel van iemands aard. En daar mag ik persoonlijk iemand die ik persoonlijk ken toch op afrekenen hoop ik?
Ik doe dus geen aannames, ik zeg alleen dat als mijn wederhelft (in mijn ogen) respectloos gedrag naar anderen zou tonen, ik daar een probleem mee zou hebben.
Dat zegt niets over mijn relatie, het zegt alleen iets over mijn karakter en mijn opvattingen.
Ik denk nu eenmaal dat alles wat iemand doet of zegt, op welke plek ook, altijd komt uit die persoon zelf. Zelfs als het gekopieerd is, heeft die persoon er toch zelf voor gekozen dat te doen.
Maar iedereen is uiteraard vrij om dat anders te zien, ik zeg alleen wat ik vind.

Dat geldt helaas ook voor jou. Ik weet ook teveel over je kleding en sexleven. Toch gek op een hondenforum.Marion. schreef:Hmmm. Hoe kan het dan dat ik toch heel veel meer over je weet dan welke honden je hebt?Melanie 74 schreef:en ik zal hier niets over mijn privé leven posten wat mij aan betreft, het is een hondenforum en dat blijft het voor mij, niets meer en niets minder.
Ach, jij lacht je ook rot als je iemand onderuit haalt of je anderszins hufterig gedraagt in een rel. En dat doe ik ook in soortgelijke gevallen. Dus nu meet je toch echt met twee maten. Als jij of een ander het doet is het prima om erom te lachen, maar als Melanie om lompe opmerkingen van silvester lacht is het fout. Beetje hypocriet, vind je niet?tineke schreef:Inderdaad en topics waarin Silvester zich hufterig gedraagt kan Melanie in de regel wel om lachen ,enkel als de topics over fokken gaan.Muk schreef:Asta, wat heeft zijn partner met de uitspraken te maken? Ik bedoel, wat heeft het voor een zin om dat hier aan te halen? Ik mag toch hopen dat zelfs jij (aangezien je elke gelegenheid aangrijpt om silvester een hak te kunnen zetten) inziet dat Melanie74 en silvester twee aparte personen zijn met verschillende standpunten op zijn tijd.Asta schreef: meestal vind ze het hilarisch overigens
Als hij vibratoradviezen geeft ,meent het sexleven van forumleden onder de aandacht te moeten brengen bij ons alle dan lacht ze zich rot geeft ze middels posts in dat soort topics dan aan.
Enkel als het over de fok van haarzelf gaat ,als hij een andere fokker onderuit schopt hoor je haar ook niet,dan is ze er als de kippen bij om te zeggen dat zij er toch echt anders over denkt.
Muk schreef:Dat geldt helaas ook voor jou. Ik weet ook teveel over je kleding en sexleven. Toch gek op een hondenforum.Marion. schreef:Hmmm. Hoe kan het dan dat ik toch heel veel meer over je weet dan welke honden je hebt?Melanie 74 schreef:en ik zal hier niets over mijn privé leven posten wat mij aan betreft, het is een hondenforum en dat blijft het voor mij, niets meer en niets minder.

Vooral dat sexleven

Die anderen zijn in mijn ogen gebruikers op een forum, het is en blijft internet, mijn echte privéleven staat hier los van. Echte privézaken bespreek ik liever met mijn partner en echte vrienden.Marjoleine schreef:Dat is mooi.Melanie 74 schreef:Begrijp ik dan hieruit dat het forum voor jullie gelijk staat aan jullie openbare leven?
Maar niettemin zou ik een aantal dingen niet erg waarderen, ook al doet die persoon buiten een forum totaal andere dingen.
Het is dan toch onderdeel van iemands aard. En daar mag ik persoonlijk iemand die ik persoonlijk ken toch op afrekenen hoop ik?
Ik doe dus geen aannames, ik zeg alleen dat als mijn wederhelft (in mijn ogen) respectloos gedrag naar anderen zou tonen, ik daar een probleem mee zou hebben.
Dat zegt niets over mijn relatie, het zegt alleen iets over mijn karakter en mijn opvattingen.
Ik denk nu eenmaal dat alles wat iemand doet of zegt, op welke plek ook, altijd komt uit die persoon zelf. Zelfs als het gekopieerd is, heeft die persoon er toch zelf voor gekozen dat te doen.
Maar iedereen is uiteraard vrij om dat anders te zien, ik zeg alleen wat ik vind.
( sommige mensen bespreken hun gehele privéleven hier)
Die kennen mij dan ook, Marion weet niets van mij. Behalve waarschijnlijk mijn adres en dat ik met honden fok.
Ik hou dat ook zo, het verloop, het echt geintreseerd zijn in een persoon is hier ver te zoeken.
Ach, wellicht heeft het ook te maken dat ik al langer niet meer in Nederland woon, en mij soms regelrecht irriteer aan de mentaliteit in Nederland.
Alles moet in hokjes, bemoeizucht, en iedereen moet volgens de regels leven die anderen normaal vinden.
Ik ben niet degene die beweert niets over mijn privé leven te posten.Muk schreef:Dat geldt helaas ook voor jou. Ik weet ook teveel over je kleding en sexleven. Toch gek op een hondenforum.Marion. schreef:Hmmm. Hoe kan het dan dat ik toch heel veel meer over je weet dan welke honden je hebt?Melanie 74 schreef:en ik zal hier niets over mijn privé leven posten wat mij aan betreft, het is een hondenforum en dat blijft het voor mij, niets meer en niets minder.
Nee hoor, sorry. Ik weet ietsje meer. Ook hoe je vent en je uitzicht vanaf je balkon is, bijvoorbeeld.Melanie 74 schreef:Die kennen mij dan ook, Marion weet niets van mij. Behalve waarschijnlijk mijn adres en dat ik met honden fok.
Marion. schreef:Nee hoor, sorry. Ik weet ietsje meer. Ook hoe je vent en je uitzicht vanaf je balkon is, bijvoorbeeld.Melanie 74 schreef:Die kennen mij dan ook, Marion weet niets van mij. Behalve waarschijnlijk mijn adres en dat ik met honden fok.
Mooi uitzicht hé!
Ik vind mijn uitzicht mooier.Melanie 74 schreef:Mooi uitzicht hé!Marion. schreef:Nee hoor, sorry. Ik weet ietsje meer. Ook hoe je vent en je uitzicht vanaf je balkon is, bijvoorbeeld.Melanie 74 schreef:Die kennen mij dan ook, Marion weet niets van mij. Behalve waarschijnlijk mijn adres en dat ik met honden fok.
Nee daar staat het voor mij niet gelijk aan ,daarom zou ik persoonlijk ook woest zijn als de partner van een forumkennis van mij meende mijn priveleven naar buiten te moeten brengen tot grote hilariteit van diezelfde kennis.Melanie 74 schreef:Begrijp ik dan hieruit dat het forum voor jullie gelijk staat aan jullie openbare leven?Marjoleine schreef:Of een beetje fatsoen in het algemeen jegens andere mensen. Allebei even onaangenaam.Jaap* schreef:Ik begrijp niet waarom iemand zich zo wil gedragen, en dat het blijkbaar belangrijker is dan een beetje fatsoen tegenover je partner in het openbaar.
En die kennis, was dan al heel snel geen kennis meer van mij.tineke schreef:Nee daar staat het voor mij niet gelijk aan ,daarom zou ik persoonlijk ook woest zijn als de partner van een forumkennis van mij meende mijn priveleven naar buiten te moeten brengen tot grote hilariteit van diezelfde kennis.Melanie 74 schreef:Begrijp ik dan hieruit dat het forum voor jullie gelijk staat aan jullie openbare leven?Marjoleine schreef:Of een beetje fatsoen in het algemeen jegens andere mensen. Allebei even onaangenaam.Jaap* schreef:Ik begrijp niet waarom iemand zich zo wil gedragen, en dat het blijkbaar belangrijker is dan een beetje fatsoen tegenover je partner in het openbaar.
Grappig trouwens. Ik weet zelfs wie er op de verjaardag van Muk waren

Huh, waar heb jij het in godesnaam over?tineke schreef:Nee daar staat het voor mij niet gelijk aan ,daarom zou ik persoonlijk ook woest zijn als de partner van een forumkennis van mij meende mijn priveleven naar buiten te moeten brengen tot grote hilariteit van diezelfde kennis.Melanie 74 schreef:Begrijp ik dan hieruit dat het forum voor jullie gelijk staat aan jullie openbare leven?Marjoleine schreef:Of een beetje fatsoen in het algemeen jegens andere mensen. Allebei even onaangenaam.Jaap* schreef:Ik begrijp niet waarom iemand zich zo wil gedragen, en dat het blijkbaar belangrijker is dan een beetje fatsoen tegenover je partner in het openbaar.

Begrijpend lezen hoeft hier niet eens hoor. Gewoon lezen is genoeg.Melanie 74 schreef:Huh, waar heb jij het in godesnaam over?tineke schreef:Nee daar staat het voor mij niet gelijk aan ,daarom zou ik persoonlijk ook woest zijn als de partner van een forumkennis van mij meende mijn priveleven naar buiten te moeten brengen tot grote hilariteit van diezelfde kennis.